Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TOS-maksu  (Luettu 702981 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: TOS-maksu
Täytyykös mun maksaa Tossi maksua.Kylvin uros Fiian naaras Belindan viereen,eli mulla on oma jaloste.Belindan sato fiian kasvuajalla 8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
Ei kai itse kehitetystä kauransiemenestä tarvii kenellekään maksaa tossia?

Mää ajattelin kans kevääksi jalostaa oman lajikkeen.

Nimikin olis jo tuossa aiemmin mainittu.

Rytö-kaura.

Viihtyy erityisesti kivisissä pikku pellon lämpäreissä missä on puoliksmaatuneena riipinraapin vanhaa piikkilanka-aitaa.
Kui mää ain olen paras?

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: TOS-maksu
Ei kai itse kehitetystä kauransiemenestä tarvii kenellekään maksaa tossia?

Mää ajattelin kans kevääksi jalostaa oman lajikkeen.

Nimikin olis jo tuossa aiemmin mainittu.

Rytö-kaura.

Viihtyy erityisesti kivisissä pikku pellon lämpäreissä missä on puoliksmaatuneena riipinraapin vanhaa piikkilanka-aitaa.
Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?


Teroman

Vs: TOS-maksu
Ei kai itse kehitetystä kauransiemenestä tarvii kenellekään maksaa tossia?

Mää ajattelin kans kevääksi jalostaa oman lajikkeen.

Nimikin olis jo tuossa aiemmin mainittu.

Rytö-kaura.

Viihtyy erityisesti kivisissä pikku pellon lämpäreissä missä on puoliksmaatuneena riipinraapin vanhaa piikkilanka-aitaa.

Tilaisin heti pari suursäkkiä tuota Rytöä,,,,,,,,  ::)

hogi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 374
Vs: TOS-maksu
Ei kai itse kehitetystä kauransiemenestä tarvii kenellekään maksaa tossia?

Mää ajattelin kans kevääksi jalostaa oman lajikkeen.

Nimikin olis jo tuossa aiemmin mainittu.

Rytö-kaura.

Viihtyy erityisesti kivisissä pikku pellon lämpäreissä missä on puoliksmaatuneena riipinraapin vanhaa piikkilanka-aitaa.

Tilaisin heti pari suursäkkiä tuota Rytöä,,,,,,,,  ::)

Mut Timppa ei saa myydä jalostamaansa kauraa sulle suoraan. Tilojenvälinen toiminta on kiellettyä, jollei ole lupia. Eli tuo tavara pitää kierrättää sekoittamon kautta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu

Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?



[/quote]

Tollaista just tarkoitan.
Kui mää ain olen paras?

Teroman

Vs: TOS-maksu

Mut Timppa ei saa myydä jalostamaansa kauraa sulle suoraan. Tilojenvälinen toiminta on kiellettyä, jollei ole lupia. Eli tuo tavara pitää kierrättää sekoittamon kautta.

Mutta kun ostan KauraKryynin aineeksi ja salaa yöllä vaihdan Belindan kanssa sisällöt,,,,,,,,

Belinda päätyy Kryyneiksi

Ja Rytöä laitetaan maahan

Eikös ruuan alv ole halvempikin kuin siemenen ?????

HOrschilla muuten Rytömaahan kehitetty Sprinterin vannas, koetan kaivaa jostain kuvan Espanjasta,,,,,,,
 ???


Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
Onko tuo kivipelto horschchcshin testipelto?
Kui mää ain olen paras?

Teroman

Vs: TOS-maksu

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
Kivinen maa on lämmin maa.  Kivet varastoi edellisen kesän lämpöä.

Luovuttavat sen lämmön sitten keväällä.
Kui mää ain olen paras?

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu

Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?




Tollaista just tarkoitan.
[/quote]
Eikö olekkin vaikuttava kasa kiviä.Tuo pellonraivaus teitä vissiin vituttaa enemmän kuin TOSSIN maksaminen eikö totta.Kerron heti että kivenraivausta ei ole rahoitettu teidän TOS-maksuillanne ettei kukaan vai kommentoi.Pelto muuten kasvaa tulevana kesänä sertifioitua Nuutti-timotein siementä.Kuva on vähän väärästä kulmasta kun siinä ei näy kuin ehkä 5%:ia koko rauniosta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: TOS-maksu

Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?




Tollaista just tarkoitan.
Eikö olekkin vaikuttava kasa kiviä.Tuo pellonraivaus teitä vissiin vituttaa enemmän kuin TOSSIN maksaminen eikö totta.Kerron heti että kivenraivausta ei ole rahoitettu teidän TOS-maksuillanne ettei kukaan vai kommentoi.Pelto muuten kasvaa tulevana kesänä sertifioitua Nuutti-timotein siementä.Kuva on vähän väärästä kulmasta kun siinä ei näy kuin ehkä 5%:ia koko rauniosta.
[/quote]
Sää murskaat sen ja myyt sille naapurin hukkisviljelijälle, joka perkele vielä käyttää omaa siementä. Sää kuppaat siltä rahat korkoineen ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
Helppoa se on vaikka kallion raivaaminen pelloksi kun voi jyvät myydä vähint 350€/tn * 5tn/ha = 1750€/ha + tuet.

Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: TOS-maksu
Helppoa se on vaikka kallion raivaaminen pelloksi kun voi jyvät myydä vähint 350€/tn * 5tn/ha = 1750€/ha + tuet.


Tohon tukeenhan tulee se neuvoteltu siementuki päälle jonka nää TOSSIhemmot junttas läpi. EU meinas sen viedä. Toisaalta hyvä, olis toi TOSmaksu varmaan vielä isompi ::)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu

Olisko tässä pellossa Rytökauralle otolliset kasvuolosuhteet?




Tollaista just tarkoitan.
Eikö olekkin vaikuttava kasa kiviä.Tuo pellonraivaus teitä vissiin vituttaa enemmän kuin TOSSIN maksaminen eikö totta.Kerron heti että kivenraivausta ei ole rahoitettu teidän TOS-maksuillanne ettei kukaan vai kommentoi.Pelto muuten kasvaa tulevana kesänä sertifioitua Nuutti-timotein siementä.Kuva on vähän väärästä kulmasta kun siinä ei näy kuin ehkä 5%:ia koko rauniosta.
Sää murskaat sen ja myyt sille naapurin hukkisviljelijälle, joka perkele vielä käyttää omaa siementä. Sää kuppaat siltä rahat korkoineen ;D
[/quote]
Meidän naapurit(150km:n säteellä) käyttävät lähes pelkästään sertifioitua siementä eikä hukkakaura ole ongelma.Kasa on murskattu jo ja tilalla on uusi samanlainen