Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ilmastokokous  (Luettu 1417 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Ilmastokokous
   Toivottavasti ilmastokous ei saavuta mitään tulosta. Koko systeemi lähtee aivan katollisesta perinteestä. Kun maksat niin saat sielulle pelastuksen. Ei näytä oikein toimivan EU:ssakaan. Päästökauppa on ollut pitkään rikollisjärjestöjen hallussa.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vs: Ilmastokokous
Osuit asian ytimeen  ;D ;D ;D On mukavaa kun minun kirjoitukset eivät ole menneet hukkaan. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

sorkkahessu

• Vieras
Osuit asian ytimeen  ;D ;D ;D On mukavaa kun minun kirjoitukset eivät ole menneet hukkaan. ;D
Sudellekko olet kirjoittanut ? En ymmärrä koko päästökaupan ideaa koska ei tilanne siitä miksikään muutu , ilmasto lämpenee . Suomalaiset tosin hyötyvät koska Jäämeren reitti voidaan ottaa ympärivuotiseen käyttöön , tarttis saada Petsamo takaisin .

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
,
Sepe ties tän asian ennenkuin sä olit syntynytkään :)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Mutta eipä tuonut sitä täällä julki koskaan ???
On tainnut lukea kirjoitukseni hyvinkin tarkkaan kun noin asioista tietää ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tietääkö kukaan mihin menee ne esim. lentomatkoista maksetut ympäristökorvaukset, pari kymppiä kanarian lennolta tai jotain, kun minä en ole keksinyt jujua?    laittaako joku firma rahaa johonkin putken suuhun että ei se saastuta vai mitä tapahtuu?