Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olen ylpeä suomalaisuudestani!  (Luettu 4234 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Suomalaiset ovat varmasti ainoa kansa maailmassa,joka ei osaa arvostaa omaa maataan,sen elinkeinoja,puhdasta luontoa,puhtaita elintarvikkeita,hyvää terveydenhuoltoa ym.
Minä kun ajattelen kaikkea tätä,niin tunnen olevani,kuin lottovoittaja. ;D
Vaikka elämäni on ollut vaikeaa lapsesta asti,köyhää,täynnä kasvukipuja ja pettymyksiä,niin nyt vanhana osaan olla kiitollinen niistäkin.Jos olisin saanut elää helpon elämän,niin olisin varmaankin tyytymätön marisija, jollaisia tälläkin palstalla on.
En todellakaan valita,vaan nautin jokaisesta päivästä,joita vielä saattaa tulla eteeni.Toivon,että kaikki muutkin huomaisivat,että onni on meistä itsestä kiinni,ei rahasta eikä mammonasta. ::)
 
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

  • Vieras
Olen ylpeä tyhmyydestäni
Suomalaiset ovat varmasti ainoa kansa maailmassa,joka ei osaa arvostaa omaa maataan,sen elinkeinoja,puhdasta luontoa,puhtaita elintarvikkeita,hyvää terveydenhuoltoa ym.
Minä kun ajattelen kaikkea tätä,niin tunnen olevani,kuin lottovoittaja. ;D
Vaikka elämäni on ollut vaikeaa lapsesta asti,köyhää,täynnä kasvukipuja ja pettymyksiä,niin nyt vanhana osaan olla kiitollinen niistäkin.Jos olisin saanut elää helpon elämän,niin olisin varmaankin tyytymätön marisija, jollaisia tälläkin palstalla on.
En todellakaan valita,vaan nautin jokaisesta päivästä,joita vielä saattaa tulla eteeni.Toivon,että kaikki muutkin huomaisivat,että onni on meistä itsestä kiinni,ei rahasta eikä mammonasta. ::)
 

   Siis kun en ymmärrä tätä hyvinvointivaltion alasajoa. ;D

   

   

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Simmon elämänasenteesta olisi monella opiksi otettavaa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Jep , olen Luomujussin kanssa samaa mieltä .

Hyvinvointia ajavat katkerat oikeistolaiset ales kokoajan .

Protestitoivat Persukset kuuluvat samaan sakkiin .

Vasemmisto ajaa maaseutua ales .

Onneks Etelän lisäksi on muuta Suomea joka pitää homman aisoissa .  ;)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.

Viimeksi muokattu: 25.03.10 - klo:09:32 kirjoittanut Luomujussi

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Hyvä Simmo!

Mitä alasajjoha ne poijjaat tarkottaa... Mauni Koevistoa sitteeratakseni, meleko ylläältä sitä on lähetty kun tässä tasossa ollaan...
Elämä on parasta kometiijjaa

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Jep , olen Luomujussin kanssa samaa mieltä .

Hyvinvointia ajavat katkerat oikeistolaiset ales kokoajan .

Protestitoivat Persukset kuuluvat samaan sakkiin .

Vasemmisto ajaa maaseutua ales .

Onneks Etelän lisäksi on muuta Suomea joka pitää homman aisoissa .  ;)

pellekeput suomen pystyssä pitää ja seiskasta luemme lisää kun käräjät on käyty :P :P

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Simmo kerrankin oikeassa. Mikä alasajo nyt on? Kaiken maailman masentajat ja maalimanlopunennustajat ne sitä epätoivoa luo.

Jumankauta koskaan ei ole asiat ollet näin hyvin. Teennäisiä leipäjonoja on, kun rahat pantu viinaan ja huumeisiin ja naisiin. Sitten itketään kun ei rahat riitä

Kaksi tonnia käteen saava on muka köyhä? Haistakaa paskat.

Niinkuin Simmokin. On nähty vilut ja nälät puutteet ja todelliset köyhyyvet. Toimeentulo on ollut oman itsensä varassa.

Entä nykysin. Sosiaalihuolto soppaa tuo ja luukulta irtoo rahaa.  Pakko antaa jos ei minimitulo täyty. Mutta toki enemmän ahne pyytää. Ahneella on paskanen loppu.

Ei kai se ketään lämmitä vaikka jokainen varakas olisi yhtä köyhä kuin tavan luuseri joka ei ole kakkua kasvattamassa. Syömässä vaan.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
onko täällä kohta muuta sumalaista
ku valio :o

kattaenenki uhkas että pittää ruveta nakertaan
ihimisten palaveluista
ja yhteiskunnasta

"Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mielestä Suomen julkinen talous on pantava kuntoon, jotta Suomi säilyttää maineensa hyvänä velanmaksajana."

siinä varmasti taas mennään vähäosasten käsilaukulle

ei herraportaan,ei
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.
Eihän sulla ole syytä kun nautit ökytuista, hyvästä maidonhinnasta ja vernmaksajien kustantamista lomituspalveluista.  :P
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Suomalaiset ovat varmasti ainoa kansa maailmassa,joka ei osaa arvostaa omaa maataan,sen elinkeinoja,puhdasta luontoa,puhtaita elintarvikkeita,hyvää terveydenhuoltoa ym.
Minä kun ajattelen kaikkea tätä,niin tunnen olevani,kuin lottovoittaja. ;D
Vaikka elämäni on ollut vaikeaa lapsesta asti,köyhää,täynnä kasvukipuja ja pettymyksiä,niin nyt vanhana osaan olla kiitollinen niistäkin.Jos olisin saanut elää helpon elämän,niin olisin varmaankin tyytymätön marisija, jollaisia tälläkin palstalla on.
En todellakaan valita,vaan nautin jokaisesta päivästä,joita vielä saattaa tulla eteeni.Toivon,että kaikki muutkin huomaisivat,että onni on meistä itsestä kiinni,ei rahasta eikä mammonasta. ::)
 

 Aika kultaa muistot. Ne jotka tuollaisia kirjoittelevat eivät NYKYISYYDESSÄ ole niitä kärsijöitä.  :-*
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Heko! Siinä on taas yksi KÄRSIJÄ jolla on nälkä aina vieraana. Kappeehan tuo naama onki!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

sorkkis

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.
Eihän sulla ole syytä kun nautit ökytuista, hyvästä maidonhinnasta ja vernmaksajien kustantamista lomituspalveluista.  :P
Viljatuet on hyvät , demarit ovat kertoneet . ;D ;D ;D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.
Eihän sulla ole syytä kun nautit ökytuista, hyvästä maidonhinnasta ja vernmaksajien kustantamista lomituspalveluista.  :P
Viljatuet on hyvät , demarit ovat kertoneet . ;D ;D ;D

Ne valehtelee aivan kuin kepulaisetkin maidon huonoista hinnoista ja tuista :P
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Niin tai minä tarkoitin sitä että kaikki ei aina mene oman mielen mukaan mutta ei ne asiat ruikuttamallakaan parane. On parempi olla tyytyväinen siihen mitä on elämässään saanut aikaan. Jotkut ovat tyytyväisiä ja tulevat toimeen vähemmälläkin.

Ei voi kuin pöyristyä kerta toisensa jälkeen siitä katkeruuden määrästä mitä tulvii vastaan tuutin täydeltä kun agroon tulen aamuisin navettatöiden jälkeen.
Eihän sulla ole syytä kun nautit ökytuista, hyvästä maidonhinnasta ja vernmaksajien kustantamista lomituspalveluista.  :P
Viljatuet on hyvät , demarit ovat kertoneet . ;D ;D ;D

Ne valehtelee aivan kuin kepulaisetkin maidon huonoista hinnoista ja tuista :P
Ei kai sentään valehtelaan ketään rupee selvästä asiasta .Duunademarit pärjää palkaalla toisin kuin sinä  ;D ;D ;D ;D
Ähäkutti , kuhu ätti .