Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kinkusta tuli erinomainen...  (Luettu 2925 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Kinkusta tuli erinomainen...
Joulukinkku oli valmis siinä öbaut kolmen pintaan aamuyöllä... ja siitä tuli - tietysti - erinomainen... ku mä ite sen tein  :P :P   ::)   ;D ;D   :D :D
+
http://www.reininliha.fi/tuotteet_3.html

Viimeksi muokattu: 24.12.09 - klo:08:50 kirjoittanut Aulis Anttila

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Kinkusta tuli erinomainen...
Toivottavasti vedät sitä sen verran että ettet ähkyltäsi pysty vähään aikaan tänne kirjoittamaan, pikkusen niinkun omakehu taas haisee , no sitä samaahan muutkin juttus on :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Toivottavasti vedät sitä sen verran että ettet ähkyltäsi pysty vähään aikaan tänne kirjoittamaan, pikkusen niinkun omakehu taas haisee , no sitä samaahan muutkin juttus on :-X :-\ :-* :'(
--tuo koponen on tosi herrasmies ;DMinua toi kuva niin naurattaa ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Kunnon ihminen

• Vieras
Enkusta tuli kirinomainen.....sanottiin aikoinaan eräästä englantilaisesta keskimatkan juoksijasta, jolla oli kova loppukiri. :D

JoHaRa

• Vieras
Luin ekana tuo otsikon että "Keskusta oli erinomainen" . Ihan hätkähdin kun näin että Aukki oli se kirjoittanut  ;D Älä tukehdu kinkkuusi, muista että sitä luuta ei kuulu syödä.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joulukinkku oli valmis siinä öbaut kolmen pintaan aamuyöllä... ja siitä tuli - tietysti - erinomainen... ku mä ite sen tein  :P :P   ::)   ;D ;D   :D :D
+

...valokeilat halkoo maalaismaisemaa...
Joopati noihin aikoihin, kun Aulis sai kinkkunsa valmiiksi, minä riistäjäporvari ajoin yötuuria ja renkit olivat huilimassa. Lunta ropsautti silleen nätisti, mutta aurallahan se lähtee...

Niin se kinkku, se valmistui meidän kattilakuntaan aamupäivän aikoihin ja oli aikas hirmusen hyvää.
Aulis sai napansa pakrolleen ennen minua, mutta minä sain myöhemmin ja siitähän se tasoittuu.
Hyvää ähkyä vaan kaikille kinkkumaakareille ;D ;D ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
voi kiitos! kun miä sain kinkun valmiiks oli vaikiaa lähteä se vieretä teitä auroomaaqn mutta pakko mikä pakko ja taas männään!  nam, kun on hyvää tollanen ylikyspä!  piru ku sais vielä suolattuna!

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joulukinkku oli valmis siinä öbaut kolmen pintaan aamuyöllä... ja siitä tuli - tietysti - erinomainen... ku mä ite sen tein  :P :P   ::)   ;D ;D   :D :D

***Aukku astuttikin ihan ite sen emakon...

;D
Kui mää ain olen paras?

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
+
sen on kasvattanu joku
keputollopankkopelletukiluuseri :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Kunnon ihminen

• Vieras
Pankolla on hyvä olla,
Ei huolet paina,
ei rasitu polla.
 :D ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Eikös Aukilla pitäs olla aina maistaja, kuten Kleopatralla? Ties mitä myrkkyjä kepulaiset siihen pistäneet...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

emo-heikki

• Vieras
Eikös Aukilla pitäs olla aina maistaja, kuten Kleopatralla? Ties mitä myrkkyjä kepulaiset siihen pistäneet...

Kun vastaanottajana on Aukki, niin kyllä siihen kinkuun on työreformi piilotettu ????

Movado

• Vieras

***Aukku astuttikin ihan ite sen emakon...

;D

Kova väite  ??? ???

Täyttää rikoksen tunnusmerkit.

Parafilia ja ehkä kannibalismi  ??? ??? :o

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Auliksen vaimo lähetti minulle kuvan se on otettu tänä iltana ja siaksi
Aulis on muuttumassa aika kovaa vauhtia kuten kuvasta näkyy .
Ihminen on sitä mitä se syö, tässä tapauksessa riitti noin 8 kiloa
sianlihaa ja tältä näyttää kun kello on 22.14
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !