Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe paljonko teillä on tilillä nyt rahaa  (Luettu 20160 kertaa)

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: paljonko teillä on tilillä nyt rahaa
-86000€ B-alue
Kuka ostas lehemiä?????

Bonden

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Eiks teillä oo Mastercaardia missä on viidentonnin limitti.. ja S-pankki ja Osuuspankki ja Aktia ja Sampo.... ja American Expressillä ei sitten oo limittiä ollenkaan,, se kun pitää maksaa pois joka kuukausi..

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Eihän sitä  rahaa tartte kuin senverran,että pääsee parikertaa vuodessa ulkomaille. ;)
Mutta kyllä muaki ahistaa tuo maitotilojen tulevaisuus.Limsa on puolta kalliimpaa kuin maito,ihan järjetöntä hinnoittelua >:(
Eikös se ole ihan oikein että limsa maksaa enemmän kuin maito, hammaslääkärit on kalliita..
Nothing is Something Worth Doing

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kaks kymppii tarjottu per sarvi!

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kaks kymppii tarjottu per sarvi!

Pirskattti tuan hintaluakan lehmä just meni LAUHALUAMAN kyytisä!
Ilmoottelen ko seurraava tuloo! ;)

Järjen Valo

• Vieras
Onhan tuolla tilillä pari miljoonaa euroa. Olen nähkääs lottomiljonääri, ja oloneuvoksena elelen ja maataloutta vain harrastelen.

No, kukaan ei tietysti minua uskoa, ja parempi niin, jos uskoisivat, niin olisivat heti kärttämässä rahaa.

Sepedeus

• Vieras
Onhan tuolla tilillä pari miljoonaa euroa. Olen nähkääs lottomiljonääri, ja oloneuvoksena elelen ja maataloutta vain harrastelen.

No, kukaan ei tietysti minua uskoa, ja parempi niin, jos uskoisivat, niin olisivat heti kärttämässä rahaa.

Minä kyllä uskon, kun itellä vähän sama tilanne. Parempi olla muuten hiljakseen ;D

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Rahojen vähetessä kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään puun ostajaan.
Näin meillä täällä Kalajoella on ollut tapana..
Vielä kun kerrot, kummalta puolen pajupuskaa sen myytävän puun löytäisi...

Petri

Keh, Petri on asian ytimessä :)

Näistä näreiköistä ei kummosia metsätilejä tehdä.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

3070 E

• Vieras

Minä kyllä uskon, kun itellä vähän sama tilanne. Parempi olla muuten hiljakseen ;D
Onko siellä miinus edessä??  ;D

Tronic

• Vieras
Eihän sitä  rahaa tartte kuin senverran,että pääsee parikertaa vuodessa ulkomaille. ;)
Mutta kyllä muaki ahistaa tuo maitotilojen tulevaisuus.Limsa on puolta kalliimpaa kuin maito,ihan järjetöntä hinnoittelua >:(
Voi jumalauta että kaksi kertaa ulkomaille vuodessa.Hyvinpäs simmon kanttura6 lypsää ja tulee tukea.

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voi jumalauta että kaksi kertaa ulkomaille vuodessa.Hyvinpäs simmon kanttura6 lypsää ja tulee tukea.

Nii, pakkokos sitä mersua/bemaria/audia/volvoa on jokavuosi uuteen vaihtaa ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

merheres

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Kävin viimevuonna kaks kertaa haaparannan ikeassa, onkos se vaurauden merkki? ::)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Paljonko täältä saadaan mukaan ? Saako vauraampi enemmän ja mihin sitä tarvitaan tuonpuoleisessa? Rikkaalle kuolema on katkera paikka kun ei ole kuolinpaidassa suuria taskuja ja joutuu jättämään kaikki tänne maanpäälle .Se on kova paikka kun on ahmunnut koko ikänsä ahneesti ja sitten kaikki on yhdentekevää. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Mies Hevosena

• Vieras
*Rikkaalle kuolema on katkera paikka kun ei ole kuolinpaidassa suuria taskuja ja joutuu jättämään kaikki tänne maanpäälle

Ainoastaan kommunisti tai joku muu demari on huolissaan tuosta.Oikeat rikkaat ymmärtävät oikeasti omaisuusmassojen  ja niiden tuleville polville siirtämisen päälle.

Välillä nekään eivät ihan nappiin mene.

vms1

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Raha on niin vanha keksintö että luulis sitä jokaisella jo olevan.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.