Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TOS-maksu  (Luettu 701104 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: TOS-maksu
Oot sää vaan aika Matti, Matti Maailmanmestari ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Teroman

Vs: TOS-maksu
Ei saa mennä henkilökohtaisuuksiin ennen keskiviikkoa jolloin Matin nimpparit

Onko tuo kivipelto Aurasta 9 tien varresta, siinä on ollut jotain uudis raivaushenkeä,,,,,,,,
 ::)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Ei saa mennä henkilökohtaisuuksiin ennen keskiviikkoa jolloin Matin nimpparit

Onko tuo kivipelto Aurasta 9 tien varresta, siinä on ollut jotain uudis raivaushenkeä,,,,,,,,
 ::)

Varsin kaukana ysitieltä

Teroman

Vs: TOS-maksu

Niin se tais olla KuusKosken Raiviot ????
 ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: TOS-maksu
Onnea Matille. Nimipäivät vietetään Borealin auditoriossa. Mässäillään ja saunotaan rojaltimaksuilla. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Teroman

Vs: TOS-maksu

Milloin ja missä ?

Kaffeelle tullahan
 8)

Meneekö kahvipavuista jotain Rojalttia poimijoille ja laivureille ?
 :o

Jos reilun kaupan kahvia , ei pitäisi mennä ?
 :-[

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Milloin vain.kahvi on presidenttiä.Pavut todennäköisesti ei ole suomalaisia joten en tiedä rojaltitasosta.Luulen kuitenkin että kahvipaketin hinnasta jokainen on ottanut osansa.Kahvimaito on sitten kotimaista eikä ulkolaista niinkuin kerran Agrimarketissa(silloin kun kävin viimeisen kerran siellä)

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: TOS-maksu
Kahvimaito on sitten kotimaista eikä ulkolaista niinkuin kerran Agrimarketissa(silloin kun kävin viimeisen kerran siellä)

Siemenviljelijät ovat härskejä mustamaalaajia. Olen 99,9% varma, ettei yksikään Agrimarket tarjoa ulkomaista maitoa. Taidatte käyttää samanlaista tyyliä mainostaessanne omia tuotteitanne! Meni viimeinenkin usko siemenviljelijöiden rehellisyyteen.

Takaisin aiheeseen:
En ole edelleenkään maksanut TOS maksua SKY:lle. En myöskään saanut heiltä rojatien suuruuksia, vaikka olen kirjallisesti pyytänyt.
Mistäs näitä rojalteja voi seuraavaksi kysellä?
Onkohan A-studio tai MOT tekemässä juttua?
Onko kukaan tehnyt Poliisille tutkintapyyntöä laittomasta laskusta?

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Kahvimaito on sitten kotimaista eikä ulkolaista niinkuin kerran Agrimarketissa(silloin kun kävin viimeisen kerran siellä)

Siemenviljelijät ovat härskejä mustamaalaajia. Olen 99,9% varma, ettei yksikään Agrimarket tarjoa ulkomaista maitoa. Taidatte käyttää samanlaista tyyliä mainostaessanne omia tuotteitanne! Meni viimeinenkin usko siemenviljelijöiden rehellisyyteen.

Takaisin aiheeseen:
En ole edelleenkään maksanut TOS maksua SKY:lle. En myöskään saanut heiltä rojatien suuruuksia, vaikka olen kirjallisesti pyytänyt.
Mistäs näitä rojalteja voi seuraavaksi kysellä?
Onkohan A-studio tai MOT tekemässä juttua?
Onko kukaan tehnyt Poliisille tutkintapyyntöä laittomasta laskusta?
Joka tapauksessa meillä ainakin on kotimaista maitoa.En jaksa enää väitellä tuosta asiasta,soita poliisille äläkä itke täällä enää.Joka tapauksessa kumpikaan maatilapakkaamoketju ei tuo maahan ruotsalaista maitoa ja se agrin kahvimaito ei ollut edes maitoa vaan jotain korviketta.
Äläkä arvostele siemenviljelijöitä minun kommenttieni takia äläkä minua kun et luultavasti edes tunne.

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: TOS-maksu
Kahvimaito on sitten kotimaista eikä ulkolaista niinkuin kerran Agrimarketissa(silloin kun kävin viimeisen kerran siellä)

Siemenviljelijät ovat härskejä mustamaalaajia. Olen 99,9% varma, ettei yksikään Agrimarket tarjoa ulkomaista maitoa. Taidatte käyttää samanlaista tyyliä mainostaessanne omia tuotteitanne! Meni viimeinenkin usko siemenviljelijöiden rehellisyyteen.

