Raisio on tällä viikolla aloittanut tulevan syksyn uuden sadon hintojen noteeraukset kiinteähintaisille sopimuksille. Tällä viikolla noteeraukset ovat seuraavat: mallasohra 110 euroa/tonni.
Ei Aulis edes tiedä mikä sakoluku on .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.02.10 - klo:16:09Ei Aulis edes tiedä mikä sakoluku on . Jos se ymmärtääkin, mallasohran sakoluku?
Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 23.02.10 - klo:16:49Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.02.10 - klo:16:09Ei Aulis edes tiedä mikä sakoluku on . Jos se ymmärtääkin, mallasohran sakoluku? ...mun mallasohrastani ei leivota, siitä keitetään... vai pitäskö sanoo et pannaan
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.02.10 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 23.02.10 - klo:16:49Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.02.10 - klo:16:09Ei Aulis edes tiedä mikä sakoluku on . Jos se ymmärtääkin, mallasohran sakoluku? ...mun mallasohrastani ei leivota, siitä keitetään... vai pitäskö sanoo et pannaan Jaa, meinaatko panna sakkolihaa?
Omani ikäisiä on ollu tapana päräytellä
Lainaus käyttäjältä: Neke - 22.02.10 - klo:22:15Milko,monesko polvi maidontuotannossa??Tila on sen verran vanha että pitää kysyä että minkä lasket maidontuotannoksi? Sen että on lehmiä? Muutama? Mutta en ole ensimmäinen, viimeinen valitettavasti saatan kyllä olla.
Milko,monesko polvi maidontuotannossa??
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.02.10 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 23.02.10 - klo:16:49Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 23.02.10 - klo:16:09Ei Aulis edes tiedä mikä sakoluku on . Jos se ymmärtääkin, mallasohran sakoluku? ...mun mallasohrastani ei leivota, siitä keitetään... vai pitäskö sanoo et pannaan Sanos ny et mikä on mallasohran määräävä tekiä et maltaaks kelpaa .Sanos syy miksei karjatiloilta ei malasohraa helpolla saada .