Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konekaupan tyyli  (Luettu 20402 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Konekaupan tyyli

Oliko pallo mulle ?

Valtun kanssa kierrettiin mutta ongelmia oli kun esim laitteet ei noussut ja veto teho pieni,,,,

Sitten eräs sanoi että lähditkö herrojen asioita sotkemaan/marjaan;  Mulle kiertueesta oli siis lähinnä vaivaa ei niinkään mitään hyötyä.
 :)



Eli jos yhteistyökumppani (Valtra) ei ihan täysin sopinutkaan omaan kuvioon, on parasta aloottaa nyt jo vuosikausia kestäny herjaaminen? Ei kait suakaan oo kolmea vuotta moitittu väärän painoosista konehista?

Sä oot tainnu jollakin lailla sotkia asiaa, Pohojalaasen firma ei oo vieny sulta mitään.

Olikohan Lemkenin kaltaaselle maailmanmerkille touhu vähän vaisua? En toki tiedä, mutta onhan ne pahvitauluun teipatut valokuvat maatalousnäyttelyys sympaattisia, mutta ei koneita niin myydä, kyllä niitä pitääs olla näytillä. Mutta en halua arvostella, mutta mä en sillä perusteella uskaltaasi konetta ostaa. Ja kuten varmasti muistat, mä olin tuolloon vielä hyvin pahoollani jotta menetit edustuksen.
;D ;D
Jos maailmasta loppuis kaikki ruoka ja Dometal olis ainoa firma joka ruokaa tekis muun ohella, tulis teromanille noutaja...

Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo:10:26 kirjoittanut webmaster2L

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Konekaupan tyyli
Tai sitten se Dometalin ruoka olis niin kamalaa paskaa niinkuin kaikki muutki tuotteet kuulemma että kuoltais sit ihan kaikki

Teroman

Vs: Konekaupan tyyli
Niin Mulla on tietty mielipide kotimaisista laitteista ja se ei hevin muutu,,,,

Edustukset vaihtuu se kait lienee normaalia. K vaan itse sanoi -03 vuonna ettei Lemken sovi suomeen Koneviestissä.

Y: kin vei edustuksen mutta paljon fiksummin , ja sitä paitsi olivat jo ennen Minua kyselleetkin aloituksesta Horschilta

Mulla on referenssejä tietysti vähän Keskusliikkeisiin verraten, mutta vain tyytyväisiä tietääkseni ???? ;

Hintaan, Laatuun, Jälkimarkkinointiin, takuu juttuihin yms hoidossa. Keskus likkeistä olen kuullut ihan muuta,,,,,,
 8) ::)

Teroman

Vs: Konekaupan tyyli
Vielä tuosta 5 vuotta  sitten olleesta kiertueesta; Kysymys tuli mulle yllättäin ja en ehtinyt selvitellä Valtun veto- ja nostovoimia.

Nyt olikin fiksummin tänä vuonna kun Valtulla oli Ares

 ja Fendtissä Köckerling

Belarukseen sopineen Tempot ja

Britti vehkeitä vois vetää vaikka Basildonitkin jne,,,,,,,
 ::)

iikkoo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
  • Kaikki saa mutta komiat ensi!
Vs: Konekaupan tyyli
Vielä tuosta 5 vuotta  sitten olleesta kiertueesta; Kysymys tuli mulle yllättäin ja en ehtinyt selvitellä Valtun veto- ja nostovoimia.

Nyt olikin fiksummin tänä vuonna kun Valtulla oli Ares

 ja Fendtissä Köckerling

Belarukseen sopineen Tempot ja

Britti vehkeitä vois vetää vaikka Basildonitkin jne,,,,,,,
 ::)
Miten traktorin merkki vaikuttaa vetotehoon? Sehän on painon ja kitkakertoimen tulo... Asia erikseen, jos myyntimies on niin ammattitaidoton, ettei ymmärrä kiertueelleen hommata riittävän nostovoiman ja vetotehon omaavia vetureita. Tiedot olis sentään esitteistä luettavissa, jos vähän olis viitseliäisyyttä.

Pappa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Konekaupan tyyli
Vielä tuosta 5 vuotta  sitten olleesta kiertueesta; Kysymys tuli mulle yllättäin ja en ehtinyt selvitellä Valtun veto- ja nostovoimia.

Nyt olikin fiksummin tänä vuonna kun Valtulla oli Ares

 ja Fendtissä Köckerling

Belarukseen sopineen Tempot ja

Britti vehkeitä vois vetää vaikka Basildonitkin jne,,,,,,,
 ::)
Miten traktorin merkki vaikuttaa vetotehoon? Sehän on painon ja kitkakertoimen tulo... Asia erikseen, jos myyntimies on niin ammattitaidoton, ettei ymmärrä kiertueelleen hommata riittävän nostovoiman ja vetotehon omaavia vetureita. Tiedot olis sentään esitteistä luettavissa, jos vähän olis viitseliäisyyttä.
Esim. 5 siipisten kääntöautojen nostotehoon vaikuttaa suuresti tr.työntövarren asento auroissa ja traktorissa, sekä nostovarsien kiinnitys vetovarsiin.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Konekaupan tyyli
Vielä tuosta 5 vuotta  sitten olleesta kiertueesta; Kysymys tuli mulle yllättäin ja en ehtinyt selvitellä Valtun veto- ja nostovoimia.

