Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.
Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 01.03.10 - klo:08:54Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot. Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 01.03.10 - klo:08:56Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 01.03.10 - klo:08:54Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot. Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.Meillä on jo pitkään tallennettu kaikki ohjelmat jotka aiotaan katsoa. Oli järkytys huomata että mainoskatko voi suositun ohjelman kohdalla olla yli viisi minuuttia Tuo on nätti hypätä yli sopivan mittaisella napin painalluksella. Saattaa olla mtv:llä huomattu tuo tallentamisen lisääntyminen kun on nuo ohjelmat usein nykyään juuri sen verran myöhässä että jää viimeinen puoli minuuttia näkemättä jos ei laita tallennukselle jatkoaikaa. Ei siinä mitään, jostainhan ne pitää rahat tehdä. Liuta väkeä ja sitten vielä kanavamaksut ylelle Ja vielä täytyy yrittää tehdä ohjelmia joilla on katsojia Toista se on ylellä, rahaa pursuu ovista ja ikkunoista tv-maksujen muodossa ja oikeudettomat kanavavuokrat kilahtaa kassaan omia aikojaan. Pitäisi PERKKELE VIE LOPETTAA koko yle!!
Lainaus käyttäjältä: rene - 01.03.10 - klo:09:26Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 01.03.10 - klo:08:56Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 01.03.10 - klo:08:54Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot. Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.Meillä on jo pitkään tallennettu kaikki ohjelmat jotka aiotaan katsoa. Oli järkytys huomata että mainoskatko voi suositun ohjelman kohdalla olla yli viisi minuuttia Tuo on nätti hypätä yli sopivan mittaisella napin painalluksella. Saattaa olla mtv:llä huomattu tuo tallentamisen lisääntyminen kun on nuo ohjelmat usein nykyään juuri sen verran myöhässä että jää viimeinen puoli minuuttia näkemättä jos ei laita tallennukselle jatkoaikaa. Ei siinä mitään, jostainhan ne pitää rahat tehdä. Liuta väkeä ja sitten vielä kanavamaksut ylelle Ja vielä täytyy yrittää tehdä ohjelmia joilla on katsojia Toista se on ylellä, rahaa pursuu ovista ja ikkunoista tv-maksujen muodossa ja oikeudettomat kanavavuokrat kilahtaa kassaan omia aikojaan. Pitäisi PERKKELE VIE LOPETTAA koko yle!! kyllähän ylen dokumentteja on mukava katsoa kun vertaa näihin mainoskanavien sontaan. ihan säälittäviä nämä öljynporaamiset, metsuroinnit, rekkakuskit jäällä ym ym. ensin näytetään vartti tyhjänpäivästä kuvaa sitte mainoskatko ja taas palataan alkuun, sisällössä selviä asiavirheitä jotka tyhmäki tajuaa
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 01.03.10 - klo:08:56Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 01.03.10 - klo:08:54Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot. Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.Siirrä jääkaappi lähemmäs tv:tä