Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MP-Lift  (Luettu 7238 kertaa)

Jemk

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 164
MP-Lift
Taannoin sivustolla oli käynnissä keskustelu koskien kauhoja ja kauhavalmistajia. Kritiikkini kohdistui MP-liftin apekauhaan ja liikkeen laskuttamiseen. Koskien kirjoitustani, liikkeen taholta otettiin asia esille ja kävimme naamakkain kahdenkeskisen keskustelun tästä kaupasta liikkeen johtajan kanssa. Asiaa puidessamme ilmeni väärinkäsitys koskien kauhan hintaa. Kirjoitin edellä että hinnan olin katsonut nettisivuilta, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Hinnan olin katsonut edellisen kuukauden lehdestä ja hinta oli noussut seuraavana kuukautena tuon 50 ekeä, ja tästä ei ollut puhelimessa puhetta. Asia on nyt kuitenkin selvitetty ja so*****. Lisäksi hankkiessani uuden kauhan ko. liikkeltä sain tuon 50 ekeä hyvitystä, jos siihen olin ylipäätään edes oikeutettu.

Liikkeen johtajalle kiitos asiallisesta ja sovinnonhaluisesta asian käsittelystä. Tulemme käyttämään jatkossakin tuotteitanne. 

 

 

Kuutamoviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: MP-Lift
Taannoin sivustolla oli käynnissä keskustelu koskien kauhoja ja kauhavalmistajia. Kritiikkini kohdistui MP-liftin apekauhaan ja liikkeen laskuttamiseen. Koskien kirjoitustani, liikkeen taholta otettiin asia esille ja kävimme naamakkain kahdenkeskisen keskustelun tästä kaupasta liikkeen johtajan kanssa. Asiaa puidessamme ilmeni väärinkäsitys koskien kauhan hintaa. Kirjoitin edellä että hinnan olin katsonut nettisivuilta, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Hinnan olin katsonut edellisen kuukauden lehdestä ja hinta oli noussut seuraavana kuukautena tuon 50 ekeä, ja tästä ei ollut puhelimessa puhetta. Asia on nyt kuitenkin selvitetty ja so*****. Lisäksi hankkiessani uuden kauhan ko. liikkeltä sain tuon 50 ekeä hyvitystä, jos siihen olin ylipäätään edes oikeutettu.

Liikkeen johtajalle kiitos asiallisesta ja sovinnonhaluisesta asian käsittelystä. Tulemme käyttämään jatkossakin tuotteitanne. 


 

 

Meillä paikallinen K-maat. antaa -10 % heti noista lista-/mainoshinnoista  ??? Ja rahtikulutkin jää pois :)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: MP-Lift
Taannoin sivustolla oli käynnissä keskustelu koskien kauhoja ja kauhavalmistajia. Kritiikkini kohdistui MP-liftin apekauhaan ja liikkeen laskuttamiseen. Koskien kirjoitustani, liikkeen taholta otettiin asia esille ja kävimme naamakkain kahdenkeskisen keskustelun tästä kaupasta liikkeen johtajan kanssa. Asiaa puidessamme ilmeni väärinkäsitys koskien kauhan hintaa. Kirjoitin edellä että hinnan olin katsonut nettisivuilta, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Hinnan olin katsonut edellisen kuukauden lehdestä ja hinta oli noussut seuraavana kuukautena tuon 50 ekeä, ja tästä ei ollut puhelimessa puhetta. Asia on nyt kuitenkin selvitetty ja so*****. Lisäksi hankkiessani uuden kauhan ko. liikkeltä sain tuon 50 ekeä hyvitystä, jos siihen olin ylipäätään edes oikeutettu.

Liikkeen johtajalle kiitos asiallisesta ja sovinnonhaluisesta asian käsittelystä. Tulemme käyttämään jatkossakin tuotteitanne. 

 

 

Mikko sai halvan mainoksen agronettiin!  ;D  ;D  Ei sen puoleen, tuote on paras tällä hetkellä myytävistä!

