Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elävä legenda!!  (Luettu 10034 kertaa)

Tracman

  • Vieras

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Elävä legenda!!
On se vain upea peli  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=NONbVVkCP6Y&feature=related

kyllä murisee komiasti ;D

http://www.youtube.com/watch?v=5pJ4i3pRDP4

fani sivut!!!

http://www.trac-technik.de/ 
romu renteillä saa lähteä ajelemaan täysin eri suuntaan.. ;D
ja pohjoiset päälle..

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Elävä legenda!!
mahtava peli ;D. kerran ajoin lavetin perässä 19 tonnin kone näytti olevan kyydissä vasta ohittaessa tajusin että traktori vetää. mersu meni 70 km/h. :D. reipaskulkuinen liikenne traktori ;D.

realisti

  • Vieras
Vs: Elävä legenda!!
nämä koneet vain kestää,kestää ja kestää. Kannuksessa näkyy olevan urakkamiesten suosikki edelleen

casseus

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72
Vs: Elävä legenda!!
-90 luvun alussa oli tehon mittaus päivät ja suihkosen penkissä ei riittänyt vastus kun 1400 MB pyöritettiin.. Mittaajat arvelivat että lähellä 300 heppaa olis ollut..hyvin liikku mersulla 40 tonnin tuhkakuormat  ;D

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Elävä legenda!!
Nonnih.. Kerrankin kunnon koneita eikä mitään hönttejä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Elävä legenda!!
Kalkinlevittäjällä oli aikoinaan mutta ei häävi kun pyörä koko aika pieni 16,9x34.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Elävä legenda!!
18.4x34 on vakio pyöräkoko.

tommonen 1500 trakki on hallissa. 25v vanhaksi koneeksi kova kampe. ei paljoakaan ajettu...mutta toisaalta jo toinen moottori ja 3 vaihdelaatikko menossa.

laatikko on tarkka huollosta, vain 18l öljyä!

moottori on hajotettu ylikierroksilla (n.3500)
----

ei noista 300hv irti saa, mutta 200hv lähtee kyllä. tässä 1500:ssa on se vanhempi 352a moottori. pumppu,välijäähy ja turbo on laitettu/viritetty. ihan pirteä siitä tuli!vakiona surkea! pitkä välitys vaatii voimaa.

renkaat on tässä 38 vanteilla (uusia alkup.mersun vanteita saa saksasta myös 38:na)

alle mahtuu myös esim. 20.8x38 tai 30.5x32 kokoset renkaat.eli kalkitus ei siitä pitäs jäädä kiinni. hammaslukot molemmissa akseleissa ja voi kytkeä vedossa, luulis toimivan kalkituksessa, samoten kun hienosti toimiva etujousitus.
----

huoltamalla kestäviä. tiedän yhden träkin jossa yli 50 000h. on "poravaununa" länsirannikolla. toinen yhtäpaljon ajettu oli ollut aikoinaan outokummussa rauta? tehtaalla kärrynvedossa.

vimpelissä yksi kone jossa yli 30 000h ja vasta viimevuonna tuli uusi laatikko saksasta.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Elävä legenda!!
18.4x34 on vakio pyöräkoko.

tommonen 1500 trakki on hallissa. 25v vanhaksi koneeksi kova kampe. ei paljoakaan ajettu...mutta toisaalta jo toinen moottori ja 3 vaihdelaatikko menossa.

laatikko on tarkka huollosta, vain 18l öljyä!

moottori on hajotettu ylikierroksilla (n.3500)
----

ei noista 300hv irti saa, mutta 200hv lähtee kyllä. tässä 1500:ssa on se vanhempi 352a moottori. pumppu,välijäähy ja turbo on laitettu/viritetty. ihan pirteä siitä tuli!vakiona surkea! pitkä välitys vaatii voimaa.

renkaat on tässä 38 vanteilla (uusia alkup.mersun vanteita saa saksasta myös 38:na)

alle mahtuu myös esim. 20.8x38 tai 30.5x32 kokoset renkaat.eli kalkitus ei siitä pitäs jäädä kiinni. hammaslukot molemmissa akseleissa ja voi kytkeä vedossa, luulis toimivan kalkituksessa, samoten kun hienosti toimiva etujousitus.
----

huoltamalla kestäviä. tiedän yhden träkin jossa yli 50 000h. on "poravaununa" länsirannikolla. toinen yhtäpaljon ajettu oli ollut aikoinaan outokummussa rauta? tehtaalla kärrynvedossa.

vimpelissä yksi kone jossa yli 30 000h ja vasta viimevuonna tuli uusi laatikko saksasta.

eräässä kartanossa oli aikoinaan kolme mersun traktoria.
yksi vaihtui aikanaan valmettiin, kaksi on vielä jäljellä.

toisessa jäljellä olevassa on mammuttirenkaat alla. koosta en osaa sanoa mutta aika leveät on.

