Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustelua agrolaisten sosiaalisen median käytöstä  (Luettu 8350 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Heino se raataeleepi veikspuukissa ameriikansukulaesten kans enklanniksi. No, tietennii ympäri suomea ja ruottissaki olevaa sukkuo näkkeepi siellä. Monta sukulaesta oon päässy raatauttammaan siellä...

  Kolomen koukun lippis on komia ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
oha se ;D

ja sulla kaulaketju...

Viimeksi muokattu: 17.01.10 - klo:18:34 kirjoittanut Heino Leino

Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

  • Vieras
oha se ;D

ja sulla kaulaketju...

  No ei, mä oon se "komeempi"  ;D  

Kunnon ihminen

  • Vieras
Facebook on typerä, tyhmä, lapsellinen ja täysin tarpeeton juttu, eikä näitä ominaisuuksia vähennä se, että se on niin suosittu. Yleensäkin ihmiset kuvittelee nykyään, että määrä =laatu, eli jos joku asia on ison ihmismäärän suosiossa, niin se tarkoittaa että tämä asia on hyvä ja laadukas, tulee mieleen vanha vertaus, että paskan täytyy olla hyvää, sillä miljoona kärpästä EI VOI OLLA VÄÄRÄSSÄ.

******* No tähän vuodatukseen olisi kyllä mukavaa saada myös perusteluja miksi se on mielestäsi niin per*eestä?

Koska facebookiin täytyy olla kirjautuneena, nähdäksen millaista sielllä on, niin taannoin loin  sellaisen valeprofiilin sinne ihan tekaistuilla tiedoilla, ja kun aikani surffaillin siellä eri henkilöiden profiileissa, niin totesin tämän facebookin olevan juuri sellainen turhanpäiväinen juttu, niin kuin tuossa aiemmiassa viestissäni väitin, no, netisssä noin yleensäkin vähintään 95% kaikesta aineistosta on aika turhaa kylläkin. Kuka viitsii selailla esim. loputtomia kuvagallerioita, en minä ainakaan.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Olen kyl Kunnon ihmisen kans samaa mieltä.

"valeprofiilin sinne ihan tekaistuilla tiedoilla"  = profiili oikeilla tiedoilla?

Mitä tarkoittaa:

***Profiili tekaistuilla tiedoilla?

***Valeprofiili oikeilla tiedoilla?

Kui mää ain olen paras?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335


Koska facebookiin täytyy olla kirjautuneena, nähdäksen millaista sielllä on, niin taannoin loin  sellaisen valeprofiilin sinne ihan tekaistuilla tiedoilla, ja kun aikani surffaillin siellä eri henkilöiden profiileissa, niin totesin tämän facebookin olevan juuri sellainen turhanpäiväinen juttu, niin kuin tuossa aiemmiassa viestissäni väitin, no, netisssä noin yleensäkin vähintään 95% kaikesta aineistosta on aika turhaa kylläkin. Kuka viitsii selailla esim. loputtomia kuvagallerioita, en minä ainakaan.

***** Sen sijaan roikut täällä lukemassa esim. Veetin loputtomia valituksia  :D Asia on ihan sama, foorumi vain hieman toinen, vai mitä?
In vino veritas

Kunnon ihminen

  • Vieras
Olen kyl Kunnon ihmisen kans samaa mieltä.

"valeprofiilin sinne ihan tekaistuilla tiedoilla"  = profiili oikeilla tiedoilla?

Mitä tarkoittaa:

***Profiili tekaistuilla tiedoilla?

***Valeprofiili oikeilla tiedoilla?



Ilmaukseni oli siis vähän epätarkka, oikeampi on siis tuo "Profiili tekaistuilla tiedoilla", eli en siis rekisteröitynyt sinne oikealla nimelläni, enkä ladannut kuvaa itsestäni, rekisteröityessähän  ei kovin paljon pakollisia tietoja tarvitse antaa.

Viimeksi muokattu: 17.01.10 - klo:20:47 kirjoittanut Kunnon ihminen

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Sinne voi kirjautua ihan kenen henkilön ominaisuudessa vain haluaa.

Tota ei moni tunnu ymmärtävän.
Kui mää ain olen paras?

Kunnon ihminen

  • Vieras
Sinne voi kirjautua ihan kenen henkilön ominaisuudessa vain haluaa.

Tota ei moni tunnu ymmärtävän.

Tarkoitat varmaankin että sinne voi rekisteröityä ihan kenen henkilön nimellä tahansa, tietysti sillä ehdolla, ettei samaa sähköpostiosoitetta ole jo ennestään rekisteröity.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531

Tarkoitat varmaankin että sinne voi rekisteröityä ihan kenen henkilön nimellä tahansa, tietysti sillä ehdolla, ettei samaa sähköpostiosoitetta ole jo ennestään rekisteröity.
[/quote]

Niijuu. Ymmärtääkö kaikki, että kaveri ei välttämättä ole sielläkään se kuka näyttää olevan?

Luultavasti ei ymmärrä.
Kui mää ain olen paras?

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....

Tarkoitat varmaankin että sinne voi rekisteröityä ihan kenen henkilön nimellä tahansa, tietysti sillä ehdolla, ettei samaa sähköpostiosoitetta ole jo ennestään rekisteröity.

Niijuu. Ymmärtääkö kaikki, että kaveri ei välttämättä ole sielläkään se kuka näyttää olevan?

Luultavasti ei ymmärrä.
[/quote]

Jotkut ymmärtää....jotkut eivät. Sinnehän voi rekisteröityä millä tahansa nimellä. Rekisteröityä pitää kuitenkin jotta pääsee lukemaan muiden profiileja ja tietoja.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Voisinhan määkin rekisteröityä agronettiin luomujussina, Luomu_jussina, LuomuJussina.

Juttelisin fiksuja, kukaan ei huomais mitään outoa.

Ainiijuu. Enhän mää osaakaan fiksuja jutella.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
ihtesikö kanssakko keskustelisit?
Elämä on parasta kometiijjaa

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Voisinhan määkin rekisteröityä agronettiin luomujussina, Luomu_jussina, LuomuJussina.

Juttelisin fiksuja, kukaan ei huomais mitään outoa.

Ainiijuu. Enhän mää osaakaan fiksuja jutella.

 ;D

Voithan sinä sitä kokeilla, epäilen että feikki paljastuu hyvin nopeasti.

En minäkään viitsi aina kirjoitella fiksusti, se ei ole hauskaa.

Viimeksi muokattu: 18.01.10 - klo:08:16 kirjoittanut Luomujussi

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Voisinhan määkin rekisteröityä agronettiin luomujussina, Luomu_jussina, LuomuJussina.

Juttelisin fiksuja, kukaan ei huomais mitään outoa.

Ainiijuu. Enhän mää osaakaan fiksuja jutella.

 ;D

Voithan sinä sitä kokeilla, epäilen että feikki paljastuu hyvin nopeasti.


Mää en epäile.
Kui mää ain olen paras?