Eihän sitä rahaa tartte kuin senverran,että pääsee parikertaa vuodessa ulkomaille. Mutta kyllä muaki ahistaa tuo maitotilojen tulevaisuus.Limsa on puolta kalliimpaa kuin maito,ihan järjetöntä hinnoittelua
kaks kymppii tarjottu per sarvi!
Onhan tuolla tilillä pari miljoonaa euroa. Olen nähkääs lottomiljonääri, ja oloneuvoksena elelen ja maataloutta vain harrastelen.No, kukaan ei tietysti minua uskoa, ja parempi niin, jos uskoisivat, niin olisivat heti kärttämässä rahaa.
Lainaus käyttäjältä: erkki.e.kukka - 11.03.10 - klo:21:49Rahojen vähetessä kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään puun ostajaan.Näin meillä täällä Kalajoella on ollut tapana.. Vielä kun kerrot, kummalta puolen pajupuskaa sen myytävän puun löytäisi...Petri
Rahojen vähetessä kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään puun ostajaan.Näin meillä täällä Kalajoella on ollut tapana..
Lainaus käyttäjältä: Järjen Valo - 12.03.10 - klo:20:27Onhan tuolla tilillä pari miljoonaa euroa. Olen nähkääs lottomiljonääri, ja oloneuvoksena elelen ja maataloutta vain harrastelen.No, kukaan ei tietysti minua uskoa, ja parempi niin, jos uskoisivat, niin olisivat heti kärttämässä rahaa.Minä kyllä uskon, kun itellä vähän sama tilanne. Parempi olla muuten hiljakseen
Lainaus käyttäjältä: simmo 48 - 11.03.10 - klo:22:31Eihän sitä rahaa tartte kuin senverran,että pääsee parikertaa vuodessa ulkomaille. Mutta kyllä muaki ahistaa tuo maitotilojen tulevaisuus.Limsa on puolta kalliimpaa kuin maito,ihan järjetöntä hinnoittelua Voi jumalauta että kaksi kertaa ulkomaille vuodessa.Hyvinpäs simmon kanttura6 lypsää ja tulee tukea.