Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustelua agrolaisten sosiaalisen median käytöstä  (Luettu 8288 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Niin loistava kuin agronetti onkin, niin miten te muut agrolaiset käytätte/suhtaudutte sosiaaliseen mediaan?

Itse tahdon vaalia yksityisyyttäni ja kontrolloida omaa julkista kuvaani siten, että en ole mitenkään aktiivinen tai halukas pitämään yhteyttä sellaisiin ihmisiin joita olen joskus tuntenut esim. facebookilla, twitterillä tms.

Last.fm, youtube ja linkedIn'stä minut sitävastoin löytää, blogeihin kirjoitan ja agronettiä häiriköin, tämä kaikki tietenkin nimimerkillä LinkedIn'iä lukuunottamatta..
Nothing is Something Worth Doing

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Facebook ym ei kiinnosta koska siellä pitäis näkyä koska siellä pitäis näkyä.

Ymmärretty?
Kui mää ain olen paras?

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Onneksi se on ymmärretty kieltää monissa yhteiskunnan laitoksissa, esim sairaalat.

Kunnon ihminen

  • Vieras
Emmä tiiä tosta sosiaalisesta mediasta, mutta mieluummin sitä,  kuin sosialistista mediaa... ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
  • Virolaista kiitos!
Minä en ole käsittänyt koskaan naamakirjan ideaa. Pitäisi esitellä itseään ja kerätä kaikki ns. kaverinsa yhteen ihmettelemään toisiaan. Twitteriin en ole sekaantunut millään lailla. Sähköposti on tietysti oma lukunsa. Sitä käytän joka päivä ja sen avulla tulee pidettyä yhteyksiä kaikenlaisiin mielenkiintoisiin ihmisiin. Jonkinlaista yksityisyyden suojaa on koitettu pitää yllä, mutta valitettavasti savuverho on jonkun verran rakoillut :D

cosmic_cowboy

  • Vieras
TÄmä Agronet tuhoaa aivan riittävästi aikaa joka pitäisi käyttää lohkokirjanpitoon, opiskeluun tms. Pitäisi palakata joku sihteeri mesettämään ja naamakirjaamaan.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Minä en ole käsittänyt koskaan naamakirjan ideaa.
Pysyy hyvin mukana, mitä entiset työkaverit tekee tuolla rapakon takana... Chattailtyäkin tulee niiden kans välillä.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Olen jättänyt facebookin ihan lasten kontolle.

Mulle riittää tää Agro

Sepedeus

  • Vieras
Olen jättänyt facebookin ihan lasten kontolle.

Mulle riittää tää Agro

  Facebook on keski-ikäisten media. Nuoret nauraa koko jutulle.
Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan oikeesti aikuisen ihmisen pitää olla kirjautunut facebookkiin. Sepe on ,koska ei pelkää ystäviään. ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Mullon kans sellaane veispookki tuollapahan paikallisessa pubissa.
Käyn joskus perjantai-iltaisin ottamassa pari rommipaukkua (tarkoittaa siis vain kaksi, minullakin on joitakin periaatteita).
Siinäkin naamakirjassa on periaatteessa aina ne samat tutut naamat, ja se sosiaalinen kanssakäyminen tulee hoidettua siinä samalla.
Tietyille kavereille kun kertoo salaisuuden, vaikutus sama, kuin jos sen laittais ilmoituksena paikallislehteen, tämä tapa vain nopeampi. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepedeus

  • Vieras
Mullon kans sellaane veispookki tuollapahan paikallisessa pubissa.
Käyn joskus perjantai-iltaisin ottamassa pari rommipaukkua (tarkoittaa siis vain kaksi, minullakin on joitakin periaatteita).
Siinäkin naamakirjassa on periaatteessa aina ne samat tutut naamat, ja se sosiaalinen kanssakäyminen tulee hoidettua siinä samalla.
Tietyille kavereille kun kertoo salaisuuden, vaikutus sama, kuin jos sen laittais ilmoituksena paikallislehteen, tämä tapa vain nopeampi. ;)

  Facebookista ei tuu rapulaa ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Olen jättänyt facebookin ihan lasten kontolle.

Mulle riittää tää Agro

  Facebook on keski-ikäisten media. Nuoret nauraa koko jutulle.
Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan oikeesti aikuisen ihmisen pitää olla kirjautunut facebookkiin. Sepe on ,koska ei pelkää ystäviään. ;D



Feispuukissa täytyy olla ittestä kuva jonkun merkittävän nähtävyyden edessä.

Jotta niinku kaik niinku tietää niinku et mää olen joku.

 ;D

Viimeksi muokattu: 16.01.10 - klo:21:17 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Olen jättänyt facebookin ihan lasten kontolle.

Mulle riittää tää Agro

  Facebook on keski-ikäisten media. Nuoret nauraa koko jutulle.
Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan oikeesti aikuisen ihmisen pitää olla kirjautunut facebookkiin. Sepe on ,koska ei pelkää ystäviään. ;D

nuoretko naoraa
???
tiijän peruskoululaesijaki jotka siellä on
ja alle 20sijä
jotku niistä ollu ennen irkissä vaihtanneet sitte puukkiin

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Olen jättänyt facebookin ihan lasten kontolle.

Mulle riittää tää Agro

  Facebook on keski-ikäisten media. Nuoret nauraa koko jutulle.
Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan oikeesti aikuisen ihmisen pitää olla kirjautunut facebookkiin. Sepe on ,koska ei pelkää ystäviään. ;D

nuoretko naoraa
???
tiijän peruskoululaesijaki jotka siellä on
ja alle 20sijä
jotku niistä ollu ennen irkissä vaihtanneet sitte puukkiin



 Ja Entteri on Farmvillessä ;D

realisti

  • Vieras
facebookia satunnaisesti tämän agrossa hölmöilyn lisäksi, twittereitä sun muita en oo ikuna avannukaan. Ei varmaan tuonne facebookiinkaan olisi tullut kirjauduttua muuten, mutta piti nähä kaverin uus naisystävä ;)