Mulla,vasta tulokkaalle,ei ole selvinny,mitä tarkoittaa suokustan sekuli sakki,onks se lyhenne jostain?
Viimeksi muokattu: 14.03.10 - klo:12:52 kirjoittanut Veeti
Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:12:29Mulla,vasta tulokkaalle,ei ole selvinny,mitä tarkoittaa suokustan sekuli sakki,onks se lyhenne jostain?Suokusta= Suomen Keskusta(puolue)sekuli sakki= Suokustan jäsenet
Viimeksi muokattu: 14.03.10 - klo:12:51 kirjoittanut Sepedeus
Mikä on kakofonia?Kansallinen Kokoomuslainen äänessä.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.10 - klo:12:49Lainaus käyttäjältä: Veeti - 14.03.10 - klo:12:47Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:12:29Mulla,vasta tulokkaalle,ei ole selvinny,mitä tarkoittaa suokustan sekuli sakki,onks se lyhenne jostain?Suokusta= Suomen Keskusta(puolue)sekuli sakki= Suokustan jäsenet Sekuli tarkoittaa sekundaa. Ei siis kvinttaa ,sekstaa, eikä priimaa Agronetin Keskustelukanavalle on pesiytynyt ikävä tapa herjata ja halventaa toisia kirjoittajia, mikä heikentää keskusteluilmapiiriä. Tästä on tullut paljon palautetta ylläpidolle sekä loukkausten kohteilta että muilta keskustelijoilta. Vastuu hyvästä keskusteluilmapiiristä on kaikilla keskustelijoilla, ei yksin ylläpidolla. http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=16517.0
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 14.03.10 - klo:12:47Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:12:29Mulla,vasta tulokkaalle,ei ole selvinny,mitä tarkoittaa suokustan sekuli sakki,onks se lyhenne jostain?Suokusta= Suomen Keskusta(puolue)sekuli sakki= Suokustan jäsenet Sekuli tarkoittaa sekundaa. Ei siis kvinttaa ,sekstaa, eikä priimaa
Viimeksi muokattu: 15.03.10 - klo:10:41 kirjoittanut webmaster2L