Nyt olikin fiksummin tänä vuonna kun Valtulla oli Ares

 ja Fendtissä Köckerling

Belarukseen sopineen Tempot ja

Britti vehkeitä vois vetää vaikka Basildonitkin jne,,,,,,,
 ::)
Miten traktorin merkki vaikuttaa vetotehoon? Sehän on painon ja kitkakertoimen tulo...

Joopa, paitsi jos moottorilta ei saada pyörälle tehoa tuon verran.

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Vs: Konekaupan tyyli
Keskusliikkeitä ei voiteta mollaamalla vaan olemalla parempi niissä asioissa joissa keskusliikkeet ovat surkeita.
Näissä keskusliikkeet ovat todella huonoja:
1. Myyjien ammattitaito teknisissä kysymyksissä.
2. Varaosien saatavuus ja sopivuus.
3. Vaihtokoneiden hinnoittelu ja niiden jälleenmyynti.

Vaihtokoneista tuleekin kaatumaan isot arvonalennukset kaikille toimijoille. Tuolla niitä makaa koneita hangessa lumen alla tuhansittain ja arvo laskee joka päivä. Kerran koittaa hetki kun romukauppias on iloinen saadessaan romurautaa halvalla. Voipi olla että A:n ja K:n päälliköitä jo hirvittää tilanne. Uusia koneita on myyty jo pitkään ylihinnoittelemalla vaihtokone. Paska tilanne mutta lupaan korkata shamppanjan kun ilmoittavat alaskirjauksista.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Konekaupan tyyli
Pohojalaanen kirjoitti vähän mutta asiaa.

Eipä sillä, ei ne kaikki Suomalaiset konehet parhaita oo, mutta ei ne ulukolaasetkaan välttämättä häävisiä oo.....

Molemmis on hyviä puolia, suomalaasis on mm. varaosat Kaukana jos sattuu Saamahan/löytämähän...
Agronikkii saa varaosia ko soittaa ainuastaa tiistaasin klo 10.45-10.46 välillä. Siis jos sattus joku vaikka vastaa puhelimmee vahikosa.
Ja Akrimarketista nua osat jopa seurraavalle sesonkille. siis ei samalle vuarelle!
Kotimaasis ko on tua käsityän leima nin kahta samallaaasta ei löyrä ko vahinkosa.


SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Konekaupan tyyli


Sullako on piitkä saksa?

Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo:10:29 kirjoittanut webmaster2L

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

MPK

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 206
Vs: Konekaupan tyyli
Tais olla onni Terolle että Kesko vei Lemkenin. Lemken teki tosi hyvän kylvökoneen mutta kylvölannoitinta ne ei osaa tehdä, eikö jokainen kone ole lähetetty Saksaan takaisin, osa varmaan tullu sepitettynä takaasin. Olis siinä setvimistä pikkuyrittäjällä, Horssi osas tehdä kerralla valmiin koneen..

Teroman

Vs: Konekaupan tyyli
Saksan tehtaiden kanssa kyllä hyvin sujunut takuu yms aftersales jutut,,,,,,,,

Jos nyt ei suju niin vika löytyy suomesta.

Niistä ei tainnut Siementä mennä tarpeeksi ? muutoinkin aikas kirveellä veistetyn näköinen on
 ???

Teroman

Teroman

Vs: Konekaupan tyyli
Tais olla onni Terolle että Kesko vei Lemkenin. Lemken teki tosi hyvän kylvökoneen mutta kylvölannoitinta ne ei osaa tehdä, eikö jokainen kone ole lähetetty Saksaan takaisin, osa varmaan tullu sepitettynä takaasin. Olis siinä setvimistä pikkuyrittäjällä, Horssi osas tehdä kerralla valmiin koneen..

Sittenhän oli myös se Kiekkojen laakerointi ja laakerin kiinnitys kiekkoon yksi heikko kohta noissa  Kylvölaitteissa
 ???

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Konekaupan tyyli
MITÄÄH!!!!
Nyt on jo ulkomaisetkin koneet ihan paskoja.
Teroman on nyt tosissaan jostakin vit*uuntunut!!!! ;D
Saksalaiset koneet on muuten ihan susia juu, maanantaina pitäis kai yhtä sellasta kokeilla, kun ihan pihaan tuodaan niin kai mää sitten tyypit otan ;D ;D