Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ryssää ja Virolaista, Somalii  (Luettu 6382 kertaa)

jeep

  • Vieras
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
mutta eikös systeemi ole ihan hyvä kun tänne saapuu Bulkaariastakin turisteja jopa viidettä kertaa katteleen että mitäs olis tällä kertaa tarjolla!   ihan kiva että tämä asia on sellainen johon ei voi vaikuttaa!    
Nämä turistit ovat kuulleet että Suomen hallituksessa on uudesti syntynyt "Äiti Teresa" ja että enemmistö Suomenkansasta on kurjia ja ala-luokkaisia perussuomalaisia, eikä niistä kannata välittää. Tämä "Teresa" on kaavaillut heille ikioman selviytymis oppaan, oppaan tärkein taikasana on, RASISTI,sitä kun lausuu säännöllisesti, niin saa sen kultapossu kerhon, jäsen passin ;D Suomi Svedu piireissä sillä on nimitys, kikka po kakkonen ;)  :D

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:20:06 kirjoittanut jeep

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tismalleen noin...
työ hakeutuu niille jotka sitä oikeasti haluavat tehdä. ;).. kunnes sosiaalitukijärjestelmän ja ay-systeemin opit pilaavat motivaation.
Ei ay-järjestelmä pilaa työmotivaatiota. Miten sen nyt sanoisi, työmotivaation pilaavat työnantajat, jotka pyrkivät noudattamaan hyvin vanhakantaisia toimintatapoja, joissa työntekijän tulee olla kuuro, mykkä ja sokea - tai ei sittenkään sokea, kun sille joutuisi hommaamaan opaskoiran. Hei herää nykypäivään ja opiskele henkilöstöjohtamista tai hommaa robotti.

Otsikossa kaikki !!!

#ittu mitä  #askaa lonkanvetäjä ruikuttaa kantsis ottaa palkkoja alas niin alkaas suomessakin pyörät pyöriä 8)

aukin kaltaaset sosiaalipummit tulospalkkaukseen samooten kaikinmaailman laatuset ajaa loka-autoo lähtees läskit kävelee ;D

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:20:15 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
työ hakeutuu niille jotka sitä oikeasti haluavat tehdä. ;)..
kunnes sosiaalitukijärjestelmän ja ay-systeemin opit pilaavat motivaation.
Haista jo pitkä .......... ;). Jumalauta tänne raahataan kaiken maailman vinku-intiaania joille annetaan duunit, kun se päivä tulee lafkoissa jossa ei ole enää suomalaista duunaria, niin edut ja palkat poljetaan Kiinan tasolle, eihän nämä kulttuurin rikastuttajat mitään kapinoi ovat tyytyväisiä kun saavat edes sen "banaanin" päivässä. Älä saatana mulle noita idän ihmeitä puolustele sen muita .......

Saatana että mua ottaa ohimoon sinun kaltaiset päänaukojat , .ittu kun ei voi kirjoitta sitä mitä sydän sanoo ettet sinä piipitä että kirjoittelen "rasistisesti" täällä :P

Ps. Kuset vielä oman systeemisesi päälle kun jatkat tuolla tiellä, Suomen köyhä ja tavallinen kansa ovat suurimpia kuluttajia, polje vaan omaa kansaa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34&feature=related

Suomessa taitaa olla vähän pakko noudattaa alan tes sopimusta kun palkkaa vaikka ulkomaalaisen.

