Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ja vitut  (Luettu 5019 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Ja vitut
Tipaton tammikuu , ihan perseestä . Juodaan viinaaa ja tullaan viiiisaaammiksi ............. 8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Ja vitut
Tipaton tammikuu , ihan perseestä . Juodaan viinaaa ja tullaan viiiisaaammiksi ............. 8)
nettikirjoituksiasi seuranneena olen tehnyt proknoosin että
ole aina tullut toiseksi 8) 8) 8)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Ja vitut
Tipaton tammikuu , ihan perseestä . Juodaan viinaaa ja tullaan viiiisaaammiksi ............. 8)

Tipaton tammikuu on pers àukisten juttuja   ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: Ja vitut
Tätä palstaa kun lukee niin tulee mieleen että ei tätä selvin päin jaksa ;D
Tuosta tipattomuudesta... Ei tulis mieleenkään. Ei taida kyllä olla tarviskaan.
Jo iät ja ajat on ollut itselläni sellainen systeemi että kuppia voi ottaa mutta sen verran että jos vieras ihminen huomaa että on humalassa niin ollaan menty yli rajan. Tuo systeemi tuli kehitettyä poikamiesaikoina kun todella aktiivisesti tuli käytyä tansseissa, jos siis tanssipartneri mainitsi humalasta niin homma seis siltä illalta ja seuravalla kerralla hieman vähemmän. Toimii muuten loistavasti ja tanssikavereita riitti ja kun tuota tanssitaitoakaan ei moitittu :-\

Santeri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 267
Vs: Ja vitut
Tammikuussa on tarjolla ilmasta viina kun moralistit valkaisevat nenäänsä.

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Ja vitut
Tipaton tammikuu , ihan perseestä . Juodaan viinaaa ja tullaan viiiisaaammiksi ............. 8)

On se,  mutta jokaiselle meille syntymämme päivä on ainutlaatuinen ja yksilöllinen,  haastan nyt kisaan mukaan ne jokta on suurkuluttajia tai vasta sellaiseksi kehittymässä,  pitämään vuosittain omien syntärienssä jälkeen kuukauden ilman alkoholipitoisi juomia.  Tekee terää,  kokeilin viime syksynä ja otan uusiksi. 

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ja vitut
Se menee monella vituiks se tipaton tammikuu. Johtuu siitä että imeskellään vielä juomaa kello 00.00 jälkeen. Tosin monikaan ei sitä huomaa. Tai muista....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Ja vitut
Tammikuussa on tarjolla ilmasta viina kun moralistit valkaisevat nenäänsä.
Lamantappotalkoiden nimissä emme voi tehdä sitä. Ajatelkaa Koskenkorvan ohrankulutusta ja ravintola-alan työllisyyttä. Itse olen usein pitänyt paussia helmikuuun, kun se on lyhyempi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Ja vitut
ja mitä valtiokaan tekisi ilman verotuloja joita viinanmyynnistä kilahtaa kassan kivasti vieläkin?      on hurskastelua olla muka raitis kuukauden vuodesta ja sitten kännätään 11 kuuta kahta kovemmin!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ja vitut
Tipaton loppuu ja Sorkkiskin saa narauttaa perjantaipullon auki.

...Sorkka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan talven, duunit laiminlöin. Buum buum pau! Mä vedän sorkan irti... :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ja vitut
Tipaton loppuu ja Sorkkiskin saa narauttaa perjantaipullon auki.

...Sorkka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan talven, duunit laiminlöin. Buum buum pau! Mä vedän sorkan irti... :P

Lirlillei mä tuskinpa häiritsen
kevät vei jo parhaimmat pakkaset

Jos ehtoolla pikkuisen , tarttis huomenissa töihin ruveta tosissaan joten ei matokuureja .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ja vitut
Otat lupenolia ja ei pää särje ja loppuu persiin kutiseminen?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ja vitut
Lirlillei mä tuskinpa häiritsen
kevät vei jo parhaimmat pakkaset

Jos ehtoolla pikkuisen , tarttis huomenissa töihin ruveta tosissaan joten ei matokuureja .  :)
Annat sen robotin hitsata, pistät automaatin teroittamaan teräketjuja ja nappailet näitä valvoessas rintamatista kaakaota ja kirjottelet tänne mukavia. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Ja vitut
Opelmies kyläili Koskella ja ihmetteli, kuinka Sorkkikselta voi kulua kaksi päivää kellarin ikkunoiden pesussa.
- Höh, yksi päivä menee jo kaivaessa tikapuille monttua, kertoi Sorkkis.   ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ja vitut
Opelmies kyläili Koskella ja ihmetteli, kuinka Sorkkikselta voi kulua kaksi päivää kellarin ikkunoiden pesussa.
- Höh, yksi päivä menee jo kaivaessa tikapuille monttua, kertoi Sorkkis.   ;D

De sittari osallistui formula kisoihin . Muuten meni mukavasti mutta eksyminen vei kallisarvoisia tunteja voitosta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .