Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 4-vetoa ostamassa  (Luettu 26264 kertaa)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: 4-vetoa ostamassa
ihan oikeaa 4-vetoa jos olet ostamassa, niin osta viiatti  ;)

juu ;) tosiaan. Siitä se lysti alkaa kun vanhan fiiatin ostaa. Tulee etuakseliremppa tutuksi mut onhan se hienoa kun voi retostella hammaslukolla.

Miten ne työt on saatu tehtyä ennen ja jälkeen hammaslukollisten fiattien, se se on suuri mysteeri !
kyse ei tainnut olla hammaslukon olemattomasta kestävyydestä, vaan 4-veto rakkorista.. ;)
kyyl se lukko kestää,mut napsahtaa se peukalonpaksuinen akseli poikki ja oliks tossa 90-90 mallissa samat taka-akselit kuin 80-90.Se ei oo enää 4-veto kun akselin napsahdus käy ;D
niinpä niin  ;D ;D
ja pohjoiset päälle..

Teroman

Vs: 4-vetoa ostamassa

Wanhat Wiiatit kyllä kestäää,,,,,,,,,

Vaikka Olis Esabin lukko tehtynnä

Nimimerkillä  Pari tonnista ajettu sisään,,,,,,,,,,,,
 :o

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: 4-vetoa ostamassa

Wanhat Wiiatit kyllä kestäää,,,,,,,,,

Vaikka Olis Esabin lukko tehtynnä

Nimimerkillä  Pari tonnista ajettu sisään,,,,,,,,,,,,
 :o

kestää minkä kestää, repimällä ja ryskyttämällä saa kaiken kyllä rikki..
ja pohjoiset päälle..

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: 4-vetoa ostamassa
ihan oikeaa 4-vetoa jos olet ostamassa, niin osta viiatti  ;)

juu ;) tosiaan. Siitä se lysti alkaa kun vanhan fiiatin ostaa. Tulee etuakseliremppa tutuksi mut onhan se hienoa kun voi retostella hammaslukolla.

Miten ne työt on saatu tehtyä ennen ja jälkeen hammaslukollisten fiattien, se se on suuri mysteeri !
kyse ei tainnut olla hammaslukon olemattomasta kestävyydestä, vaan 4-veto rakkorista.. ;)
kyyl se lukko kestää,mut napsahtaa se peukalonpaksuinen akseli poikki ja oliks tossa 90-90 mallissa samat taka-akselit kuin 80-90.Se ei oo enää 4-veto kun akselin napsahdus käy ;D

Ja suurin osa akselirikoistakin johtuu ratin ja penkin välistä suhteessa hammaslukkoon... MF 600-sarjassakin oli eikä meillä ainakaan koskaan mennyt lukko tai akseli paskaksi, vaikka etukuormainhommia ilman takapainoa silläkin tehtiin.
tethering holes to their concave windings