Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander  (Luettu 718 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26107
  • vastustan
perin merkillistä on seurata tätä vellovaa vanhojen hornettien luovutuskeskustelua,  kokoomus painottaa että ukrainan pitää voittaa....

sitten kun pitäisu käytöstä poistettu loppuulennetty hornetti luovuttaa ukrainalaeselle kamikaze lentäjälle joka taistelee venäjän uusia erinomaisia miggejä vastaan kokoomuksen puolesta alkaa kokoomuslaisilla alahuuli väpättää että ei niitä niinvaan voi luovuttaa  :o :o :o :o

iltakokoomukset on valjastettu kertomaan tarinaa että justiinsa nyt tai viimeistään huomennna suomi luovuttaa marinnin johdolla viimeisimmänki hävittäjän pois ;D ;D ;D ;D

miettiiköhän orpo jotta jos meinaa joskus pääministeriksi niin voi joutua joskus vierailemaan ukrainassa ja selittelemään sanojaan miksi jo vain pelkästää keskustelun käynti käytöstä poistuvista horneteista on niin hankala asia kokoomukselle ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22083
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
Tämä on vaippaikäiselle kepulaiselle vaikea posti ja ylipäätään koko Nato on katkeraa kalkkia kepuloiselle, mikä jääpään kirjoituksistakin ilmenee.
Meillä ei ole vielä useampaan vuoteen mitään pois annettavaa ja siinä ajassa yhä useampi hävittäjä elinkaarensa lopussa.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
perin merkillistä on seurata tätä vellovaa vanhojen hornettien luovutuskeskustelua,  kokoomus painottaa että ukrainan pitää voittaa....

sitten kun pitäisu käytöstä poistettu loppuulennetty hornetti luovuttaa ukrainalaeselle kamikaze lentäjälle joka taistelee venäjän uusia erinomaisia miggejä vastaan

Ööä...mitä luulet ukrainalaisten hyötyvän "käytöstä poistetuilla ja loppuunlennetyillä" Horneteista venäläisten "uusia erinomaisia Migejä vastaan..."

 Vastasit itse kysymykseen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26107
  • vastustan
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
taistele  suomen oikeiston  puolesta ylivoimaista vihollista vastaan vuosikaudet, ilmavoimat 404...

saataisko nuo teidän kuusankoskelle menossa olevat hävittäjät kun muualta maailmalta on tulossa samanlaisia, pystyttäs jatkamaa taesteloita jos saatas muutama laivue kasaan?????

suomen oikeisto-  etee saa, koittakaa pärjätä ootte oikealla asialla :o :o :o :o :o

siinä linkkiä eemelille.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fd422829-7fc5-4f95-b1d9-0ccbf2424434
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
Minä olen ymmärtänyt, että Mariini haluaa lähettää Hornetteja Ukrainaan sohellettavaksi. Niinistö taas ei halua lähettää niitä Ukrainaan. Tuskin kukaan järkevä haluaa lähettää mitään omaa käytössä olevaa sotakalustoa Ukrainaan. Tässähän on vain kyse siitä, että tuo hullu muija sooloilee aivan liikaa joka paikassa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3366
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
älkää höpöttäkö, kukaan ei ole luvannut yhtään mitään mihinkään.asian ydin oli että asiasta voidaan keskustella onko se mahdollista. keskusteltu on ja asia tuli selväksi ettei ole mahdollista. ottakaa boomerit selvää jalukekaa ennekö mölisette typeryyksiä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26107
  • vastustan
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
Minä olen ymmärtänyt, että Mariini haluaa lähettää Hornetteja Ukrainaan sohellettavaksi. Niinistö taas ei halua lähettää niitä Ukrainaan. Tuskin kukaan järkevä haluaa lähettää mitään omaa käytössä olevaa sotakalustoa Ukrainaan. Tässähän on vain kyse siitä, että tuo hullu muija sooloilee aivan liikaa joka paikassa.
itse olen ymmärtänyt että kaikki puhuu käytöstä poistumassa olevista hävittäjistä mutta kokoomus levittää vallankiimoissaan päinvastaista propakandaa iltakokoomuksien painokoneet punaisina 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22083
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
No onko sulle tullut mieleen, miksi uusia koneita tilattiin.
Voi olla kepuloiselle liian vaikea pala

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
Vs: eemeli, kokoomus, ukraina ja malli cajander
älkää höpöttäkö, kukaan ei ole luvannut yhtään mitään mihinkään.asian ydin oli että asiasta voidaan keskustella onko se mahdollista. keskusteltu on ja asia tuli selväksi ettei ole mahdollista. ottakaa boomerit selvää jalukekaa ennekö mölisette typeryyksiä.

Kyllä sää olet oikeasti tyhmä transu. Pysy siellä pajupuskaassa tiirailemassa poikamiesisäntien persvakoja, äläkä tule tänne puhumaan kun järkesi ei riitä kuin syömiseen ja runkkkkaamiseen.

Tyhmä punikki oot.