Älä jurnuta liian isolla vaihteella niin rupeaa laatikot ja koneet kestämään...
Jaa , et oikeen silleen . 1300 kg ja parintuhannen kieppeillä kärry telineen kanssa . Vähennyslaatikollako sitä on ajettava
Kierroksia koneessa 2600-300 rpm niin se kestää. Eli tosiaan: toppari vitoseen.
Appi-ukolla oli aikanaan V8 scaania, sitten hommat loppu ja auto vaihtoi pitäjää. No meni vajaa puoli vuotta kun uusi omistaja soittanut tulessa kun kone oli hajonnut. Syyksi selvisi lopulta se että autolla ajettiin käytännössä noin sadan kilometrin pätkää koko ajan maantienopeudella, iso vahva kone ja pirun pitkä perä, matalat kierrokset hakkas koneen paskaksi eikä laatikkokaan oikein ollut tykännyt......
Kunnon kierroksilla oli kuulemma kulkenut niin lujaa että kun oli ajanut ratsiaan 80-luvun lopulla niin poliisit oli tuumanneet että sakko tulee mutta vain minimi kun tutka vähän rikki kun oli näyttänyt karvan yli 150km/h.
Itse en kärryä vedä tosiaan kuin nelosella, no mulla nyt on vaan 1.6 bensa että sillä nyt ei muutenkaan viitosta kuorma päällä pesään pukita.....