Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ahtaajien lakko terrorismia  (Luettu 20278 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Ahtaajien lakko terrorismia
Kyllä on ihme,että aina pitää saada lisää,vaikka nyt jo on täysi palkka puoli vuotta ,jos jää työttömäksi.Kyllä pistää vihaksi tuo ihmisten ahneus. >:(
Paperiteollisuuden työntekijät on jo  hinnoitelleet työnsä niin arvokkaaksi,että sitä ei kannata enää Suomessa tuottaa(paperia siis). Kohta joutuu ulkoistamaan myös satamatyöt .Eiköhän Latviasta tai Liettuasta sais ihan kohtuu hintaista työvoimaa.
Miksi pitää saada aina vain lisää liksaa.Minä kait oon tyytyväinen,kun saan ruuan ja asunnon.Eläke on pieni,mutta riittävä. ;D


..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Kyllä on ihme,että aina pitää saada lisää,vaikka nyt jo on täysi palkka puoli vuotta ,jos jää työttömäksi.Kyllä pistää vihaksi tuo ihmisten ahneus. >:(
Paperiteollisuuden työntekijät on jo  hinnoitelleet työnsä niin arvokkaaksi,että sitä ei kannata enää Suomessa tuottaa(paperia siis). Kohta joutuu ulkoistamaan myös satamatyöt .Eiköhän Latviasta tai Liettuasta sais ihan kohtuu hintaista työvoimaa.
Miksi pitää saada aina vain lisää liksaa.Minä kait oon tyytyväinen,kun saan ruuan ja asunnon.Eläke on pieni,mutta riittävä. ;D




Ja siihen päälle liiton 500 päivää. Liitonrahat näillä "avain aloilla" on saman verran kuin tavan duunarin palkka. Mutta ay-terrorismihan on Suomen valtion suojeluksessa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Tronic

  • Vieras
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Kyllä on ihme,että aina pitää saada lisää,vaikka nyt jo on täysi palkka puoli vuotta ,jos jää työttömäksi.Kyllä pistää vihaksi tuo ihmisten ahneus. >:(
Paperiteollisuuden työntekijät on jo  hinnoitelleet työnsä niin arvokkaaksi,että sitä ei kannata enää Suomessa tuottaa(paperia siis). Kohta joutuu ulkoistamaan myös satamatyöt .Eiköhän Latviasta tai Liettuasta sais ihan kohtuu hintaista työvoimaa.
Miksi pitää saada aina vain lisää liksaa.Minä kait oon tyytyväinen,kun saan ruuan ja asunnon.Eläke on pieni,mutta riittävä. ;D



Etkö tiedä että lakko on kansalaisvelvollisuus noille STTK kommareille

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Kyllä on ihme,että aina pitää saada lisää,vaikka nyt jo on täysi palkka puoli vuotta ,jos jää työttömäksi.Kyllä pistää vihaksi tuo ihmisten ahneus. >:(
Paperiteollisuuden työntekijät on jo  hinnoitelleet työnsä niin arvokkaaksi,että sitä ei kannata enää Suomessa tuottaa(paperia siis). Kohta joutuu ulkoistamaan myös satamatyöt .Eiköhän Latviasta tai Liettuasta sais ihan kohtuu hintaista työvoimaa.
Miksi pitää saada aina vain lisää liksaa.Minä kait oon tyytyväinen,kun saan ruuan ja asunnon.Eläke on pieni,mutta riittävä. ;D

lähes tementikko
viisaampi kun
kakojen aukkieemelit ;D




Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Lakko voidaan aloittaa, mutta lakko voidaan myös murtaa.
Kyse on vaan siitä, miten se tehdään ja milloin, ei sotaakaan suunnittelematta käydä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Duunarit muistuttaa ahkerasti työnantajan yhteiskuntavastuusta mutta nyt näyttää oma vastuu unohtuvan.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Elekeehän nyt, ruotsalainen maito jää satamaan...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Niin mutta onhan se pohjoinen maantiereitti vielä käytössä. Hyvää kannattaa tuoda vaikka mutkan kautta....

Ai niin, eikös maitorekat kulje matkustajalaivoilla, joita lakko ei koske??

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Niin mutta onhan se pohjoinen maantiereitti vielä käytössä. Hyvää kannattaa tuoda vaikka mutkan kautta....

Ai niin, eikös maitorekat kulje matkustajalaivoilla, joita lakko ei koske??

Kuinka niin vaarallista ainetta kuin maito, voidaan kuljettaa matkustajalautalla?  :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Niin mutta onhan se pohjoinen maantiereitti vielä käytössä. Hyvää kannattaa tuoda vaikka mutkan kautta....

Ai niin, eikös maitorekat kulje matkustajalaivoilla, joita lakko ei koske??
Ajattajat tarvitaan ainakin ennenkuin rekan saapi laivaan .

Takaveto

  • Vieras
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Paperitehtaita alkavat jo ajaa alas, näin se punikki potkii punikkitoveriaan persuksille... ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vahinko...
Paperitehtaita alkavat jo ajaa alas, näin se punikki potkii punikkitoveriaan persuksille... ;D ;D

Suurin vahinko tulee pankopelleille, kun tukiin ei ole varaa... joutuvat töihin... pankopellet.

sorkkis

  • Vieras
Venäjä jelppaa
Paperitehtaita alkavat jo ajaa alas, näin se punikki potkii punikkitoveriaan persuksille... ;D ;D

Suurin vahinko tulee pankopelleille, kun tukiin ei ole varaa... joutuvat töihin... pankopellet.
Venäläiset maksaa kottia maidosta ja piakkoin perunoistakin jos vain pöytäänsä saavat  ;D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Ahtaajien lakko terrorismia
Tässä on kyse muutosturvasta jota ahtaajat hakevat ensimmäisinä kuten metallimiehet aikoinaan lomaltapaluurahat. Nyt on lomaltapaluurahat kaikilla ja tuo muutosturva tulee sitten myös. Ehkäisee tuotannon siirtämistä ulkomaille kun se tehdään kapitalistille tarpeeksi kalliiksi.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.