Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ryssää ja Virolaista, Somalii  (Luettu 7123 kertaa)

jeep

• Vieras
Ryssää ja Virolaista, Somalii
hoitajaa pukkaa sairaalaan töihin mutta Suomalainen ei kelpaa edes oppisopimus koulutukseen ;) Kirveelle, kyllä löytyisi, työtä ;D
Suosi Suomalaista, potki ......... :D

1cowman

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ryssää ja Virolaista, Somalii
työ hakeutuu niille jotka sitä oikeasti haluavat tehdä. ;)..
kunnes sosiaalitukijärjestelmän ja ay-systeemin opit pilaavat motivaation.

noloo_itte

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Niille olis nyt satamissa töitä,kun akt:n poijaat vetää lonkkaa.

jeep

• Vieras
Haista jo pitkä .......... ;). Jumalauta tänne raahataan kaiken maailman vinku-intiaania joille annetaan duunit, kun se päivä tulee lafkoissa jossa ei ole enää suomalaista duunaria, niin edut ja palkat poljetaan Kiinan tasolle, eihän nämä kulttuurin rikastuttajat mitään kapinoi ovat tyytyväisiä kun saavat edes sen "banaanin" päivässä. Älä saatana mulle noita idän ihmeitä puolustele sen muita .......

Saatana että mua ottaa ohimoon sinun kaltaiset päänaukojat , .ittu kun ei voi kirjoitta sitä mitä sydän sanoo ettet sinä piipitä että kirjoittelen "rasistisesti" täällä :P

Ps. Kuset vielä oman systeemisesi päälle kun jatkat tuolla tiellä, Suomen köyhä ja tavallinen kansa ovat suurimpia kuluttajia, polje vaan omaa kansaa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34&feature=related

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:18:01 kirjoittanut jeep

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Haista jo pitkä .......... ;). Jumalauta tänne raahataan kaiken maailman vinku-intiaania joille annetaan duunit, kun se päivä tulee lafkoissa jossa ei ole enää suomalaista duunaria, niin edut ja palkat poljetaan Kiinan tasolle, eihän nämä kulttuurin rikastuttajat mitään kapinoi ovat tyytyväisiä kun saavat edes sen "banaanin" päivässä. Älä saatana mulle noita idän ihmeitä puolustele sen muita .......

Saatana että mua päähän sinun kaltaiset päänaukojat , .ittu kun ei voi kirjoitta sitä mitä sydän sanoo ettet sinä piipitä että kirjoittelen "rasistisesti" täällä :P

Ps. Kuset vielä oman systeemisesi päälle kun jatkat tuolla tiellä, Suomen köyhä ja tavallinen kansa ovat suurimpia kuluttajia, polje vaan omaa kansaa ;)
No nyt on tullut jonkummoinen osuma... :D :D

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kannattaako tänne laittaa tuommosta avausta edes, jos pelkäät että joku on siitä eri mieltä?

Vai onko tämä taas näitä "älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon"-juttuja?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

jeep

• Vieras

Saatana että mua päähän sinun kaltaiset päänaukojat , .ittu kun ei voi kirjoitta sitä mitä sydän sanoo ettet sinä piipitä että kirjoittelen "rasistisesti" täällä :P

No nyt on tullut jonkummoinen osuma... :D :D
MADE IN FINLAND  ;) ;D :D

jeep

• Vieras
Kannattaako tänne laittaa tuommosta avausta edes, jos pelkäät että joku on siitä eri mieltä?

Vai onko tämä taas näitä "älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon"-juttuja?
Ei se sitä ole. Kunhan kattelen kuinka isänmaallista sitä ollaan. Ei hyvältä näytä ei  ????

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:18:08 kirjoittanut jeep

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
No mitähän tekemistä isänmaallisuudella on sen kanssa, että on todettu fakta, ettei Suomalaiselle nykynuorelle - joihin myös itse katson kuuluvani - maistu? Kauheasti on puhetta nuorison työttömyydestä yms., mutta tosiasia taitaa olla kuitenkin se, että töitä on aina tekevällä - siis aidosti TEKEVÄLLE.

jeep

• Vieras
No mitähän tekemistä isänmaallisuudella on sen kanssa, että on todettu fakta, ettei Suomalaiselle nykynuorelle - joihin myös itse katson kuuluvani - maistu? Kauheasti on puhetta nuorison työttömyydestä yms., mutta tosiasia taitaa olla kuitenkin se, että töitä on aina tekevällä - siis aidosti TEKEVÄLLE.
"Banaani" päivässä, palkalla  ???? Sekin, reilun kaupan, "banaani" ;D
Herää jo sinäkin todellisuuteen ja avaa silmäsi. Jos omista eduista on kyse niin sehän muuttaa tilanteen täysin, vai ? :D

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:18:18 kirjoittanut jeep

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kovin taitaa olla muuan jeepillä ykskantanen näkemys asiaan!  ;D

jeep

• Vieras
Kovin taitaa olla muuan jeepillä ykskantanen näkemys asiaan!  ;D
Joo, ei tää ole sitä kolmikantaa eikä, EVA:a :D

Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:18:27 kirjoittanut jeep

salli

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ay-järjestelmä pilaa työmotivaatiota. Miten sen nyt sanoisi, työmotivaation pilaavat työnantajat, jotka pyrkivät noudattamaan hyvin vanhakantaisia toimintatapoja, joissa työntekijän tulee olla kuuro, mykkä ja sokea - tai ei sittenkään sokea, kun sille joutuisi hommaamaan opaskoiran. Hei herää nykypäivään ja opiskele henkilöstöjohtamista tai hommaa robotti.

Aulis Anttila

• Vieras
Tismalleen noin...
työ hakeutuu niille jotka sitä oikeasti haluavat tehdä. ;).. kunnes sosiaalitukijärjestelmän ja ay-systeemin opit pilaavat motivaation.
Ei ay-järjestelmä pilaa työmotivaatiota. Miten sen nyt sanoisi, työmotivaation pilaavat työnantajat, jotka pyrkivät noudattamaan hyvin vanhakantaisia toimintatapoja, joissa työntekijän tulee olla kuuro, mykkä ja sokea - tai ei sittenkään sokea, kun sille joutuisi hommaamaan opaskoiran. Hei herää nykypäivään ja opiskele henkilöstöjohtamista tai hommaa robotti.

Otsikossa kaikki !!!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikös systeemi ole ihan hyvä kun tänne saapuu Bulkaariastakin turisteja jopa viidettä kertaa katteleen että mitäs olis tällä kertaa tarjolla!   ihan kiva että tämä asia on sellainen johon ei voi vaikuttaa!