Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mina vaan ihmettelen?  (Luettu 3221 kertaa)

henrik

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
mina vaan ihmettelen?
moi!olen tassa lukenut naita suomen maajussien kirjoituksia.ja ei teita voi pitaa muuta kun durakkina!kaiken maailman massikka portaaton miehet tanne kehuu vehkeitaan,ja jontikkamiehet myos.kaikki me tiedetaan etta ainoastaan fendt tekee oikeita vehkeita!naa toisten koneet on tekeleita!nimim:fendt vuodesta 1987

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mina vaan ihmettelen?
Se on se Ä -kirjain heti siinä Ö-kirjaimen vieressä.

henrik

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: mina vaan ihmettelen?
no eihanmeilla taalla ukrainassa ole niita pilkkuja kirjainten paalla!mutta koneet ei ole ainakaan mitaan koyhien paska dynia ja jontikoita!taalla tarvii ajaa ja painaa hommia!

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: mina vaan ihmettelen?
no eihanmeilla taalla ukrainassa ole niita pilkkuja kirjainten paalla!mutta koneet ei ole ainakaan mitaan koyhien paska dynia ja jontikoita!taalla tarvii ajaa ja painaa hommia!
Opettele kirjoittamaan ennenkuin tulet tänne lapsellisia juttujasi suoltamaan! Esimerkkinä voisin mainita lauseiden ja erisnimien alkuun isot kirjaimet.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

3070 E

  • Vieras
Vs: mina vaan ihmettelen?
moi!olen tassa lukenut naita suomen maajussien kirjoituksia.ja ei teita voi pitaa muuta kun durakkina!kaiken maailman massikka portaaton miehet tanne kehuu vehkeitaan,ja jontikkamiehet myos.kaikki me tiedetaan etta ainoastaan fendt tekee oikeita vehkeita!naa toisten koneet on tekeleita!nimim:fendt vuodesta 1987
Kyrvän jatkeesta olen kuullut, mutta Fendt on tehnyt sinulle vehkeet kokonaisuudessaan.  ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: mina vaan ihmettelen?
moi!olen tassa lukenut naita suomen maajussien kirjoituksia.ja ei teita voi pitaa muuta kun durakkina!kaiken maailman massikka portaaton miehet tanne kehuu vehkeitaan,ja jontikkamiehet myos.kaikki me tiedetaan etta ainoastaan fendt tekee oikeita vehkeita!naa toisten koneet on tekeleita!nimim:fendt vuodesta 1987
Kyrvän jatkeesta olen kuullut, mutta Fendt on tehnyt sinulle vehkeet kokonaisuudessaan.  ;D
  :D :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mina vaan ihmettelen?
no eihanmeilla taalla ukrainassa ole niita pilkkuja kirjainten paalla!mutta koneet ei ole ainakaan mitaan koyhien paska dynia ja jontikoita!taalla tarvii ajaa ja painaa hommia!


Asut sää Ukrainassa! Kiehtovaa... Kerro ihmeessä miten siellä menee.

Laitan Sinulle tähän muutaman ä:n ja ö:n jotta voit leikata ja liimata niitä teksteihisi

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ja kaupan päälle muutama iso
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: mina vaan ihmettelen?
Fenttiilli pistää paremmaksi, kuin bemari autopuolella. BMW on vain jatke, mutta fentti tekee täyden mulkun ;D Ja muutenki, koko portaaton laatikko on turhake.

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: mina vaan ihmettelen?
Älä sinä Henrik välitä näistä Äidinkielen opettajista  ;D kyllä me täällä kylmässä tiedetään. Massikas muuten (isos) on Fentin liukuloota.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: mina vaan ihmettelen?
Antaa henriikan vaan ihimetella. Ma ajan ihan mielellani Fergun Dyna-VT:lla. Ei maistu tyonteko paskalta, kun ajaa portaattomalla Massikalla.

Nooh... trolli, mikä trolli...
tethering holes to their concave windings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: mina vaan ihmettelen?
henrikki ei ole ikinä ukrainaa nähnykkään.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Teroman

Vs: mina vaan ihmettelen?
no eihanmeilla taalla ukrainassa ole niita pilkkuja kirjainten paalla!mutta koneet ei ole ainakaan mitaan koyhien paska dynia ja jontikoita!taalla tarvii ajaa ja painaa hommia!

Millaissii hommii ?

Annatko Koordinaatit tai Googlemaps linkin  niin katsotaan,,,,,,
 :'(