Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TOS-maksu  (Luettu 700954 kertaa)

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: TOS-maksu
^ Onko sulla joku fobia pellonraivausta kohtaan  ??? ??? :o :o

Mitä tukikelpoisuuteen tulee niin niistä ei ole tietoa. Tilatukeen siirryttäessä tt:n näihin sai, jolloin pellon pitää olla viljelykelpoista. Tällä haavaa raivataan omalla riskillä.
Tranceforming the world

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
Olisko tuo tukikelpoista?

Kui mää ain olen paras?

Teroman

Vs: TOS-maksu

Mulla on tuossa takapihalla Kivi- kasvia,,,,

Jos aloittais Kivikasvin siemenviljelyksen jalostus optiolla ja typpi itiö ympillä ++;

Sais sekä Kivipellon tuet ja Royaltit sekä Teostomaksut kaikki samasta Kivipellosta,,,,
 8)


Teroman

Vs: TOS-maksu

Mikäs se nettisivu olikaan? Ei löytyny kun tuo SKY

http://www.viuhku.net/sky/keppihevonen.html

http://www.teosto.fi/fi/milloin_tarvitset_luvan.html

Thoracic outlet syndrome, TOS
is caused by compression of the
neurovascular bundle in the
cervical region.

Suurin osa TOS-potilaista on naisia

http://www.teosto.fi/fi/musiikki_kilpailuetuna.html
 8)
http://www.teosto.fi/fi/milloin_lupaa_ei_tarvita.html
 ::)

PTF

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 83
Vs: TOS-maksu
Odottelen vain sitä SKY:n perintäkirjenttä. Kirjeen tultua prosessi on helppo aloittaa.  8) 8)

Älä suotta odottele vaan peri aiempina vuosina maksamasi TOS-maksut  korkoineen SKY:ltä. Kävin tänään ihan oikean lakimiehen juttusilla. Hän oli samaa mieltä kuten jo aiemmin kirjoitin että MTK:n ja SLC:n sopimus sitoo vain jäseniä. Eli SKY voi periä vai MTK:n ja SLC:n jäseniltä sopimuksen mukaisen TOS-maksun. Muut maksavat rojaltin mukaan jos rojaltitiedot saavat.
Vastuu viljelijätietojen luovutuksesta SKY:lle on MMM:llä (Tike ja Mavi) ja vain niiden viljelijöiden tiedot joilla on sopimus MMM on saanut lain mukaan luovuttaa jalostajille eli käytännössä niiden edustajalle eli SKY:lle.  

Viimeksi muokattu: 01.03.10 - klo:19:46 kirjoittanut PTF

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: TOS-maksu
Jälleen yksi hyvä syy irtisanoa MTK jäsenyys.
On kumma jos viljelijöiden kiinnostus SKY:n, siemenpakkaamojen ja MTK kähmintään tässä siemenkaupassa ala lisääntyä!

Teroman

Vs: TOS-maksu


Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?




Kolmas kysymys ; tuleeko tuosta joskus Peltoa ?

Aurassa ainakin on semmoinen Iki raivio, vähän kuten ennen oli Ikiteekkareita,,,,,,
 ::)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu


Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?




Kolmas kysymys ; tuleeko tuosta joskus Peltoa ?

Aurassa ainakin on semmoinen Iki raivio, vähän kuten ennen oli Ikiteekkareita,,,,,,
 ::)

Epäiletkö ettei tule! Tuon pellon tarina on sellainen kun pikitien toisella puolella oli raivio jossa oli kiviä jonkun verran.Yksi vanhemman polven viljelijä(edesmennyt jo) oli käynyt kiroilemassa sen pellon reunalla että PERKELE,TUOSTA EI TULE IKINÄ PELTOA,niin otin rautakangen ja pyysin Jauhiaisen Tapani-vainaan mukaan ja kiersimme tuon alueen.Siinä oli sellainen 70-luvun alussa istutettu puusto.Kiersimme alueen ja iskin silloin tällöin rautakangen maahan.Joka neljännellä lyönnillä ei osunut kiveen.Tuumasin että ruetaampas pellontekoon niin saadaan näille ukoille vähän puheenaihetta.Tuolle äijälle olisi pitänyt hommata raivaajamitali mutten kerennyt.

