Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Operaattoreille mukava potti Haiti katasrooffista !  (Luettu 1579 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Hyväuskoiset kansalaiset ovat hiukan kärmeissään kun heidän avustuksestaan 20 % päätyi operaattoreille.
Tämä on kyllä aivan normaalia ,hyvin pieni osa päätyy itse katasrooffi
alueelle ehkä muutama prosentti.Aina tämä huijaus menee läpi ,sen vuoksi että se markkinoidaan tehokkaasti ja siinä vedotaan ihmisen herkimpiin vaistoihin,tämän huijarit osaavat kerrasta toiseen.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

sorkkis

• Vieras
Näin se menee . Samaa tekee noi kaks huijaria Vanhasen kohdalla . Jos olis joku muu ollu olis lakia muutettu tai sitten tietämättömyyteen vedoten tai jotain muuta .  ::)

kaivaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Eihän niistä avustuksista mene kuin rippuset perille asti...välikäsille pitää kanssa jäädä"kulujen"peittämiseen.En ole koskaan antanut noihin v....n keräyksiin enkä anna...Paitsi sotaveteraaneille ja sotainvaliidi keräyksiin...oli ne sentään kovia ukoja kun pitivät meillä itsenäisen maan :-X

elkao

• Vieras
Soneran moraali sallii tuottoisan bisneksen teon toisten hädällä ja hyväuskoisten auttamishalulla - liekö tuo haitannut keräyksen järjestäjääkään kun on hyväksynyt moiset ehdot.
Mutta näinhän se menee, että hölmön eväät syödään ensin.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Täysin keräysfirmojen kyvyttömyyttä vetää homma nettiin jossa voisi jakaa tilinumeroa ilmaiseksi. itse olin joskus nuoruudessani puhelinmyyjänä yleishyödyllisessä yhdistyksessä jonka myyntituloista noin 80 prosenttia meni hallinnointikuluihin. Reilua, eikös ollutkin...
Nothing is Something Worth Doing

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.
Hyväuskoiset kansalaiset ovat hiukan kärmeissään kun heidän avustuksestaan 20 % päätyi operaattoreille.
Tämä on kyllä aivan normaalia ,hyvin pieni osa päätyy itse katasrooffi
alueelle ehkä muutama prosentti.Aina tämä huijaus menee läpi ,sen vuoksi että se markkinoidaan tehokkaasti ja siinä vedotaan ihmisen herkimpiin vaistoihin,tämän huijarit osaavat kerrasta toiseen.

mihinkään keräyksiin ei pidä antaa koskaan rahaa.

Aulis Anttila

• Vieras
mihinkään keräyksiin ei pidä antaa koskaan rahaa.

Rälläkän joulupataan kannattaa!!!!!!!!!!!!!!!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikös ne syöpälapsienkin rahat hieman huvenneet välillä?  oliks siinä muuten mukana joku sasin kaveri?   ja milläs annat rälläkän joulupataan kun ei ole mailla eikä halmeilla? (  huom. pienellä halme!)