Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ahtaajien lakko terrorismia  (Luettu 20280 kertaa)

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vahinkokoko...
Paperitehtaita alkavat jo ajaa alas, näin se punikki potkii punikkitoveriaan persuksille... ;D ;D

Suurin vahinko tulee pankopelleille, kun tukiin ei ole varaa... joutuvat töihin... pankopellet.

suomi maksaa kiltisti eu-maksunsa ja eu antaa pikkuisen takaisin; ne maksut koonneelle väelle ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vahinkokoko...
Paperitehtaita alkavat jo ajaa alas, näin se punikki potkii punikkitoveriaan persuksille... ;D ;D

Suurin vahinko tulee pankopelleille, kun tukiin ei ole varaa... joutuvat töihin... pankopellet.

suomi maksaa kiltisti eu-maksunsa ja eu antaa pikkuisen takaisin; ne maksut koonneelle väelle ;D

Totta, Suomi on vähän liian kiltti poika, aika pahassa porukassa ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Oikeilla jäljillä...
Tässä on kyse muutosturvasta jota ahtaajat hakevat ensimmäisinä kuten metallimiehet aikoinaan lomaltapaluurahat. Nyt on lomaltapaluurahat kaikilla ja tuo muutosturva tulee sitten myös. Ehkäisee tuotannon siirtämistä ulkomaille kun se tehdään kapitalistille tarpeeksi kalliiksi.

Olet oikeilla jäljillä  ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Laivaus...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.

Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Laivaus...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.

Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
onkos se lastaushommeli joidenkin yksinoikeus, omistaako ne sataman ??? ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Yksinoikeus...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.

Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
onkos se lastaushommeli joidenkin yksinoikeus, omistaako ne sataman ??? ???

Ei ole, ei toki.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Proletariaatti rahastaa
Tässä on kyse muutosturvasta jota ahtaajat hakevat ensimmäisinä kuten metallimiehet aikoinaan lomaltapaluurahat. Nyt on lomaltapaluurahat kaikilla ja tuo muutosturva tulee sitten myös. Ehkäisee tuotannon siirtämistä ulkomaille kun se tehdään kapitalistille tarpeeksi kalliiksi.

Olet oikeilla jäljillä  ;D ;D ;D ;D

Hei kertokaas pojat mikä on logiikkana tuossa lomaltapaluurahassa ja muutosturvassa?? Lomaltapaluuraha tarvitaan tietysti siksi että houkutellaan duunari loman kestävältä ryyppyputkeltä takaisin töihin ja muutosturvalla halutaan rahastaa työnantajaa vielä kun ollaan ensin lakkoilemalla saatettu hänet ahdinkoon.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Yksinoikeus...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.

Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
onkos se lastaushommeli joidenkin yksinoikeus, omistaako ne sataman ??? ???

Ei ole, ei toki.

työministeri hommaamaan uudet porukat töihin ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus...
Hei kertokaas pojat mikä on logiikkana tuossa lomaltapaluurahassa ja muutosturvassa?? Lomaltapaluuraha tarvitaan tietysti siksi että houkutellaan duunari loman kestävältä ryyppyputkeltä takaisin töihin ja muutosturvalla halutaan rahastaa työnantajaa vielä kun ollaan ensin lakkoilemalla saatettu hänet ahdinkoon.

Lomarahan - ei siis lomaltapaluurahan - maksaminen perustuu joko työehtosopimukseen, työpaikalla noudatettuun käytäntöön tai työsopimukseen, ei siis lakiin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Heh heh...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.
Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
onkos se lastaushommeli joidenkin yksinoikeus, omistaako ne sataman ??? ???
Ei ole, ei toki.
työministeri hommaamaan uudet porukat töihin ;D

Joo... kiinalaisten kuppiloiden ylimääräiset tarjoilijat trukkeja ajelemaan... kyllä se siitä...

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Laivaus...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.

Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
Notta ahtaajat jotka töissä ei kuulu Äkteehen(Villejä,muihin liittoihin kuuluvia,Virolaisia ym)Ei kukaan työnantaja
palkkaa sellaasta jolle pitää maksaa vuoden työstä kahden palkka.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Vastaus...
Hei kertokaas pojat mikä on logiikkana tuossa lomaltapaluurahassa ja muutosturvassa?? Lomaltapaluuraha tarvitaan tietysti siksi että houkutellaan duunari loman kestävältä ryyppyputkeltä takaisin töihin ja muutosturvalla halutaan rahastaa työnantajaa vielä kun ollaan ensin lakkoilemalla saatettu hänet ahdinkoon.

Lomarahan - ei siis lomaltapaluurahan - maksaminen perustuu joko työehtosopimukseen, työpaikalla noudatettuun käytäntöön tai työsopimukseen, ei siis lakiin.

Tiedän että se kuuluu työehtosopimukseen mutta ehkä haluat valottaa meitä siitä millä perusteilla se aikoinaan saatiin hyväksytyksi. Siksi että saatiin duunarit pitkän ryyppyputken jälkeen takaisin töihin, vai??

sorkkis

  • Vieras
Vs: Heh heh...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.
Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
onkos se lastaushommeli joidenkin yksinoikeus, omistaako ne sataman ??? ???
Ei ole, ei toki.
työministeri hommaamaan uudet porukat töihin ;D

Joo... kiinalaisten kuppiloiden ylimääräiset tarjoilijat trukkeja ajelemaan... kyllä se siitä...
Osaa Kiinalaiset trukkia ajaa . Aulis tuskin osaa .  :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Heh heh...
Mä veikkaan,että kymmenen vuoden päästä Suomessa ei yhtäkään AKTläästä ahtaajaa.
Mitenkäs ne laivat lastataan... robottinostureilla... vai???
onkos se lastaushommeli joidenkin yksinoikeus, omistaako ne sataman ??? ???
Ei ole, ei toki.
työministeri hommaamaan uudet porukat töihin ;D

Joo... kiinalaisten kuppiloiden ylimääräiset tarjoilijat trukkeja ajelemaan... kyllä se siitä...
kiinalaiset ovat ahkeraa väkeä ja kaikki töissä, mutta mitä sakkia on se eteläsuomen 200000 työtöntä
niissä saattaisi olla 10000 trukinajotaitoistakin ja se piisaa hyvin tähän hätään 8)