Ulkolaisen ja suomalaisen ero on siinä että ulkolainen on iloinen siitä että joku palkkaa hänet ja hän saa tehdä työtä. Eli työmotivaatio on korkella ja ulkolaiselle on kunnia asia tehdä palkkaa vastaan mahdollisimman tehokkaasti työtä.
Suomalainen taas jauhaa työnantajasta paskaa selän takana, *****ilee päivät pitkät ja ei ole tyytyväinen vaikka liksa olisi 5000€/kuussa vaan sekin on paska palkka. Yleensä työjälki on ala arvoista tai jos saadaan kunnolista aikaan niin siihen taas tärvätään malliin viikko per naula lautaan. Sitten jos joku suomalainen EREHTYY tekemään työnantajan ostamalla ajalla jotain niin se SAVUSTETAAN työpaikalta ulos ja auta armias jos työnantaja menee näitä savustajia potkimaan ulos.
Silloin alkoi liiton lakimiestä lappamaan työmaalle samalla lailla kuin mannerheimintiellä autoja liikenneruuhkassa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
työ hakeutuu niille jotka sitä oikeasti haluavat tehdä. ;)..
kunnes sosiaalitukijärjestelmän ja ay-systeemin opit pilaavat motivaation.
Haista jo pitkä .......... ;). Jumalauta tänne raahataan kaiken maailman vinku-intiaania joille annetaan duunit, kun se päivä tulee lafkoissa jossa ei ole enää suomalaista duunaria, niin edut ja palkat poljetaan Kiinan tasolle, eihän nämä kulttuurin rikastuttajat mitään kapinoi ovat tyytyväisiä kun saavat edes sen "banaanin" päivässä. Älä saatana mulle noita idän ihmeitä puolustele sen muita .......

Saatana että mua ottaa ohimoon sinun kaltaiset päänaukojat , .ittu kun ei voi kirjoitta sitä mitä sydän sanoo ettet sinä piipitä että kirjoittelen "rasistisesti" täällä :P

Ps. Kuset vielä oman systeemisesi päälle kun jatkat tuolla tiellä, Suomen köyhä ja tavallinen kansa ovat suurimpia kuluttajia, polje vaan omaa kansaa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34&feature=related

Suomessa taitaa olla vähän pakko noudattaa alan tes sopimusta kun palkkaa vaikka ulkomaalaisen.

Ulkolaisen ja suomalaisen ero on siinä että ulkolainen on iloinen siitä että joku palkkaa hänet ja hän saa tehdä työtä. Eli työmotivaatio on korkella ja ulkolaiselle on kunnia asia tehdä palkkaa vastaan mahdollisimman tehokkaasti työtä.
Suomalainen taas jauhaa työnantajasta paskaa selän takana, *****ilee päivät pitkät ja ei ole tyytyväinen vaikka liksa olisi 5000€/kuussa vaan sekin on paska palkka. Yleensä työjälki on ala arvoista tai jos saadaan kunnolista aikaan niin siihen taas tärvätään malliin viikko per naula lautaan. Sitten jos joku suomalainen EREHTYY tekemään työnantajan ostamalla ajalla jotain niin se SAVUSTETAAN työpaikalta ulos ja auta armias jos työnantaja menee näitä savustajia potkimaan ulos.
Silloin alkoi liiton lakimiestä lappamaan työmaalle samalla lailla kuin mannerheimintiellä autoja liikenneruuhkassa.

Eipä tullu tuo Ternimaitoboin kanta itelle mieleen, mutta näitä tapauksia on itekkii kuullu monen monta kertaa. Liekkö kaivinkonehommissa yleisempikii ilmiö, kun niiltä työmailta on saanu kuulla noita savustamis tapauksia useastikkii?!  ::) Tosin ei liity ulkomaalainen/kotimainen työntekijä vertailuun millään tavalla.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Suomalaisista on tullut sellaisia kermaperseitä, ettei työ kelpaa, siksihän maatiloillekin on jo jouduttu palkkaamaan 15 000 ulkomaista työntekijää.

Suomessa on työn tuottavuuteen nähden liian korkea palkkataso, siksi kannattaa tuotanto siirätää Kiinaan tai Itä-Eurooppaan.

