Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)  (Luettu 3605 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Onko jotakuta muuta alkanu suoraan sanoen vituttaan tää ämteeveen ja supteeveen amerikkalaistyylinen lyhytjänteisyyteen ja toistoon perustuva ohjelmapätkintä? Tunnin ohjelma-aikaan tukitaan 3 mainoskatkoa ja vieläpä ohjelman alussa ja lopussa samainen viisminuuttinen (vähintään). Tästä seuraa se, että tunnin ohjelman katselukelpoinen (juuri ja juuri) nettoaika onkin vain korkeintaan 25-30 minuuttia. Onko täs maikkarislaikkarilla tarkotuksena saada katsojat kuluttamaan enemmän, jotta maa nousis lamasta vai onko tarkoituksena vain lisätä mainostuloja ja nostaa slaikkari omasta lamastaan?

Seuraava askel taitaakin slaikkarilla olla siirtyminen tunnin tai kahden mittaisiin mainoksiin, joissa aina vartin välein viiden minuutin mittainen ohjelmakatko...
tethering holes to their concave windings

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.

Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.

Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.

Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.

Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.
Meillä on jo pitkään tallennettu kaikki ohjelmat jotka aiotaan katsoa. Oli järkytys huomata että mainoskatko voi suositun ohjelman kohdalla olla yli viisi minuuttia :o :o Tuo on nätti hypätä yli sopivan mittaisella napin painalluksella.
  Saattaa olla mtv:llä huomattu tuo tallentamisen lisääntyminen kun on nuo ohjelmat  usein nykyään juuri sen verran myöhässä että jää viimeinen puoli minuuttia näkemättä jos ei laita tallennukselle jatkoaikaa.
    Ei siinä mitään, jostainhan ne pitää rahat tehdä. Liuta väkeä ja sitten vielä kanavamaksut ylelle >:( >:(  Ja vielä täytyy yrittää tehdä ohjelmia joilla on katsojia :( :(     Toista se on ylellä, rahaa pursuu ovista ja ikkunoista tv-maksujen muodossa ja oikeudettomat kanavavuokrat kilahtaa kassaan omia aikojaan. Pitäisi PERKKELE VIE LOPETTAA koko yle!! >:( >:( >:(

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Nuo maikkarin ohjelmat osaa kyl jättää katsomattakin, perus amerikkalaista tuubaa.  Ylellä sentäs kyhätään edes jotain kelvollista suomalaista ohjelmaa vaikka "asiaohjelmien" laatu on alkanut tökkiä pahasti ylellä.

Itellä nykysin aika lyhyt piuha noiden mainosten kanssa, olen niiden takia jättänyt tv:n ja mainosradiot aika vähälle huomiolle.

Onneksi maalla on aina parempaakin tekemistä kuin tv:n vahtaaminen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26112
  • vastustan
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.

Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.

Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.
Meillä on jo pitkään tallennettu kaikki ohjelmat jotka aiotaan katsoa. Oli järkytys huomata että mainoskatko voi suositun ohjelman kohdalla olla yli viisi minuuttia :o :o Tuo on nätti hypätä yli sopivan mittaisella napin painalluksella.
  Saattaa olla mtv:llä huomattu tuo tallentamisen lisääntyminen kun on nuo ohjelmat  usein nykyään juuri sen verran myöhässä että jää viimeinen puoli minuuttia näkemättä jos ei laita tallennukselle jatkoaikaa.
    Ei siinä mitään, jostainhan ne pitää rahat tehdä. Liuta väkeä ja sitten vielä kanavamaksut ylelle >:( >:(  Ja vielä täytyy yrittää tehdä ohjelmia joilla on katsojia :( :(     Toista se on ylellä, rahaa pursuu ovista ja ikkunoista tv-maksujen muodossa ja oikeudettomat kanavavuokrat kilahtaa kassaan omia aikojaan. Pitäisi PERKKELE VIE LOPETTAA koko yle!! >:( >:( >:(
kyllähän ylen dokumentteja on mukava katsoa kun vertaa näihin mainoskanavien sontaan. ihan säälittäviä nämä öljynporaamiset, metsuroinnit, rekkakuskit jäällä ym ym. ensin näytetään vartti tyhjänpäivästä kuvaa sitte mainoskatko ja taas palataan alkuun, sisällössä selviä asiavirheitä jotka tyhmäki tajuaa >:( >:( >:( >:(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.

Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.

Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.
Meillä on jo pitkään tallennettu kaikki ohjelmat jotka aiotaan katsoa. Oli järkytys huomata että mainoskatko voi suositun ohjelman kohdalla olla yli viisi minuuttia :o :o Tuo on nätti hypätä yli sopivan mittaisella napin painalluksella.
  Saattaa olla mtv:llä huomattu tuo tallentamisen lisääntyminen kun on nuo ohjelmat  usein nykyään juuri sen verran myöhässä että jää viimeinen puoli minuuttia näkemättä jos ei laita tallennukselle jatkoaikaa.
    Ei siinä mitään, jostainhan ne pitää rahat tehdä. Liuta väkeä ja sitten vielä kanavamaksut ylelle >:( >:(  Ja vielä täytyy yrittää tehdä ohjelmia joilla on katsojia :( :(     Toista se on ylellä, rahaa pursuu ovista ja ikkunoista tv-maksujen muodossa ja oikeudettomat kanavavuokrat kilahtaa kassaan omia aikojaan. Pitäisi PERKKELE VIE LOPETTAA koko yle!! >:( >:( >:(
kyllähän ylen dokumentteja on mukava katsoa kun vertaa näihin mainoskanavien sontaan. ihan säälittäviä nämä öljynporaamiset, metsuroinnit, rekkakuskit jäällä ym ym. ensin näytetään vartti tyhjänpäivästä kuvaa sitte mainoskatko ja taas palataan alkuun, sisällössä selviä asiavirheitä jotka tyhmäki tajuaa >:( >:( >:( >:(
:D :D Olen kyllä just samaa mieltä, paitti että jos on riittävän kaupunkilainen niin sitten ei tajua ei vaikka olisi käynyt kouluakin :D :D  Kyllä ne voi jotkut ihmiset olla niin typeriä :-\ :-\ Tasapainoilemaan joutuu joka tapauksessa hinnan ja laadun kanssa, kyllä kai noita ohjelmia moni katsoo.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
oottako muuten kiinnittännä huomiota niihin anerikan vehkeisiin niin metissä kuin tien päällä?     aika härpäkkeitä on monet värkit!    ja noiten rekanrötköjen lastien kiinitykset aika alkeelista; missäs manillaköytet?                 hirmu vähän tuloo katottua koko paskaa mutta kylläpä en sitten avustakaan ilmaisuvammaispalvelu-yleä!    ja kaupalliset on niiiin syvältä!

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Niin... tallennettuna toki itsekin katselen senkin vähän mitä katson ja yhtenään saa painella mainostenohituskaistanappia. Joku sanoi osuvasti "perusamerikkalaista tuubaa"... pitää harvinaisen hyvin paikkansa ja sama paskaformaatti on jo iskostunut slaikkarin ja muidenkin kanavien kotimaiseenkin tuotantoon... Mainoskatkon jälkeen kerrataan ennen mainoskatkoa tapahtuneet jutut... Dementikoilleko ne ohjelmia luulee tekevänsä vai onko ne tiedostanu sen, ettei niiden sontaa kukaan selvinpäin enää katselekaan?

Tunnustan kyllä, että on näitä jenkkien toilailuja jäällä, mettäs ja poraustorneilla tullu nähtyä sen verran ettei voi kuin ihmetellä, kuinka jenkit yleensä pääsi kuuhun... vai pääsikö sittenkään.

Yks ehdotus mulla olis... ostoskanavatyyppinen sontakanava pelkille mainoksille ja laatuohjelmat omalle kanavalleen ilman mainoksia... Sen toisen voisikin sitten jättää kokonaan virittämättä boksiin...
tethering holes to their concave windings

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.

Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.

Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.

Siirrä jääkaappi lähemmäs tv:tä

Takaveto

  • Vieras
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Ja Auliksen vois laittaa pariksi viikoksi sikakarsinaan, elelemään sikojen kanssa ja syömään samasta kaukalosta, niin oppis sekin tietämään sikojen hoidosta ja olosuhteista, ja sen voisi joku kanava näyttää tosi-tv:nä  :D :D :D :D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Evoluutio on kehittäny mulle peukaloon automaattisen kanavan vaihto refleksin. Toinen hyvä konsti on tallentaa ja pika- kelata mainoskatkot.

Juuri noin, itse katson lähes kaikki elokuvat digiboksilta tallennettuina tai ajansiirrolta.

Mainoskatkojen lyhentyessä jääkaapilla joutuu käymään nopeammin.

Siirrä jääkaappi lähemmäs tv:tä

Minun ei tarvitse. Ihmettelen niitä joutilaita, joilla on varaa odotella ohjelman alkamista....kun tallentavat digiboksitkin on keksitty.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mtv3:n mainoskatkot (ja supteeveenki)
Vielä näistä skeida dokkkareista.....Kun katsoo nelosen, jimin ja teeman dokumentteja ei voi kuin ihmetellä sitä miten vanhoista asioista on kyse. Minulle tulee harvoin mitään uutta esille. No, kai noista antiikki dokkkareista edes joku tavis saa jotain irti....