Tuosta kivikasasta näkyy kuvassa muute nalle 10%

Minä en ole muuten Aurasta päin kotoisin ,meilläpäin tehdään mitä meinataan.

Teroman

Vs: TOS-maksu

Nooh voin laittaa Raiviostani kuvan ;

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2010/02/04/8143010478558193299orig.jpg

Tämä siis ainoastaan hieman hapanta , korjaaantuu Kalkilla.

Tämä oli se *****ilunkohdeläntti vuonna -03 teenjuontikeskuksella, siksi otin sen nyt pois tuolta "Peltonimityksestä" välillä 5 vuotta kerrallaan

Kerätään siis multaa / turvetta kasaan

ps täälläkin tehdään mitä aiotaankin tehdä,,,,,,, Ojitus, puunpoistot, kannostus, jyrsintä tuossakin takana . Mutta tarkastajajille semmoiset on yhden tekevää , eli oma vikas mitäs menit tekeen ????
 ???


Teroman

Vs: TOS-maksu
Minä en ole muuten Aurasta päin kotoisin

Sijainti selvillä,,,,,,,,,,

Aurassa vaan Malli Raiviot myös,,,,,,,,,,,,,
 8)

Teroman

Vs: TOS-maksu
[


Minun mielestäni sertifioitu voitaisiin vapauttaa rojalteista kokonaan ja kerätä rahat TOS-maksuina.
Ymmärrän kyllä tilanteen viljan matalan hinnan takia mutta se ei ole jalostajan vika.
[/quote]

Minusta TOS voitais lopettaa ja kerätä jalostus kulut Uutuus lajikkeiden jakelun yhteydesssää

Vanhat vapaaksi,,,,,,,,,,,
 8)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
[Vanhat vapaaksi,,,,,,,,,,,
 8)

[/quote]
Veli-kaura lienee vapaa samoin muistaakseni Manu-vehnä ja HJA-673-ohra.On täällä viisaita ajatuksia,ainakin meilläpäin oikean lakimiehen tunti on 200e+alv.Sillä maksaa jo yli viidenkymmenen hehtaarin rojaltit puhumattakaan itse käytetystä ajasta.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: TOS-maksu
[Vanhat vapaaksi,,,,,,,,,,,
 8)

Veli-kaura lienee vapaa samoin muistaakseni Manu-vehnä ja HJA-673-ohra.On täällä viisaita ajatuksia,ainakin meilläpäin oikean lakimiehen tunti on 200e+alv.Sillä maksaa jo yli viidenkymmenen hehtaarin rojaltit puhumattakaan itse käytetystä ajasta.
[/quote]

HJA-673 tunnistaa sokea reetakin, sehän kontaa jo säkissäkin.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
[Vanhat vapaaksi,,,,,,,,,,,
 8)

Veli-kaura lienee vapaa samoin muistaakseni Manu-vehnä ja HJA-673-ohra.On täällä viisaita ajatuksia,ainakin meilläpäin oikean lakimiehen tunti on 200e+alv.Sillä maksaa jo yli viidenkymmenen hehtaarin rojaltit puhumattakaan itse käytetystä ajasta.

HJA-673 tunnistaa sokea reetakin, sehän kontaa jo säkissäkin.
[/quote]
Taisin mainita jalostuksen tärkeydestä esimerkkinä tuon uusien lajikkeiden korrenlujuuden

Teroman

Vs: TOS-maksu
[Vanhat vapaaksi,,,,,,,,,,,
 8)

Veli-kaura lienee vapaa samoin muistaakseni Manu-vehnä ja HJA-673-ohra.On täällä viisaita ajatuksia,ainakin meilläpäin oikean lakimiehen tunti on 200e+alv.Sillä maksaa jo yli viidenkymmenen hehtaarin rojaltit puhumattakaan itse käytetystä ajasta.
[/quote]

Mites tuo Ryhti - kaura onko vapaata riistaa ?

miten Lakitunti hinta liittyy tänään uudelleen rekisteröityyn wincapitaan ?

Tuon Saksasta härkäpapua ; minne maksan Teostoa ?
 :-\