Eivät kalliita kokoisekseen/ikäisekseen enää ole, ja taitaa niitä kohtalaisesti liikenteessä vieläkin olla.
Mikäli ei mahdottomasti tunteja mittarissa ole(jos siinä kaikki on) ja tuntuu sopivalta koneelta niin osta pois!
Anturi vikoja varmaan kaikissa Tm 170-190 joskus on ollut tai tulee olemaan, yleensä ei juurikaan vakavampaa... noin ei kylläkään pitäisi mennä sanomaan!
Alkusarjan vehkeisiin vaihtoivat syöttöpumppuja takuuseen, jonku sähköosan takia.
Ja joihinkin ilmeisesti vaihteiston pakkojen levyt vaihtuneet.
Vaihteistoöölit lämpenevät noin +80c mikä noille normaalia, t7000- sarjalaisissa tehokkaampi jäähdytys?
Ohjaamo ei taida yltää hiljaisuudessaan t7000 tasolle mutta on helppo lisätä äänieristystä, istuintasanteen alle 15-20mm ja häviää 19-vaihteella ajettaessa kuuluva vinkuminen(moottorijarrutuksessa). Pienemmissä malleissa hydrauliikan äänet vaimenevat...
Kojetaulun etuseinään kanssa eristelevyä.
Sitten ei ainakaan pitäisi meluisa olla. Kuitenkin ilman lisäeristystä voi ohjaamossa pelkääjän paikalla olevan kanssa keskustella normaali äänellä.
Ilman supersteeriä kaartoympyrä muistaakseni hieman yli 12m, mitä on kääntyvällä akselilla?
Vaihteistoa tuskin kannattaa vierastaa nappien takia, sehän on luja ja helppokäyttöinen. Oikein kalibroituna toimii aika pehmeästi, pienemmät mallit osin paremmin(väitän).
50km/h nopeus ei vaikuta alempien vaihteiden välityksiin koska 19- vaihteella voima menee ohi varsinaisen vaihteiston -->ylivaihde.
Niin ja jarrut on tehokkaat ja kevyet käyttää!
Lastuilla/uudelleen ohjelmoinnilla on sitten +250-270hv, vakio hiluilla varmasti riittävästi. Piristyy sopivasti.
Tässä jotain epämääräistä höpinää saunakaljojen jälkeen, laittakaahan huonojakin puolia tulemaan...kuume lähtee