Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulossa Agronet-Risteily  (Luettu 42313 kertaa)

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Jos risteilyllä luentoja pidetään, niin veetin aihe olisi "miten minulla jäi levypäälle" aulis tietenkin puhuis kaljapäissään siitä mihin joutui rehellisten veronmaksajien rahat ja lopussa toteaisi, että meidän puoluetoimiston ykköspukki söi ne.

SAS tietenkin esitelmässään neuvoisi maalaisia siitä miten kivojakuvia linkitetään älyttömän hyvään ketjuun.

Sorkkaheppu kävelisi tietenkin raspi ja rälläkkä kädessä pitkin pitkiä käytäviä, miettien kenen kynnet kohta leikataan tyveä myöten. Kohteena tietenkin ansioitunut veronmaksaja parka.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tutut...
auliksen jutut kyllä mahdottomia, tuntee kgb;N

vaan janajevin
Seilasivat samalla laivalla ddr:ään
ja stasin väen,

vähemmän... se oli kepun hommeleita
Kepun oli pakko kun edelliset kaapasivat finjetin itäsaksaan

saunonu suomen johtavien poliitikkojen kans

montaki kertaa
Itä-Saksassa

, merimiespäällystö henkilökohtaisia ystäviä

semmosta se on... ollu... työelämä
Kaapausreisulta palkattuja tovereita, kun Suomalainen päälystö lähetettiin vankileirien saaristoon.

jne jne... stant ap koomikko vois esiintyä heti alkuillasta ennen illan eroottisempaa osuutta ;D ;D ;D ;D

Hyvä idea  ::) ::) ::) ::)
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kierto...
Eemeli kun koko yön ryyppää risteilyllä niin suussa maistuu aamulla kissanpaska ,tämäkin asian olen hoitanut aamulla Eemelin kupissa on tälläistä ja on siinä Veetillekkin kuppi. Saa samaan lipuhintaan kaupanpäälle. ;D
aluksen henkilökunnan mielenterveyden kannalta ois viisasta ottaa paatti kuivatelakalle ja tarkistaa ja rasvata peräsin huolellisesti ettei vain joudu ylimäärästä yötä ympyrää ajamaan ::) ::) ::) ::)

Tai henkilökunta särkee ohjauslaitteet, laittaa laivan kulkemaan ympyrää ja häipyy itse pelastusveneillä. ;D
Kolmaskin mahdollisuus ,laivan henkilökunta soittaa merirosvoille että täällä on joutilas laiva ryöstettäväksi
eihän meillä mitään vietävää, rehellisten veronmaksajien rahoilla rellestetään.....ois ehkä suurempien konfliktien välttämiseks hyvä suunnitella jonkinlainen luokkajako titanicin mallin mukaan, viljamiehet asustelis autokannella tai mielellään vesirajan alapuolella ja niillä ois omat eväät mukana....( veetin syyks voi laittaaa). protko ja possuparoneilla ois rajoitettu oikeus käyttää seisovaa pöytää sekä yleisiä vessoja. c-alueen tissinkoittajilla ois hallussa vip-tilat, parhaat ravintolat sekä yksinoikeus alkoholin nauttimiseen ja tax-free myymälään ynnä noihin edellä mainittuihin bikinityttöihin,,,,,, täytyyhän tissinkoittajien olla nimensäveroisia myös risteilyllä ;D ;D ;D ;D
Apemiehen johdolla tissinkoittajat etenee ohjatulla kierrolla.  ;D UCD valvoo ettei täppärit pääse vip tiloihin.  :D

Eiköhän teille riitä se konehuoneen rasvamonttu... siinä riittää tommosille ällisteltävää  :P :P :P :P
varsinki kun siellä on aulis
ja nämppylähanskoja kans, palijo :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

muumipeikko

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
SAS pitää alustuksen aiheesta;"Kuinka Keski-Euroopalainen maatalousklusteri 8) ja sen tuotanto vaikuttaa epäedullisesti Valtra traktorin vaihteiden toimintaan :P ja moottorisahan takapotkulaitteisiin mystisillä metsätyömailla ;D :o, muuttuvissa ilmasto-olosuhteissa ???, sekä ilmaston ennustuksellinen laadunarviointi näissä epäedullisissa olosuhteissa :P"

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Osuit naulankantaan juuri noista haluaisin puhua kun täällä ei tahdo sana mennä perille. ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 21.12.09 - klo:19:12 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Aulis oli nuoruudessaan kova metsästämään

Ei mulla oo ees aseenkantolupaa - räksiä oon kyl ilmakolla tiputellu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kommenttipuheenvuoro...
SAS pitää alustuksen aiheesta;"Kuinka Keski-Euroopalainen maatalousklusteri 8) ja sen tuotanto vaikuttaa epäedullisesti Valtra traktorin vaihteiden toimintaan :P ja moottorisahan takapotkulaitteisiin mystisillä metsätyömailla ;D :o, muuttuvissa ilmasto-olosuhteissa ???, sekä ilmaston ennustuksellinen laadunarviointi näissä epäedullisissa olosuhteissa :P"

Mä varaan tohon ekan kommenttipuheenvuoron - sen lähtö on "Vaihteistoöljyn viskositeetti ja monikäyttö eri työkoneissa kustannussäästöjen näkökulmasta"  ::) ::) ::) ::)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Aulis oli nuoruudessaan kova metsästämään

Ei mulla oo ees aseenkantolupaa - räksiä oon kyl ilmakolla tiputellu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Ei sulle voi antaa aseenkantolupaa .  ;D

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Aulis oli nuoruudessaan kova metsästämään

Ei mulla oo ees aseenkantolupaa - räksiä oon kyl ilmakolla tiputellu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Ei sulle voi antaa aseenkantolupaa .  ;D

Auliksen pitäs hommata lupa sillekkin mikä sillä on (ehkä?) jommassa kummassa lahkeessa  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Visiitti...
Apemiehen johdolla tissinkoittajat etenee ohjatulla kierrolla.  ;D UCD valvoo ettei täppärit pääse vip tiloihin.  :D
Eiköhän teille riitä se konehuoneen rasvamonttu... siinä riittää tommosille ällisteltävää  :P :P :P :P
Ainaski Ojalalle ja kumppaneille....olis portaattomia koneksia tarjolla. Kokoa ja näköä.

Mä voisin, jos nii halutaan, järkätä käynnin "kaikkein pyhimpiin"... vähä laivasta ja jengin työvuoroista riippuen tietty - ku mulla on "sattuneesta syystä" tuttuja konepäällystössä ja komentosillalla... luotsejaha ei noilla "poraus"lautoilla oo  ;D ;D ;D ;D
olet tutustunut laivan putkaan ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Auliksen ei ikinä olisi saanut käyttää sitä lahkeessa olevaa asetta,hulluus periytyy.

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Aulis oli nuoruudessaan kova metsästämään

Ei mulla oo ees aseenkantolupaa - räksiä oon kyl ilmakolla tiputellu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Ei sulle voi antaa aseenkantolupaa .  ;D



niin tais ovikellon nappulan raamit tulla virolaisilta metsästysporukalta muistoksi kun hirvieläimet innokkaasti iskivät aulikselle silmää kun aulis ;D sillä ilmakolla tähtäili :D
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Auliksen pitäs hommata lupa sillekkin mikä sillä on (ehkä?) jommassa kummassa lahkeessa

Ei tarvitse hommata, se on niin vanhaa mallia ettei siihen enää paukkuja saa :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Upotus...
Tuo laiva upotetaan ihan varmaan. Supon agentit rikkovat keulaportin, kuten rikkoivat Estoniastakin  ;D

Osaan uida  :P :P :P :P   ;D ;D ;D ;D

Betonipainot jalassa...?  ::)  ;D ;D ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Tuo laiva upotetaan ihan varmaan. Supon agentit rikkovat keulaportin, kuten rikkoivat Estoniastakin  ;D
Nän jo otsikot: "Pari tuhatta eturivin viljelijää hukkui." "Mukana myös yks ruokintaneuvoja ja AY-liikkeen tiedottaja"

Oikeesti. Pellon hinta varmaan romahtaisi, jos kaikki lähtis ja paatti uppois...  :P ::) 8)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille