Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus Suomessa, jonka kunta on hävinnyt käräjillä ...Kannattaa kysästä MTK:sta, kyllä ne siellä neuvoo, miten menetellä, sieltä se tietokin on minulla.
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.03.10 - klo:19:49Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus Suomessa, jonka kunta on hävinnyt käräjillä ...Kannattaa kysästä MTK:sta, kyllä ne siellä neuvoo, miten menetellä, sieltä se tietokin on minulla.Suurijohtajamme on kertonut medialle ettei kunta ala perimään oikeusteitse , eikä kannatakkaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.10 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.03.10 - klo:19:49Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus Suomessa, jonka kunta on hävinnyt käräjillä ...Kannattaa kysästä MTK:sta, kyllä ne siellä neuvoo, miten menetellä, sieltä se tietokin on minulla.Suurijohtajamme on kertonut medialle ettei kunta ala perimään oikeusteitse , eikä kannatakkaan .Varmaan kunnan lakimies on kertonut, ettei kannata ....
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.03.10 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.10 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.03.10 - klo:19:49Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus Suomessa, jonka kunta on hävinnyt käräjillä ...Kannattaa kysästä MTK:sta, kyllä ne siellä neuvoo, miten menetellä, sieltä se tietokin on minulla.Suurijohtajamme on kertonut medialle ettei kunta ala perimään oikeusteitse , eikä kannatakkaan .Varmaan kunnan lakimies on kertonut, ettei kannata ....Totanoin , ei meijän kunnassa ole Lakimiestä . Tuli meinaan ilmi ettei kunta voi antaa ennakkopäätöstä kaavamuutoksessa .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.10 - klo:20:12Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.03.10 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.10 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.03.10 - klo:19:49Tästä on olemassa yksi ennakkotapaus Suomessa, jonka kunta on hävinnyt käräjillä ...Kannattaa kysästä MTK:sta, kyllä ne siellä neuvoo, miten menetellä, sieltä se tietokin on minulla.Suurijohtajamme on kertonut medialle ettei kunta ala perimään oikeusteitse , eikä kannatakkaan .Varmaan kunnan lakimies on kertonut, ettei kannata ....Totanoin , ei meijän kunnassa ole Lakimiestä . Tuli meinaan ilmi ettei kunta voi antaa ennakkopäätöstä kaavamuutoksessa . Niillä on todennäköisesti yhteinen lakimies jonkun toisen kunnan kanssa ?