Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei olla köyhiä eikä kipeitä  (Luettu 3676 kertaa)

Veeti

  • Vieras

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
Toisessa ketjussahan tästä jo olikin juttua, mutta kysytään  se nyt vielä tässäkin, eli milloin MTK ja Maaseudun Tulevaisuus-lehti alueellistavat itsensä jonnekkin kehä kolmosen ulkopuolelle?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat, eli valtio säästää ainakin palkoissa, kun se siirtää näitä paperinpyörittäjiä maakuntaan, varmaan vuokratkin konttoritiloista on halvemmat ....
Mikäli vielä siirrettävä ottaa lopputilin ja tilalle palkataan uusi ja nuorempi, puolta pienemmillä ikälisillä, niin säästöä syntyy entistä enempi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat

Hölöhölö!!!

sorkkis

  • Vieras
ja vitut Anttila ....
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat

Hölöhölö!!!
Kyllä EMo-Kaima on oikeessa .

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat

Hölöhölö!!!

No ainakin ne alat, missä minä olen ollut työehtosopimus osapuoli, niin kaikista kovimmat palkkaluokat on aina löytyneet Helsinkiläisiltä.
Eli teollisuus, kunta, rakennus ja metallialoilla on Helsinkiläisillä omat palkkaluiokkansa, maakunnat sitten jakautuu ykkös- ja kakkosluokkaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat
Hölöhölö!!!
No ainakin ne alat, missä minä olen ollut työehtosopimus osapuoli, niin kaikista kovimmat palkkaluokat on aina löytyneet Helsinkiläisiltä. Eli teollisuus, kunta, rakennus ja metallialoilla on Helsinkiläisillä omat palkkaluiokkansa, maakunnat sitten jakautuu ykkös- ja kakkosluokkaan.

Hölöhölö... palkkaluokat sulla on housuissas...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat
Hölöhölö!!!
No ainakin ne alat, missä minä olen ollut työehtosopimus osapuoli, niin kaikista kovimmat palkkaluokat on aina löytyneet Helsinkiläisiltä. Eli teollisuus, kunta, rakennus ja metallialoilla on Helsinkiläisillä omat palkkaluiokkansa, maakunnat sitten jakautuu ykkös- ja kakkosluokkaan.

Hölöhölö... palkkaluokat sulla on housuissas...

No olenhan minä sentään "palkkatöissäkin" ollut, johan minä nyt tämän tiedän.
Missä liitossa on niin, että koko maa on samassa palkkaluokassa ????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
eikös nuo joutilaat lähde nimenomaan sen paremman palkan takia sinne hesaan töihin ?   harva kyllä yhtään pitempään kuinon pakko siellä viihtyy!   kuinka tämän selittää hölöhölöaukki?

A-P

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Helsingissä on kaikista kovimmat palkkaluokat

Hölöhölö!!!
HÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖÖH itelles

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
"Helsinki on maailman mittakaavassa kallis asuinpaikka.

Onko Helsinki mielestäsi kallis kaupunki?
O
Kyllä    Ei
96%   4%
Ääniä 1215

Onko Helsinki kallis kaupunki?


Helsinki on maailman suurkaupungeista seitsemänneksi kallein, kertoo sveitsiläisen UBS-pankin tuore hintavertailu."


hälssinki on suomelle kallis
peräreikä

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200803197408690_hi.shtml
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
Hölöhölö... palkkaluokat sulla on housuissas...

Hölöhölö...itelles, sulla ei ole sitäkään kun Eläkeläispieru ;D ;D ;D ;D vai oisko jo parempi sanoa että paremminkin Eläkeläistuhnu, tuskin siitä enää hajua löytää edes parempi vainukoira, no jollainhan sunkin on koitettava loppuus saakka päästä, miks ei sitten pelkällä tuhnulla?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
Aulis taisi vähän kypsähtää, eihän sitä saisi eläkeläistä kiusata ...
Mutta minkäs sitä luonteelleen mahtaa.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
Toisessa ketjussahan tästä jo olikin juttua, mutta kysytään  se nyt vielä tässäkin, eli milloin MTK ja Maaseudun Tulevaisuus-lehti alueellistavat itsensä jonnekkin kehä kolmosen ulkopuolelle?

  Niin myös kepun puoluetoimisto, Pellervoseura ,siis koko Simonkatu 6, Myös Tapiolan Renvontulentien keskittymä Rovaniemelle ;D

Movado

  • Vieras
Vs: Ei olla köyhiä eikä kipeitä
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/online_uutiset/4/fi_FI/alueellistamiseen_lisaa_loylya/

...lisää ylimääräisiä kustannuksia yhteiskunnalle.
Ja Kesolan poika  ei ole köyhä eikä kipeä mutta yhteiskunnalle ajanmyötä hänestä tulee kustannuksia erinäisissä muodoissa

Viimeksi muokattu: 01.02.10 - klo:20:09 kirjoittanut Movado