Tracman

  • Vieras
Vs: Elävä legenda!!
Hienosti tuokin saatiin tekohengitettyä kuntoon  ;D vaikka kova työ oli ku on pitänyt pirun kanssa ottaa yhteen ja piru meinas viedä voiton mutta ei kuitenkaan ku pääsi uuteen kotiin ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ndEXKZua_yA


Yleensä ainakin suomessa mitä traceihin on saanu törmätä ni kyllä ovat olleet kovassa käytössä ku kaikki on niin ku pirun kans oltaas tapeltu ja kunnolla  :( mutta aina vain liikkuvat  :D

hesassa on joku liikemies ostanut 80-luvulla uuden 1600 tracin ja ajanut sen samantien talliin ja tunteja ei ole ku ihan muutama vain ja siitä se ei luovu kuulemma  ;D et sielä olis ihan tuliterä rakki ja armeijan huutokaupassa niitä kans on mutta hinta nousee ihan älyttömäksi ja niitä on armeijalla vielä kymmeniä maan alla piilossa kuulemma et pikkuhiljaa ne tulee sieltä maan alta myyntiin   ;D

Viimeksi muokattu: 03.02.10 - klo:21:24 kirjoittanut Tracman

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Elävä legenda!!
komiat saundit ja komia putki  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=8QN60ddmgVY


koneissa hiukka asennetta. etenkin karhottimien vetureissa.


http://www.youtube.com/watch?v=2oPKeGNLalg&feature=related

oli muutes tuo (tai just saman näkönen) mammuttipyöränen 1600 myynnis tractorpoolis. 18000h ajettu.

olisko ekassa videossa oleva tämä:

http://www.blocket.se/stockholm/Mb_track_1500_25332826.htm?ca=4&w=3

Tracman

  • Vieras
Vs: Elävä legenda!!
komiat saundit ja komia putki  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=8QN60ddmgVY


koneissa hiukka asennetta. etenkin karhottimien vetureissa.


http://www.youtube.com/watch?v=2oPKeGNLalg&feature=related

oli muutes tuo (tai just saman näkönen) mammuttipyöränen 1600 myynnis tractorpoolis. 18000h ajettu.

olisko ekassa videossa oleva tämä:

http://www.blocket.se/stockholm/Mb_track_1500_25332826.htm?ca=4&w=3


Saa vain nähärä malttaako koskaa kumminkaa luopua tracista.... ku kaikki joilla on ollu rakki ni on katuneet ku sen on hävittänyt markilta  ;D ei oo kuulemma ollu sen jälkeen tie ajoon sopivaa veturia urakoinnissa!!!

tie sitte minkälainen joku iso deutzi on tiellä tai ventti...

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: Elävä legenda!!
Hienosti tuokin saatiin tekohengitettyä kuntoon  ;D vaikka kova työ oli ku on pitänyt pirun kanssa ottaa yhteen ja piru meinas viedä voiton mutta ei kuitenkaan ku pääsi uuteen kotiin ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ndEXKZua_yA


Yleensä ainakin suomessa mitä traceihin on saanu törmätä ni kyllä ovat olleet kovassa käytössä ku kaikki on niin ku pirun kans oltaas tapeltu ja kunnolla  :( mutta aina vain liikkuvat  :D

hesassa on joku liikemies ostanut 80-luvulla uuden 1600 tracin ja ajanut sen samantien talliin ja tunteja ei ole ku ihan muutama vain ja siitä se ei luovu kuulemma  ;D et sielä olis ihan tuliterä rakki ja armeijan huutokaupassa niitä kans on mutta hinta nousee ihan älyttömäksi ja niitä on armeijalla vielä kymmeniä maan alla piilossa kuulemma et pikkuhiljaa ne tulee sieltä maan alta myyntiin   ;D

Muistaakseni jotain 16 tontulla vaihtoi t.varikon huutokaupassa omistajaa tuollainen.Eikä se minusta kallis ollu. Oisin ostanu jos oisin tarvinnu.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Elävä legenda!!
16 tonilla juu. joskus melkee 10v sitte. viimeksi 1500 täkit makso 37 000e.

iso deutsi on huono tiellä, on hidas. sama pätee myös 824 fendtiin ja s valtraan. kaikissa sama zf laatikko.

ainut mikä pärjää mersulle ja pieksee sen voimassa on 8950 valtra ja vario fendti. esim. 926 kova sana tiellä.

Tracman

  • Vieras
Vs: Elävä legenda!!
16 tonilla juu. joskus melkee 10v sitte. viimeksi 1500 täkit makso 37 000e.

iso deutsi on huono tiellä, on hidas. sama pätee myös 824 fendtiin ja s valtraan. kaikissa sama zf laatikko.

ainut mikä pärjää mersulle ja pieksee sen voimassa on 8950 valtra ja vario fendti. esim. 926 kova sana tiellä.

juu tarkoitinkin tuommosta 900-sarjan venttiä 922 tai 924 ja siit ylöspäin... tai tää uus 800-sarja joka tulee loppuvuodesta markkinoille.

Noh valtteri on valtteri et ei kyllä yhtään mun ajatukset lämpee suomalaaselle koneelle...

semmosta 54km/h menee agrotron deutzi joku 230 tai 260 tai nämä uudemmilla numeroilla olevat eli saisi mennä nopiempaa!!!