Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vakuutusyhtiön hommiin  (Luettu 3495 kertaa)

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vakuutusyhtiön hommiin
Kyllä muuten kannattais tehdä töitä vakuutusyhtiölle, tarjosivat hurjat 20e tunti alv 0% traktorityöstä  ;D Äkkiä on yhden ventin edestä seteliä kasassa joten eiku kilvan hommiin vain.

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Äläs sano. Kyllä monikin varmaan lähtis tuohon, kun VENTIN kuva kiiltelee silmissä :D

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Juu mää sain 30 euroa tunti niittokoneen sepityksestä, pyysin kyllä neljäkymppiä :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Kyllä muuten kannattais tehdä töitä vakuutusyhtiölle, tarjosivat hurjat 20e tunti alv 0% traktorityöstä  ;D Äkkiä on yhden ventin edestä seteliä kasassa joten eiku kilvan hommiin vain.

Odotas kun protkokeisarit keksii nuo vakuutusyhtiön hommat niin maksavat vakuutusyhtiölle 20€/h että saavat ajaa
rattorilla.
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Autonhinaajat osaa kyllä vakuutusyhtiöltä ottaa... tässä esimerkki kun oma entinen corolla hyytyi tienvarteen (kansi halki nesteet sekasin) niin piti soittaa hinuri paikalle ja mulla sitten ei ollutkaan hinausvakuutusta niin 400€ olis ollut vakuutusyhtiölle lasku mutta mulle vaan puolet eli 200€  :D 

hogi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 374
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Autonhinaajat osaa kyllä vakuutusyhtiöltä ottaa... tässä esimerkki kun oma entinen corolla hyytyi tienvarteen (kansi halki nesteet sekasin) niin piti soittaa hinuri paikalle ja mulla sitten ei ollutkaan hinausvakuutusta niin 400€ olis ollut vakuutusyhtiölle lasku mutta mulle vaan puolet eli 200€  :D 

Ja säilytys autohinurin varastolaanilla maksaa enemmän kuin parkki helsinki-vantaan lentoasemalla.

Tuo homma pitäis kans heti miten vapauttaa kilpailulle.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Hinausauto laskutti 150€ vakuutusyhtiöltä kun meikän autoa hinaili 10 km kotio.
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Kaivinkone urakoija otti 1400e kun nosteli mun rattorinromun ja paalaajan ojasta.Eli noin 700e/tunti.Sisälti toki kaivurin siirron 5km.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Kaivinkone urakoija otti 1400e kun nosteli mun rattorinromun ja paalaajan ojasta.Eli noin 700e/tunti.Sisälti toki kaivurin siirron 5km.

"Kenellä on, siltä otetaan."
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Vakuutusyhtiön hommiin
Kaivinkone urakoija otti 1400e kun nosteli mun rattorinromun ja paalaajan ojasta.Eli noin 700e/tunti.Sisälti toki kaivurin siirron 5km.

"Kenellä on, siltä otetaan."
Tapiola on varakas yhtiö  :D

Teroman

Vs: Vakuutusyhtiön hommiin

Mistä työstä on kyse ?  otsikossa siis ????
 ???