Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asiahan ei minulle kuulu  (Luettu 2167 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Asiahan ei minulle kuulu
 mutta mietiskelin hesarin eilisen jutun innoittamana, että saadaanko kepuun ensimmäinen johtaja jolla ei oo ollu kotiryssää;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
mutta mietiskelin hesarin eilisen jutun innoittamana, että saadaanko kepuun ensimmäinen johtaja jolla ei oo ollu kotiryssää;D
sellainen on mahdollista saada, muttei sellaista jolla ei olisi
yhteyksiä talousrikollisiin rahoittajina :P

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
eräs kerto jolle hesari kuulemma tullee

nii häntä alakanu ällöttään sen ropakanta lehen lietsoma kepuvastasuus

eikä ite kyllä oo kepulainen

mutta onhan etelässä varsinki porukkaa johon hesarin ropakanta uppuvvaa
ku sittissontijainen paskaan :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
Hesarihan on HELSINGIN Sanomat, siis helsinkiläisille suunnattu lehti. Sattuu vain olemaan suurin lehti tässä maassa ja siten ylivertaiset resurssit tehdä asiantuntevaa journalismia, mutta myös propagandaa. Tietysti melko paljon jäljittelee New York Timesiä, osin kritiikittä. Politiikan suhteen Hesari kirjoittaa lukija- ja omistajakunnan mukaan. Sinne ei kepu juuri mahdu, joten sävy on mikä on. Ja onhan Erkkokin aika selvästi kertonut mielipiteensä keskustasta ja Vanhasesta, toki sekin vaikuttaa.
Lukijoiden pitää vain osata olla kriittisiä, siinä se.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
mutta mietiskelin hesarin eilisen jutun innoittamana, että saadaanko kepuun ensimmäinen johtaja jolla ei oo ollu kotiryssää;D


Jaa, että Hesarin jututko ne Sepeä innoittaa.  :D :D :D
Sitä lehteä ku lukee (ainoastaan), näyttää Kepu varmasti roistopuolueelta.

mah

  • Vieras
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
Onneks maaseuvvun tulevaisuus on sentäs sijalla kaks vai kolme. Lukekaamme sitä ja kontron kirjoituksia. ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
Hesarihan on HELSINGIN Sanomat, siis helsinkiläisille suunnattu lehti. Sattuu vain olemaan suurin lehti tässä maassa ja siten ylivertaiset resurssit tehdä asiantuntevaa journalismia, mutta myös propagandaa. Tietysti melko paljon jäljittelee New York Timesiä, osin kritiikittä. Politiikan suhteen Hesari kirjoittaa lukija- ja omistajakunnan mukaan. Sinne ei kepu juuri mahdu, joten sävy on mikä on. Ja onhan Erkkokin aika selvästi kertonut mielipiteensä keskustasta ja Vanhasesta, toki sekin vaikuttaa.
Lukijoiden pitää vain osata olla kriittisiä, siinä se.

Hesari on aina ruokkinut tätä, maaseutu vastaan kaupunki kaunaa.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
Onneks maaseuvvun tulevaisuus on sentäs sijalla kaks vai kolme. Lukekaamme sitä ja kontron kirjoituksia. ;D

  Aika hyvä oivallus. Kepulaasille ei kelpaa kuin se vaihtoehto, että kaikki lukee Suomenmaata ja Sonta Siionia. ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
mutta mietiskelin hesarin eilisen jutun innoittamana, että saadaanko kepuun ensimmäinen johtaja jolla ei oo ollu kotiryssää;D


Jaa, että Hesarin jututko ne Sepeä innoittaa.  :D :D :D

  No meille tulee nää viikonvaihteen numerot. Korhosen haastattelu oli tosi valaiseva ;D Kepulaaset ei voi sitä lukea koska hesari on pannassa ,,,, harmi. Ette tiedä mitä Kelmi todella ajattelee. Siksi puoluesihteerin paikka on varmistettu. Voi puhua teille kepulaasille sitä liturgiaa ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
ääh, kuka sitä enää lehtiä lukee?   nehän on netissä ja sitten töllötintä kattelemassa ja kun kuuntelee maananataiaamusin jutun aiheita niin aika paljo on töllön aiheita ja siinä taitaa ylen osuus olla aika iso joten...... ehkä pitäis potkia op.hein. poikkeen että saatais puolueetonta tietoa ja ohjelmaa aikaiseksi!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Asiahan ei minulle kuulu
ääh, kuka sitä enää lehtiä lukee?   nehän on netissä ja sitten töllötintä kattelemassa ja kun kuuntelee maananataiaamusin jutun aiheita niin aika paljo on töllön aiheita ja siinä taitaa ylen osuus olla aika iso joten...... ehkä pitäis potkia op.hein. poikkeen että saatais puolueetonta tietoa ja ohjelmaa aikaiseksi!

  Mutta kysymys kuului ,Saadaanko? ;D