Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe virossa viljelystä kiinnostuneita?  (Luettu 31776 kertaa)

Alfa-Alfa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Ole varovainen, kun ne isin rahat ei kaikkeen riitä. ALVit pitää maksaa likimain kuukaudenpäästä  ;)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Ole varovainen, kun ne isin rahat ei kaikkeen riitä. ALVit pitää maksaa likimain kuukaudenpäästä  ;)
Mä olen itte daddy big daddy ;D Alv ei ongelma,älä murehdi kun omistas.

Jätkä

  • Vieras
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Ole varovainen, kun ne isin rahat ei kaikkeen riitä. ALVit pitää maksaa likimain kuukaudenpäästä  ;)
Mä olen itte daddy big daddy ;D Alv ei ongelma,älä murehdi kun omistas.

 Eikös se tavoite ole että ALV.a kun maksetaan niin aina pitäisi olla elämäni suurin ALV maksu.

moppeli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
+200 big ,katsastatko ML:n Pakettiautoksi,vai onko tarvetta,vain aidosti kiinnostunut

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
+200 big ,katsastatko ML:n Pakettiautoksi,vai onko tarvetta,vain aidosti kiinnostunut
Henkilöautoksi.Hiassi toisena autona ja hiluxi römmeltämiseen.

moppeli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
OK,kuulostelen miten teijän käy,mimmosia ML:iä löytyy.Itteekin vähän kiinnosta Viron ko autot,
mutta rohkeus puuttunut lähteä katteleen, lykka till.

Jätkä

  • Vieras
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
OK,kuulostelen miten teijän käy,mimmosia ML:iä löytyy.Itteekin vähän kiinnosta Viron ko autot,
mutta rohkeus puuttunut lähteä katteleen, lykka till.


Tämmöisiä löytyy ja rohkeutta vaan kaupoille.
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&aj=&bn=2&b=12&bw=154&c=&a=100&j=0&f1=&f2=&bi=EUR&g1=&g2=&k1=&k2=&l2=&h=0&i=0&p=0&m=0&n=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=0&af=50&ag=0&ag=1&otsi=etsi

Jätkä

  • Vieras
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
No niin! Persaukiset kun lähtee ulkomaille talokaupoille, niin käytettyjä koslia sieltä on tuliaisina. Tuollainen sekulisakki ei maakauppoihin pysty.  ;D ;D ;D
Sittenkun teillä on sen verran todellista tuottavaa tekemistä Suomessa, että aika ja into ei riitä käytettyjen raapparautojen etsimiseen, vaan vaihdetaan se auto/kone uuteen, kun se vaihdon aika on. Ei tarvitse vuodesta toiseen kulkea niitä renkaita potkimassa.

Onhan tämä luonnollisesti myös varallisuus kysymyskin, mutta toisaalta ei tilakaupoillekaan kannata tyhjin taskuin lähteä.  8)


 


 Miksi moinen purkaantuminen? Vai onko tuottava tekeminen vähissä?

7530

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
OK,kuulostelen miten teijän käy,mimmosia ML:iä löytyy.Itteekin vähän kiinnosta Viron ko autot,
mutta rohkeus puuttunut lähteä katteleen, lykka till.

Voisko auton liisata virosta?
Miten verot yn muut jos sen liisaisi esm Virosta?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
No niin! Persaukiset kun lähtee ulkomaille talokaupoille, niin käytettyjä koslia sieltä on tuliaisina. Tuollainen sekulisakki ei maakauppoihin pysty.  ;D ;D ;D
Sittenkun teillä on sen verran todellista tuottavaa tekemistä Suomessa, että aika ja into ei riitä käytettyjen raapparautojen etsimiseen, vaan vaihdetaan se auto/kone uuteen, kun se vaihdon aika on. Ei tarvitse vuodesta toiseen kulkea niitä renkaita potkimassa.

Onhan tämä luonnollisesti myös varallisuus kysymyskin, mutta toisaalta ei tilakaupoillekaan kannata tyhjin taskuin lähteä.  8)


 

Olet oikeassa.Tää autojuttu tuli väärään topikkiin.Ja työkoneet/raktorit ostetaan pääasiassa uutena.
Henkilö autot ei juuri tuota,ne olen viimmeaikoina ostanu muutaman vuoden vanhana.
Itsellä ei toistaiseksi ole aikomustakaan ostaa Virosta maata,sitä on suomessakin kyllä paljon tarjolla.Jokusen maakaupan olen saanut tehtyäkin,vaikka tyhjintaskuin pääasiassa liikunkin ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Saa noita protkoparonien perseenkuljetusvälineitä täältäkin halvalla.

Tuossa niitä Intian ihmeitä on iso lista:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ml/
Kui mää ain olen paras?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Saa noita protkoparonien perseenkuljetusvälineitä täältäkin halvalla.

Tuossa niitä Intian ihmeitä on iso lista:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ml/

ml vissi se pp:n ässämese ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Saa noita protkoparonien perseenkuljetusvälineitä täältäkin halvalla.

Tuossa niitä Intian ihmeitä on iso lista:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ml/

ml vissi se pp:n ässämese ;D

ML:n kyytis istuu korkeammalla. Se nostattaa egoa. Ei tartte olla paksua tyynyä penkillä.
Kui mää ain olen paras?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Miksi moinen purkaantuminen? Vai onko tuottava tekeminen vähissä?

Totuuden saa aina sanoa ääneen ja 100% :in varmuudella voi sanoa, ettei yksikään tämän ketjun kirjoittajista aariakaan eestinmaata osta. Sen näkee jo lipan asennosta ja poikien aikaisemmista kirjoituksista.
 8)
Jaa miksei osta? Eikö edes porukalla? Nuoret kaverit voi tehdä mitä vaan ja vanhemmilla voi olla ihan riihikuivaa rahaakin jollei juuri ole uutta massikkaa ostettu :D

Teerinki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 239
Vs: virossa viljelystä kiinnostuneita?
Olen samaa mieltä kuin ratto-arska!Pikkupojat täällä useimmiten puhuu viisaita.Omasta mielestään.