Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suokusta  (Luettu 5837 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Sopii...

Mulla,vasta tulokkaalle,ei ole selvinny,mitä tarkoittaa suokustan sekuli sakki,onks se lyhenne jostain?
--se on sitä,kun kokoomuspojat ei osaa kirjoittaa sanoja oikein.Mutta vaikka sanovat mitä niin kepu on ja pysyy Suomessa :D
Höh... tietysti pysyy... eihän sitä päästetä mihinkään muuhun maailman maahan yhteiskuntaa sotkemaan  ja sen kansalaisia rääkkäämään.
Eikö Pohjois-Korea kävisi? ...siellä ei olisi enää paljon sotkemista
[/quote]

Mulle sopii  ;D ;D :D :D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: Suokusta
Kokoomus skriivaa, ei lue? Onhan tuo tullut todettua.  ;D

Kemira maailmalle, hiio-hoi!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D    joku ontuu kyllä pahemman kerran näissä veetin, auliksen, ja sepeteuksen kannanotoissa, miten ihmeessä ei oo kokoomuslaiset ja demarit kyenneet tuhuamaan suokustan sekulisakkia kun ne on kerran niin yksinkertasia, tyhmiä ja saamattomia.  onko kenties nämä oikeistopuolueet sittenkin keskimmääräisellä älykkyysosamäärällä' mitattuna tyhmempiä kuin suokustan sekulit ??? ???. oikeastaan kokoomuksen ainoa kunnioitusta herättävä aikaansaannos on sen ennätyspitkä oppositiokausi ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Suokusta
tyhjäpääydinosa

***Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen solvaus.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Heitto...
tyhjäpääydinosa

***Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen solvaus.

Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen yleistys tälle saitille kirjoittelevan SuoKustan sekulisakin rupujengistä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Heitto...
tyhjäpääydinosa

***Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen solvaus.

Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen yleistys tälle saitille kirjoittelevan SuoKustan sekulisakin rupujengistä.

***Kyllä sää tossa Luomujussia solvasit henkilökohtaisesti. Samalla yleistäen.

Esim. jos mää kirjoitan, että kaikenmaailman STTK:n tiedottajan tyyppiset tyhjäntoimittajat ovat vaikkapa perseestä

niin sekin on solvaus. Mutta mää kun en sitä mieltä ole niin en myöskään vahingossakaan niin mene kirjoittelemaan. En varsinkaan nettiin kaikkien nähtäville.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Kirjoitteleminen...
tyhjäpääydinosa

***Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen solvaus.

Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen yleistys tälle saitille kirjoittelevan SuoKustan sekulisakin rupujengistä.

***Kyllä sää tossa Luomujussia solvasit henkilökohtaisesti. Samalla yleistäen.

Esim. jos mää kirjoitan, että kaikenmaailman STTK:n tiedottajan tyyppiset tyhjäntoimittajat ovat vaikkapa perseestä niin sekin on solvaus. Mutta mää kun en sitä mieltä ole niin en myöskään vahingossakaan niin mene kirjoittelemaan. En varsinkaan nettiin kaikkien nähtäville.  :D

Sun sorttisten tyhjäpäiden "kirjoittelulla" ei ole mitään merkitystä... suollat mitä hyväksi näet.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Osuma...
tyhjäpääydinosa

***Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen solvaus.

Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen yleistys tälle saitille kirjoittelevan SuoKustan sekulisakin rupujengistä.

***Kyllä sää tossa Luomujussia solvasit henkilökohtaisesti. Samalla yleistäen.

Esim. jos mää kirjoitan, että kaikenmaailman STTK:n tiedottajan tyyppiset tyhjäntoimittajat ovat vaikkapa perseestä niin sekin on solvaus. Mutta mää kun en sitä mieltä ole niin en myöskään vahingossakaan niin mene kirjoittelemaan. En varsinkaan nettiin kaikkien nähtäville.  :D

Sun sorttisten tyhjäpäiden "kirjoittelulla" ei ole mitään merkitystä... suollat mitä hyväksi näet.

M.O.T.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kirjoitteleminen...
tyhjäpääydinosa

***Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen solvaus.

Mun mielestä tuo heitto oli henkilökohtainen yleistys tälle saitille kirjoittelevan SuoKustan sekulisakin rupujengistä.

***Kyllä sää tossa Luomujussia solvasit henkilökohtaisesti. Samalla yleistäen.

Esim. jos mää kirjoitan, että kaikenmaailman STTK:n tiedottajan tyyppiset tyhjäntoimittajat ovat vaikkapa perseestä niin sekin on solvaus. Mutta mää kun en sitä mieltä ole niin en myöskään vahingossakaan niin mene kirjoittelemaan. En varsinkaan nettiin kaikkien nähtäville.  :D

Sun sorttisten tyhjäpäiden "kirjoittelulla" ei ole mitään merkitystä... suollat mitä hyväksi näet.

Mitä se kekkeruusi täällä oikein taas vinkuuu ????

Viimeksi muokattu: 15.03.10 - klo:10:46 kirjoittanut webmaster2L

Teroman

Vs: Suokusta

TyhjäYdinPääOsa
 :'(