Verku

Vs: MP-Lift
Taannoin sivustolla oli käynnissä keskustelu koskien kauhoja ja kauhavalmistajia. Kritiikkini kohdistui MP-liftin apekauhaan ja liikkeen laskuttamiseen. Koskien kirjoitustani, liikkeen taholta otettiin asia esille ja kävimme naamakkain kahdenkeskisen keskustelun tästä kaupasta liikkeen johtajan kanssa. Asiaa puidessamme ilmeni väärinkäsitys koskien kauhan hintaa. Kirjoitin edellä että hinnan olin katsonut nettisivuilta, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Hinnan olin katsonut edellisen kuukauden lehdestä ja hinta oli noussut seuraavana kuukautena tuon 50 ekeä, ja tästä ei ollut puhelimessa puhetta. Asia on nyt kuitenkin selvitetty ja so*****. Lisäksi hankkiessani uuden kauhan ko. liikkeltä sain tuon 50 ekeä hyvitystä, jos siihen olin ylipäätään edes oikeutettu.

Liikkeen johtajalle kiitos asiallisesta ja sovinnonhaluisesta asian käsittelystä. Tulemme käyttämään jatkossakin tuotteitanne. 


 

 

Meillä paikallinen K-maat. antaa -10 % heti noista lista-/mainoshinnoista  ??? Ja rahtikulutkin jää pois :)

Kunniotuksella, suomalainen sakeus huipussaan. Se ei voita joka saa kohtuuhinnalla hyvän vaan se jolla on muka paras alennusprosentti..... :o

 ;D

Pisteet Mikolle asiapalvelusta, itsekin olen sitä saanut!
Kypsä tapaus

skatt

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51
Vs: MP-Lift
Kyllä asia on niin että asiat selvii puhumalla eikä nettiin kirjoittelemalla.
MP lift on asiallinen firma.hoitaa takuut ja varaosat niinkuin on so*****.

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: MP-Lift
Ite oon kans kohtuu tyytyväinen Liftin kamoihin. Ostin syksyllä pp-2 paalipihdin ja trukkipiikit. Vanhemmassa trakissa Tessussa on 150 kuormain: ihan ok kapistus tämäkin jos ei lasketa Triman sähkötikkua  >:(. Toiset sanoo että äijä ei turhia höpise, mutta liekkö tuo tarpeellistakaan. ::)
Tranceforming the world

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: MP-Lift
MP:een saa namut paketin hintaan kun muilla ne maksaa lisänä. Pihtejä on kahdet, pienempi ja isompi ja pelaavat hyvin paaleja siirrellessä.  Muutkin laitteet ihan asiallisen näköistä työtä, mutta ovat olleet vähemmän käytössä vielä.  Traktoria ei tarvitse viedä viikoksi remonttihallille. Kaverit tuovat koneen kotiin he asentavat sen kolmessa tunnissa.  Mielestäni varteenotettava vaihtoehto ainakin maatilakäyttöön.

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: MP-Lift
Kauhanlukitus MP-liftissä ehkäpä jopa paras ja turvallisin systeemi.

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: MP-Lift
Kauhanlukitus MP-liftissä ehkäpä jopa paras ja turvallisin systeemi.

Joo meillä vanhoilla ålön sovitteilla ja ei voi kun kehua hydraulisen lukituksen toimivuutta vrt quicken vastaava. Yksinkertainen, rikki ei voi saada ja näkee selvästi menikö tapiy pohjaan vai jäikö kantamaan jostain...

HöPö-HeSSu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
Vs: MP-Lift
miten tuota äijää täällä kehutaan on ihme mies asenti mulle kuormaajan , rungosta puuttu puolet aluslevyistä ja rikko vielä vesiletkun traktorista . soitin seuraavana päivänä mutisi ei korjata.

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: MP-Lift
miten tuota äijää täällä kehutaan on ihme mies asenti mulle kuormaajan , rungosta puuttu puolet aluslevyistä ja rikko vielä vesiletkun traktorista . soitin seuraavana päivänä mutisi ei korjata.
Vanhemmat MP-liftin asennukset ilmeisesti vähän karskisti laitettu.
Vuosi tai kaks sitten kävivät laittamassa mulle kuormaamen ja jälki on jo varsin kelvollista.