Takaisin aiheeseen:
En ole edelleenkään maksanut TOS maksua SKY:lle. En myöskään saanut heiltä rojatien suuruuksia, vaikka olen kirjallisesti pyytänyt.
Mistäs näitä rojalteja voi seuraavaksi kysellä?
Onkohan A-studio tai MOT tekemässä juttua?
Onko kukaan tehnyt Poliisille tutkintapyyntöä laittomasta laskusta?
Joka tapauksessa meillä ainakin on kotimaista maitoa.En jaksa enää väitellä tuosta asiasta,soita poliisille äläkä itke täällä enää.Joka tapauksessa kumpikaan maatilapakkaamoketju ei tuo maahan ruotsalaista maitoa ja se agrin kahvimaito ei ollut edes maitoa vaan jotain korviketta.
Äläkä arvostele siemenviljelijöitä minun kommenttieni takia äläkä minua kun et luultavasti edes tunne.

Myyttehän tekin ulkomaista siementä josta menee rojaltit ulkomaille. Yhtä hyvä syy boikotoida kotimaista pakkaamoketjua.
Eikä minua itketä yhtään, naurattaa vain kun SKY ja sen omistavat siemenviljelijät joutuu vastuuseen laittomasta pyramidi huijauksesta.
Satut olemaan siemenviljelijöiden ainut puolustaja tällä palstalla, joten joudun muodostamaan mielipiteeni kommentiesi perusteella.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Myydään kyllä ulkolaista siementä,esim.Italianraiheinää,rehuvirnaa,alsikeapilaa,keltamaitetta,Westervoldin raiheinää,sinimailasta ym.mutta esim.nurmiseoksiin en laita ulkomaisia ruokonatoja tai nurminatoja.Kaupatkin myyvät appelsiinejä ja banaaneja kun niitä ei täällä juuri kasvateta.Vai oletko niitä Poutiaisen miehiä?Se kuulemma kyseli että miksi syödään ranskalaisia perunoita kun kotimaisiakin olisi.
Laita SKY vastuuseen äläkä enää kirjoittele tänne,kuten sanoin en kehtaa enää väitellä tästä asiasta.
En ole "härski mustamaalaaja" kuten väität vaan yritän vain tehdä työni mahdollisimman hyvin ja se siitä.

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: TOS-maksu
Olihan toi väite agrimarketin tarjoamasta ulkolaisesta maidosta härski väite, kun oikeasti olikin kyse maitojauheesta jota suomessa ei edes valmisteta pikkupurkeissa kahvikäyttöön.
Työn hyvin teko voi tarkoittaa myös viljelijöiden sumuttamista sertifioidun siemenen eduista.
Miksi te pakkaamot yritätte siirtää todennäköisen pyramidihuijauksen vastuun SKY:lle kun kuitenkin olette suurimpia hyötyjiä TOS maksun mahdollisessa väärikäytöksessä?
Olet useaan kertaan toivonut maksun poistamista pakkaamoilta. Siemenviljelijöillä on erityisen suuri tarve saada kerättyä ylisuuria TOS maksuja viljelijöiltä. Kun ylimääräisen rahan keräys oletettavasto on tapahtunut on hyötyjinä juurikin siemenviljelijät ja pakkaamot. Kuka palauttaa rahat takaisin viljelijöille?
Toivottavasti joku selvittää asian perin juurin!
TOS maksun suuruuden laillisuus on epäselvä niin kauan kunnes oikeat rojalti määrät tuodaan julki!
Perusteet nykymuotoiselle TOS maksulle on mielestäni vähintäänkin arveluttavat.

Viimeksi muokattu: 26.02.10 - klo:08:26 kirjoittanut velikulta

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
?
Toivottavasti joku selvittää asian perin juurin!
Selvitäppäs sinä kun tuntuu olevan aikaa ja mienkiintoa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
?
Toivottavasti joku selvittää asian perin juurin!
Selvitäppäs sinä kun tuntuu olevan aikaa ja mienkiintoa.

Vähän kuin Tarja Halonen sanois, että selvitäs kuka mahtaa olla Suomen presidentti.

*************************

Ilman tätä agronetin keskustelupalstaa tämäkään outo asia ei olisi tullut julkisuuteen.
Kui mää ain olen paras?

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Soittakaa poliisille siitä TOSSista ja ilmiantakaa SKY sinne niin johan rupeaa asiat selviämään.En minä jouda jankuttamaan täällä siitä.Siemenviljelijät eivät saa penniäkään koko maksusta ja sillä hyvä.