Kyllähän ainoa oikea tapa tasata tuki ero,olis poistaa pohjoinen tuki kokonaan.
Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:10:27Joo Veeti,vastaa nyt,minäkin tarjosin jo isoa myönnytystä,luopumalla pohjoisesta tuesta,ja oon c2:ltaLues tuosta http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=16549.15eka viesti ajatuksella. Minustakin se tulee noin menemään jos mitään ei tejdä tälle tukierolle. Ja kun niin on tapahtunut niin se tulee sitten olemaan aika peruuttamatonta, johtaa koko maan maatalouden heikkenemiseen pitkällä aikavälillä. Pitäisi tajuta tehdä nyt sellaisia päätöksiä jotka pitkällä aikavälillä antavat parhaan tuloksen vaikka lyhyen aikavälin tähtäimellä siinä vähän joillekin takkiin tuleekin.
Joo Veeti,vastaa nyt,minäkin tarjosin jo isoa myönnytystä,luopumalla pohjoisesta tuesta,ja oon c2:lta
Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:09:59Kyllähän ainoa oikea tapa tasata tuki ero,olis poistaa pohjoinen tuki kokonaan.Sehän olisi täysin järjetöntä, Suomi nimenomaan neuvotteli EU:ssa pohjoisen tuen vastaamaan näiden muiden maiden vuoristo- ja kuivienalueiden tukea ?
Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:10:27Joo Veeti,vastaa nyt,minäkin tarjosin jo isoa myönnytystä,luopumalla pohjoisesta tuesta,ja oon c2:ltaJuu, Veeti on valmis poistamaan KAIKKI kansalliset maataloustuet.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 14.03.10 - klo:11:03Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:10:27Joo Veeti,vastaa nyt,minäkin tarjosin jo isoa myönnytystä,luopumalla pohjoisesta tuesta,ja oon c2:ltaJuu, Veeti on valmis poistamaan KAIKKI kansalliset maataloustuet. Jaa ettei sulle raha kelpaa , noo ei sit mittää jos sää noin solidaarinen olet .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.03.10 - klo:13:48Lainaus käyttäjältä: Veeti - 14.03.10 - klo:11:03Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:10:27Joo Veeti,vastaa nyt,minäkin tarjosin jo isoa myönnytystä,luopumalla pohjoisesta tuesta,ja oon c2:ltaJuu, Veeti on valmis poistamaan KAIKKI kansalliset maataloustuet. Jaa ettei sulle raha kelpaa , noo ei sit mittää jos sää noin solidaarinen olet . Eipä niitä kansallisia tukia nytkään etelän viljalle tule. Kaikkien poisto tervehdyttäisi kummasti maatalouttamme.
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 14.03.10 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 14.03.10 - klo:09:59Kyllähän ainoa oikea tapa tasata tuki ero,olis poistaa pohjoinen tuki kokonaan.Sehän olisi täysin järjetöntä, Suomi nimenomaan neuvotteli EU:ssa pohjoisen tuen vastaamaan näiden muiden maiden vuoristo- ja kuivienalueiden tukea ?Ei neuvotellu. Se tuki on LFA-tuki jota siis maksetaan eteläisessäkin Suomessa ja jonka perusteet ovat yhtenevät muillekin kuiville ja vuoristoalueille. Tuo LFA joka siis kompensoi näitä juttuja kaikille joille kuuluukin ei ole ongelma. Ongelma on se että tuon LFAn PÄÄLLE neuvoteltiin mahdollisuus maksaa kansallisia tukia. Ja nämä kansalliset tuet aiheuttavat nyt sen vääristymisen kun ne eivät vastaa todellisia eroja maan eri osien välillä.