Suomalainen haluaa koulutuksesta riippumatta siistin sisätyön, jossa kk-palkka pitää olla vähintään 3000-4000 €/Netto. Muu ei kelpaa, jos ei saada, sitten alkaa vinkuna.

jeep

  • Vieras
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Suomalaisista on tullut sellaisia kermaperseitä, ettei työ kelpaa, siksihän maatiloillekin on jo jouduttu palkkaamaan 15 000 ulkomaista työntekijää.

Suomessa on työn tuottavuuteen nähden liian korkea palkkataso, siksi kannattaa tuotanto siirätää Kiinaan tai Itä-Eurooppaan.

Suomalainen haluaa koulutuksesta riippumatta siistin sisätyön, jossa kk-palkka pitää olla vähintään 3000-4000 €/Netto. Muu ei kelpaa, jos ei saada, sitten alkaa vinkuna.
Millä palkalla itse olet valmis tekemään töitä ? Milläs palkalla nämä 15 000 ulkomaista työntekijää tekevät maatiloilla ?
On se helvetti, Virolaisia lomittajia ja Arlan maitoa ;D Onks enää varaa valittaa :D
Jos tuo arvostus on tuollaista peruSSuomalaista duunaria kohtaan niin ei kannata ihmetellä että esimerkiksi Arla ym nostaa päätänsä Suomessa  ;)

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:22:44 kirjoittanut jeep

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Suomalaisista on tullut sellaisia kermaperseitä, ettei työ kelpaa, siksihän maatiloillekin on jo jouduttu palkkaamaan 15 000 ulkomaista työntekijää.

Suomessa on työn tuottavuuteen nähden liian korkea palkkataso, siksi kannattaa tuotanto siirätää Kiinaan tai Itä-Eurooppaan.

Suomalainen haluaa koulutuksesta riippumatta siistin sisätyön, jossa kk-palkka pitää olla vähintään 3000-4000 €/Netto. Muu ei kelpaa, jos ei saada, sitten alkaa vinkuna.
Millä palkalla itse olet valmis tekemään töitä ? Milläs palkalla nämä 15 000 ulkomaista työntekijää tekevät maatiloilla ?
On se helvetti, Virolaisia lomittajia ja Arlan maitoa ;D Onks enää varaa valittaa :D
Jos tuo arvostus on tuollaista peruSSuomalaista duunaria kohtaan niin ei kannata ihmetellä että esimerkiksi Arla ym nostaa päätänsä Suomessa  ;)

Kyllä mulle jo 2 tonnia kuussa nettona kelpaa aivan hyvin. Kolme tonnia kuussa nettona on jo aika paljon.  Mutta nää asiathan riippuu paljolti omista elintavoistakin, joillekin ei riitä edes kymppitonni kuussa elämiseen... ;D

jeep

  • Vieras
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Suomalaisista on tullut sellaisia kermaperseitä, ettei työ kelpaa, siksihän maatiloillekin on jo jouduttu palkkaamaan 15 000 ulkomaista työntekijää.

Suomessa on työn tuottavuuteen nähden liian korkea palkkataso, siksi kannattaa tuotanto siirätää Kiinaan tai Itä-Eurooppaan.

Suomalainen haluaa koulutuksesta riippumatta siistin sisätyön, jossa kk-palkka pitää olla vähintään 3000-4000 €/Netto. Muu ei kelpaa, jos ei saada, sitten alkaa vinkuna.
Millä palkalla itse olet valmis tekemään töitä ? Milläs palkalla nämä 15 000 ulkomaista työntekijää tekevät maatiloilla ?
On se helvetti, Virolaisia lomittajia ja Arlan maitoa ;D Onks enää varaa valittaa :D
Jos tuo arvostus on tuollaista peruSSuomalaista duunaria kohtaan niin ei kannata ihmetellä että esimerkiksi Arla ym nostaa päätänsä Suomessa  ;)

Kyllä mulle jo 2 tonnia kuussa nettona kelpaa aivan hyvin. Kolme tonnia kuussa nettona on jo aika paljon.  Mutta nää asiathan riippuu paljolti omista elintavoistakin, joillekin ei riitä edes kymppitonni kuussa elämiseen... ;D
Mistä näitä senttejä oikeen tulee  ????

