Tiijjätkö miksi ne parraat häippäsee?Ne on tottuneet olemaan suht luotettavia asiakkaitten silmissä.Niillä ei hermo kestä koijjarina olemista.Sitähän se M..... .....sonin myyminen vaatii.
K valmistautuu jo claas myyntiinLaittaavanhat jäärät maantielle,,,,,
Lainaus käyttäjältä: Teroman - 26.03.10 - klo:22:11K valmistautuu jo claas myyntiinLaittaavanhat jäärät maantielle,,,,, en mä ainakaan yhtään ihmettelisi vaikka pojat jo huomenna ilmoittaas et massikkakin menee valtran kautta myytäväksi.... sillä onhan se täysin luonnollista et saman konsernin tuotteet ovat samassa tallissa, ja silloin valtran kyltit saa kyytiä seiniltä ja tilalle tulee AGCO seinien koristeeksi ja näin tulee varmasti tapahtumaankin pian tai hetkenkuluttua...
Se olis mahtava juttu toi agco merkkien yhteismyynti.
Lainaus käyttäjältä: Tracman - 26.03.10 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: Teroman - 26.03.10 - klo:22:11K valmistautuu jo claas myyntiinLaittaavanhat jäärät maantielle,,,,, en mä ainakaan yhtään ihmettelisi vaikka pojat jo huomenna ilmoittaas et massikkakin menee valtran kautta myytäväksi.... sillä onhan se täysin luonnollista et saman konsernin tuotteet ovat samassa tallissa, ja silloin valtran kyltit saa kyytiä seiniltä ja tilalle tulee AGCO seinien koristeeksi ja näin tulee varmasti tapahtumaankin pian tai hetkenkuluttua... Eipä tuollakaan olis väliä... Mä ostan Fergun mistä vaan, kuka sopivan kulloinkin myy. Käytetyn kun voi ostaa mistä haluu. Eikä uusienkaa oo niin suurta lukua... Niitäkin voi ostaa vaikka pääpirulta, jos vain kauppoihin pääsee.