date=1265495475]
Se lampo on yksinkertaisesti alamittainen
siihen hommaan..Suorahko voimansiirtolinja ilman pehmentäviä hydraulipakkoja järsii ne boorit, koska se apevaunun vastakuorma ei ole tasaisesti kuormittavaa. Itselle kävi samoin 80-90 fiatagrille joskus -90 luvulla, kun sillä ajettiin Glaasin tarkkuussilppuria...
[/quote]
Tuon ymmärrän tarkkuussilppurin kanssa kun sillä ajetaan samalla kun ulosotosta revitään voimaa. Mutta tässä hommassahan ajokytkin saa olla aika rauhassa. Niin eikä kone kyllä pitäisi alamittainen olla kun tehoa on 110hv. Kesäisin samaa vaunua pyöritetään 90hv jonnikalla eikä sitä mikään vaivaa.
Tarkootin että se kytkin on alamittainen. :oEikös siinä ole joku 13 tuuman Lukin asetelma, missä kaksi levyä peräkkäin..Varmaan sama kaikissa kuivissa italialaisissa...Kun sen mällin heität sinne vaunuun, niin aina syntyy hetkellistä vääntöä, joka sille Lukille on liikaa..Onko pysty vai vaakaruuvivaunu?