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1184
AY-sekuliSAKki näyttää esimerkkiä...
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
No kyllä siellä on saanu proffessuuri tehä ylitöitä ihan kohtalaisen paljon, kun satoja tuhansia on tivaamassa!  :D

Kymysys jeepille: Mikä on mielestäsi sopiva ansio maksettavaksi esim. "normaalille" maatalouden työntekijälle/kk?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Suomalaisista on tullut sellaisia kermaperseitä, ettei työ kelpaa, siksihän maatiloillekin on jo jouduttu palkkaamaan 15 000 ulkomaista työntekijää.

Suomessa on työn tuottavuuteen nähden liian korkea palkkataso, siksi kannattaa tuotanto siirätää Kiinaan tai Itä-Eurooppaan.

Suomalainen haluaa koulutuksesta riippumatta siistin sisätyön, jossa kk-palkka pitää olla vähintään 3000-4000 €/Netto. Muu ei kelpaa, jos ei saada, sitten alkaa vinkuna.
Millä palkalla itse olet valmis tekemään töitä ? Milläs palkalla nämä 15 000 ulkomaista työntekijää tekevät maatiloilla ?
On se helvetti, Virolaisia lomittajia ja Arlan maitoa ;D Onks enää varaa valittaa :D
Jos tuo arvostus on tuollaista peruSSuomalaista duunaria kohtaan niin ei kannata ihmetellä että esimerkiksi Arla ym nostaa päätänsä Suomessa  ;)
Minä itse en ole valmis "tekemään töitä" jollei palkka ole aika muhkea, sanotaan vaikka reilu parikymppiä tunnilta.
 Yrittäjänä kuitenkin teen työtä paljon halvemmalla joten jos palkkaan jonkun henkilön töihin niin en ole sillekään valmis paljoa maksamaan ja mitään velliperseitä en kattele pidempään ilmankaan.
 Jos virosta saa työntekijän puolella palkalla mitä suomesta ja työsaavutus on kaksinkertainen niin suomalainen jää kyllä ilman työtä! Tietysti jos virosta palkkaa leipurin muuraamaan savupiippua niin voi työnjäljessä olla sanomista.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Renelle pojoing pisteet...
..koska näinhän se menee.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

salli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä siitä, että vain hyvälle työntekijälle kannattaa maksaa palkkaa. Ja näyttää myös olevan työntekijän vika, jos työn jälki on huono. Onko kukaan tullut ajatelleeksi, mikä yhteys on johtamisella ja tuottavuudella? Siis sillä yksinkertaisella asialla, että se miten minä onnistun henkilöstön esimiehenä, vaikuttaa suoraan siihen mitä minun yritykseni tuottaa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä siitä, että vain hyvälle työntekijälle kannattaa maksaa palkkaa. Ja näyttää myös olevan työntekijän vika, jos työn jälki on huono. Onko kukaan tullut ajatelleeksi, mikä yhteys on johtamisella ja tuottavuudella? Siis sillä yksinkertaisella asialla, että se miten minä onnistun henkilöstön esimiehenä, vaikuttaa suoraan siihen mitä minun yritykseni tuottaa.

Tätä on mietitty kautta vuosisatojen ja mm. Napoleon sanoi aikanaan, ettei ole olemassa huonoja sotilaita, on vain huonoja johtajia ...
Mikäli homma tökkii, niin syyllinen on työnjohtaja ei työntekijä.

salli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
Asia ei tietenkään ole niin yksinkertainen, että vika on vain toisessa tai toisessa. Mutta hyvä työnjohtaja kannustaa työntekijöitä, antaa sopivasti vastuuta, mahdollistaa ammatillisen kehittymisen. Ei kai tämä ihan hepreaa ole maataloudessakaan.