Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olen ylpeä suomalaisuudestani!  (Luettu 4235 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.
Eihän sulla ole syytä kun nautit ökytuista, hyvästä maidonhinnasta ja vernmaksajien kustantamista lomituspalveluista.  :P
Viljatuet on hyvät , demarit ovat kertoneet . ;D ;D ;D

Ne valehtelee aivan kuin kepulaisetkin maidon huonoista hinnoista ja tuista :P
Ei kai sentään valehtelaan ketään rupee selvästä asiasta .Duunademarit pärjää palkaalla toisin kuin sinä  ;D ;D ;D ;D
Ähäkutti , kuhu ätti .
Niinhän ne oikeat duunarit pärjää, minä teenkin ns paskatyötä. Ei demarit aja mitään minimipalkkaa, duunarikin haluaa palvelut halvalla. Sosialismissakin on monen kerroksen väkeä. Kommunismissa kaikille tarpeen mukaan 8)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.
Eihän sulla ole syytä kun nautit ökytuista, hyvästä maidonhinnasta ja vernmaksajien kustantamista lomituspalveluista.  :P
Viljatuet on hyvät , demarit ovat kertoneet . ;D ;D ;D

Ne valehtelee aivan kuin kepulaisetkin maidon huonoista hinnoista ja tuista :P
Ei kai sentään valehtelaan ketään rupee selvästä asiasta .Duunademarit pärjää palkaalla toisin kuin sinä  ;D ;D ;D ;D
Ähäkutti , kuhu ätti .
Niinhän ne oikeat duunarit pärjää, minä teenkin ns paskatyötä. Ei demarit aja mitään minimipalkkaa, duunarikin haluaa palvelut halvalla. Sosialismissakin on monen kerroksen väkeä. Kommunismissa kaikille tarpeen mukaan 8)
Puheissasi on pikkuinen ristiriita , vähentääkö työnantajasi maatalouden osuuden palkkaa maksaessaan vai teetkö halvemmalla kuin toiset .  ???

Järjen Valo

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Ja viljanviljelijän kukkarolle halutaan, ryöväämään ne vähätkin tukirahat, taidan liittyä Veeti-puolueeseen.  >:( >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
ei kun niin kuin ahtaajat, rupia lakkoon niin johan helpottaa!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Ja viljanviljelijän kukkarolle halutaan, ryöväämään ne vähätkin tukirahat, taidan liittyä Veeti-puolueeseen.  >:( >:(
Miten niin , kuka niin on sanonut .

Järjen Valo

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Simmo elää kyllä  autuaan tietämättömänä pumpulissa, nykysuomessa isolla osalla ihmisistä on paha olla, kouluissa on levotonta, opettajat ovat pulassa oppilaiden kanssa, jotka häiriköivät, käyttäytyvät väkivaltaisesti opettajia ja toisiaan kohtaan. Työpaikoilla on kireät tunnelmat ja työpaikkakiusaamista esiintyy paljon, rikollisuus lisääntyy, päihdeongelmat ovat kovassa kasvussa, perheissä voidaan huonosti, perheväkivalta on yleisempää kuin kuvitellaan, lasten huostaanotot ovat voimakkaasti lisääntyneet viime vuosina, ihmiset yleisesti kuvittelevat että taloudellinen vauraus tuo onnellisuutta, vaikka  se ei  olekaan niin, hyvinvointi yhteiskunnassa ihmiset voivat sitä pahemmin, mitä enemmän vauraus lisääntyy, Suomi ei todellakaan ole mikään onnellisten ihmisten lintukoto.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!


 Aika kultaa muistot. Ne jotka tuollaisia kirjoittelevat eivät NYKYISYYDESSÄ ole niitä kärsijöitä. 
 :mun ajat on ollut sellasia,että niitä ei kultaa mikään muisto.Elän vahvasti tätä päivää,teen tyttären kirjanpidot ja veroilmoitukset,joten en ole missään umpiossa.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!


 Aika kultaa muistot. Ne jotka tuollaisia kirjoittelevat eivät NYKYISYYDESSÄ ole niitä kärsijöitä. 
 :mun ajat on ollut sellasia,että niitä ei kultaa mikään muisto.Elän vahvasti tätä päivää,teen tyttären kirjanpidot ja veroilmoitukset,joten en ole missään umpiossa.

Mutta SINULLA on ihan hyvä olla kuten olet monesti kirjoittanut. Eli et henkilökohtaisesti ole mielestäsi huono-osainen. Matkustelet pari kertaa vuodessa ulkomaille ja on mukavia harrastuksia. Ei tarvitse herätä aamulypsylle. Mitä sinulla on annettavaa velkojen ja töiden uuvuttamille? Monet eivät enää usko pääsevänsä eläkkeelle, ainakaan terveenä saati sitten hengissä.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!

Mutta SINULLA on ihan hyvä olla kuten olet monesti kirjoittanut. Eli et henkilökohtaisesti ole mielestäsi huono-osainen. Matkustelet pari kertaa vuodessa ulkomaille ja on mukavia harrastuksia. Ei tarvitse herätä aamulypsylle. Mitä sinulla on annettavaa velkojen ja töiden uuvuttamille? Monet eivät enää usko pääsevänsä eläkkeelle, ainakaan terveenä saati sitten hengissä.
Ne lomarahat tienaan lomittamalla tytärtäni.Ei mun eläkerahoilla matkustella ;D Olen herännyt aamulypsylle 32v ja vieläki joskus .Ehkä mua on siunattu,kun olen terve.Enkä voi moittia elämääni.Eläkkeeni on pienempi,kuin mitä katsotaan köyhyysrajaksi,mutta se riittää,kun vähän nuukailee.Pennin venyttäminen on paljon jännenpää kuin ilma-aikuinen soppailu.Se tekee elämästä mielenkiintoisen ja jännän :D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!

Mutta SINULLA on ihan hyvä olla kuten olet monesti kirjoittanut. Eli et henkilökohtaisesti ole mielestäsi huono-osainen. Matkustelet pari kertaa vuodessa ulkomaille ja on mukavia harrastuksia. Ei tarvitse herätä aamulypsylle. Mitä sinulla on annettavaa velkojen ja töiden uuvuttamille? Monet eivät enää usko pääsevänsä eläkkeelle, ainakaan terveenä saati sitten hengissä.
Ne lomarahat tienaan lomittamalla tytärtäni.Ei mun eläkerahoilla matkustella ;D Olen herännyt aamulypsylle 32v ja vieläki joskus .Ehkä mua on siunattu,kun olen terve.Enkä voi moittia elämääni.Eläkkeeni on pienempi,kuin mitä katsotaan köyhyysrajaksi,mutta se riittää,kun vähän nuukailee.Pennin venyttäminen on paljon jännenpää kuin ilma-aikuinen soppailu.Se tekee elämästä mielenkiintoisen ja jännän :D

Älä kirjoita sinne lainauksen sisään :-*
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.