Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hynynen  (Luettu 3666 kertaa)

Kunnon ihminen

  • Vieras
Hynynen
Kotiteolllisuuden Jouni Hynynen sen sanoi laittamattomasti Päihdelinkin blogissaan:


http://www.paihdelinkki.fi/tipaton-blogi-2010/261-28110

Hesarissa on myös mielenkiintoinen juttu netissä vellovista salaliittoteorioista. Erään tällaisen mukaan prinsessa Diana oli Jeesuksen jälkeläinen! Ziisus! Eikö ihmisillä ole oikeaa elämää? Ketkä perkeleet jaksavat pyöriä netissä ja vatvoa tällaista paskaa, edes huumorimielessä? Tai ketkä yleensäkään pyörivät siellä kirjoittelemassa paskaa erilaisiin keskustelufoorumeihin? Otetaan muka kantaa joka ***** asiaan. Miksi? Miksi he luulevat, että heidän mielipiteillään olisi jotain merkitystä? Miten ihmisillä riittää aika? Eikö kukaan tee enää oikeita töitä? Kaikki vain keskustelevat netissä. Miksi vitussa pitää yleensä muka keskustella? Ja vielä aiheista, joilla ei ole mitään merkitystä.

Miksi minä teen tätä blogia? Kävijöitä on kuulemma tähän mennessä ollut yli 13 000. Miksi?


Minä tulin samaan tulokseen, maailmanm turhinta hommaa jonkin foorumin lukeminen ja ns. "jkeskustelu"

Minä lopetan, hyvästi.

Viimeksi muokattu: 09.02.10 - klo:10:21 kirjoittanut Kunnon ihminen

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Hynynen


Minä tulin samaan tulokseen, maailmanm turhinta hommaa jonkin foorumin lukeminen ja ns. "jkeskustelu"

Minä lopetan, hyvästi.

Monesko kerta?   :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hynynen
Kunnon ihminen käy kaffeella välillä.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hynynen
Hynynenkin oli joskus kova jätkä. Sitten se kävi MeNaisissa vähän avautumassa-> Paljastui nynnyksi jolla on ruma parta.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Hynynen
Hynynenkin oli joskus kova jätkä. Sitten se kävi MeNaisissa vähän avautumassa-> Paljastui nynnyksi jolla on ruma parta.
Aloitko samaistumaan häneen ennen vai jälkeen sen jutun?  :P 8)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hynynen
Hynynenkin oli joskus kova jätkä. Sitten se kävi MeNaisissa vähän avautumassa-> Paljastui nynnyksi jolla on ruma parta.
Aloitko samaistumaan häneen ennen vai jälkeen sen jutun?  :P 8)

Harvinaisen hienosti pottuiltu  ;D Tämä se vielä joskus kostetaan...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hynynen
Hyny on ruokottoman näkönen äijä. Ekaks parturiin moinen turilas.
Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Hynynen
ihan niinku sen kaveri siinä äijä-ohjelmassa!    tais olla enempi tyttö porukkaa pitkine letteineen!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hynynen
ihan niinku sen kaveri siinä äijä-ohjelmassa!    tais olla enempi tyttö porukkaa pitkine letteineen!

Jaa Jone Nikula. Huusin kerran Jonelle "Mee Jone kottiis" kun satuin kohtaamaan hänet "ohimennen". Kiehtovaa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Hynynen
Kotiteolllisuuden Jouni Hynynen sen sanoi laittamattomasti Päihdelinkin blogissaan:


http://www.paihdelinkki.fi/tipaton-blogi-2010/261-28110

Hesarissa on myös mielenkiintoinen juttu netissä vellovista salaliittoteorioista. Erään tällaisen mukaan prinsessa Diana oli Jeesuksen jälkeläinen! Ziisus! Eikö ihmisillä ole oikeaa elämää? Ketkä perkeleet jaksavat pyöriä netissä ja vatvoa tällaista paskaa, edes huumorimielessä? Tai ketkä yleensäkään pyörivät siellä kirjoittelemassa paskaa erilaisiin keskustelufoorumeihin? Otetaan muka kantaa joka ***** asiaan. Miksi? Miksi he luulevat, että heidän mielipiteillään olisi jotain merkitystä? Miten ihmisillä riittää aika? Eikö kukaan tee enää oikeita töitä? Kaikki vain keskustelevat netissä. Miksi vitussa pitää yleensä muka keskustella? Ja vielä aiheista, joilla ei ole mitään merkitystä.

Miksi minä teen tätä blogia? Kävijöitä on kuulemma tähän mennessä ollut yli 13 000. Miksi?


Minä tulin samaan tulokseen, maailmanm turhinta hommaa jonkin foorumin lukeminen ja ns. "jkeskustelu"

Minä lopetan, hyvästi.
Jos Diana on Jeesuksen jälkeläinen niin miks siitä pitää nokkiinsa ottaa .

Jeesuksen jälkeläisiä on todennäköisesti Euroopassa . Mutta eikai siitä suuttua parane .

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hynynen
Jeesuksen jälkeläisiä on todennäköisesti Euroopassa . Mutta eikai siitä suuttua parane

**Onko muka Kuusjoellakin jeesuksen jälkeläisiä?
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Hynynen
Jeesuksen jälkeläisiä on todennäköisesti Euroopassa . Mutta eikai siitä suuttua parane

**Onko muka Kuusjoellakin jeesuksen jälkeläisiä?

Mistä minä sen tietäisin .

Maria Maggaleena vartos Jeesukselle lasta ja lähti kälppimään ristiinnaulitsemisen jälkeen . Mikäs elokuva se olikaan jossa sellainen mainittiin .

Juudaksen kirjoitukset löytyi raamatun kirjoituksen jälkeen . Emo-Heikki varmasti lukeneena miehenä tietää tapauksen .

AP

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 188
Vs: Hynynen
Hynynen on kova jätkä. Sanoo suoraan ja omalla nimellään.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hynynen
Maria Maggaleena vartos Jeesukselle lasta ja lähti kälppimään ristiinnaulitsemisen jälkeen . Mikäs elokuva se olikaan jossa sellainen mainittiin .

Juudaksen kirjoitukset löytyi raamatun kirjoituksen jälkeen . Emo-Heikki varmasti lukeneena miehenä tietää tapauksen .
[/quote]

Juu. Tämän kaiken on oltava faktaa. Kaikki elokuvat perustuvat totuuksiin, samoin 1500 luvulla kirjoitetut raamatunsäkeet lienevät muuntumatonta totuutta.

"Lukeminen kannattaa aina" sanoo lentokonetuttuni Donner. Minä sanon että viihteen ja faktan lukeminen kannattaa tallettaa aivoihin eri lohkoille. Etteivät mene sekaisin. Enpä sitten tiedä mille osastolle koko raamattu kannattaa tallentaa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hynynen
Hynynen on kova jätkä. Sanoo suoraan ja omalla nimellään.

Toisin kuin me Agronettiläiset  ;D