Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe valmet 900d vm. -68  (Luettu 9053 kertaa)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
 Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

***etkös sää joku aika sitte kirjotellu että 1.5bar oli liikaa massikalle... 1.5barista se ilo vasta alkaa...

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: valmet 900d vm. -68
siihen löyty nyt yhdeltä masinistit.com sivun jäseneltä pumppu mutta jos se ei ala toimimaan niin sitte vois värkätä sen uudemman pumpun. ei viittis hävittää tuota raktoria ku se on niin riski tuollain nelivetosena. ja tuossa raktorissa on 1102sen moottori kiinni mutta omalla pumpulla tuo raktori

***mullaki on neliveto, 1100 tosin. hieman heikossa hapessa. rakentelen takaveto 900:sta ja neliveto 1100:sta yhden toimivan.

1100 ollu nuoruusvuosinaan loviisanydinvoimalan pohjaa tasamassa... ydinräjähdystä odotellessa...

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

Joo minäki oon justihi alle 10 vuaren ikääsehe 6000 tuntia saunoottuhu perskiisselin kiukahasehe vaihtanu kaikki kivet ku höyry oli ankara muttei silti tullu löylyä. Kuaret oli ehiät vaikka näyttäähän ne siltä notta reikiä olis joka pualella.

Toinen samanmoine orottaa voorua.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
 Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

***etkös sää joku aika sitte kirjotellu että 1.5bar oli liikaa massikalle... 1.5barista se ilo vasta alkaa...
  On eri kiukaasta kyset.248 ei kestä kovaa turbotusta taas 354.4 kestää. :-*
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

Joo minäki oon justihi alle 10 vuaren ikääsehe 6000 tuntia saunoottuhu perskiisselin kiukahasehe vaihtanu kaikki kivet ku höyry oli ankara muttei silti tullu löylyä. Kuaret oli ehiät vaikka näyttäähän ne siltä notta reikiä olis joka pualella.

Toinen samanmoine orottaa voorua.

Niitei oo sitte rankaastu tarpeheksi. Pääsny sylinterit lasittumahan tjsp.
tethering holes to their concave windings

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

Joo minäki oon justihi alle 10 vuaren ikääsehe 6000 tuntia saunoottuhu perskiisselin kiukahasehe vaihtanu kaikki kivet ku höyry oli ankara muttei silti tullu löylyä. Kuaret oli ehiät vaikka näyttäähän ne siltä notta reikiä olis joka pualella.

Toinen samanmoine orottaa voorua.

Niitei oo sitte rankaastu tarpeheksi. Pääsny sylinterit lasittumahan tjsp.

Liikaa niiton rankaastu koykääselle käytölle tarkootettuja konehia, konehen omistajan silimis on kyllä ollu vähä lasittunu katse ku on tehty perskiisselille rumihinavausta.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

Joo minäki oon justihi alle 10 vuaren ikääsehe 6000 tuntia saunoottuhu perskiisselin kiukahasehe vaihtanu kaikki kivet ku höyry oli ankara muttei silti tullu löylyä. Kuaret oli ehiät vaikka näyttäähän ne siltä notta reikiä olis joka pualella.

Toinen samanmoine orottaa voorua.

Niitei oo sitte rankaastu tarpeheksi. Pääsny sylinterit lasittumahan tjsp.

Liikaa niiton rankaastu koykääselle käytölle tarkootettuja konehia, konehen omistajan silimis on kyllä ollu vähä lasittunu katse ku on tehty perskiisselille rumihinavausta.

Se on sitte voi voi. Ei oo ollu viä tarvetta aukoa 690:n 248:a. 11000 tuntia takana ilman ongelmia. Vaadittu on enemmän kuin pystyy antamaan, ja siitä syystä on hommattu isompia. Ikää koneella on 24v.
tethering holes to their concave windings

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

Joo minäki oon justihi alle 10 vuaren ikääsehe 6000 tuntia saunoottuhu perskiisselin kiukahasehe vaihtanu kaikki kivet ku höyry oli ankara muttei silti tullu löylyä. Kuaret oli ehiät vaikka näyttäähän ne siltä notta reikiä olis joka pualella.

Toinen samanmoine orottaa voorua.

Niitei oo sitte rankaastu tarpeheksi. Pääsny sylinterit lasittumahan tjsp.

Liikaa niiton rankaastu koykääselle käytölle tarkootettuja konehia, konehen omistajan silimis on kyllä ollu vähä lasittunu katse ku on tehty perskiisselille rumihinavausta.

Se on sitte voi voi. Ei oo ollu viä tarvetta aukoa 690:n 248:a. 11000 tuntia takana ilman ongelmia. Vaadittu on enemmän kuin pystyy antamaan, ja siitä syystä on hommattu isompia. Ikää koneella on 24v.

No enhän minä sellaasta oo väittänykkää notta kaikki pitääs vähillä tunniilla jo koriata, mutta kaikilla perskiisseliillä ei pitkältä pötkötellä vaikka jokku toiset oliski lujia ja kestäviä. Raurasta ja alumiinista neki vaa on tehty.

Pitääski pian tempaasta yks 6.345 auki, tykkää nii pirusti öliystä.
Tällä on tuntia takana jo jonki verran.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: valmet 900d vm. -68
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

Joo minäki oon justihi alle 10 vuaren ikääsehe 6000 tuntia saunoottuhu perskiisselin kiukahasehe vaihtanu kaikki kivet ku höyry oli ankara muttei silti tullu löylyä. Kuaret oli ehiät vaikka näyttäähän ne siltä notta reikiä olis joka pualella.

Toinen samanmoine orottaa voorua.

Niitei oo sitte rankaastu tarpeheksi. Pääsny sylinterit lasittumahan tjsp.

Liikaa niiton rankaastu koykääselle käytölle tarkootettuja konehia, konehen omistajan silimis on kyllä ollu vähä lasittunu katse ku on tehty perskiisselille rumihinavausta.

Se on sitte voi voi. Ei oo ollu viä tarvetta aukoa 690:n 248:a. 11000 tuntia takana ilman ongelmia. Vaadittu on enemmän kuin pystyy antamaan, ja siitä syystä on hommattu isompia. Ikää koneella on 24v.

No enhän minä sellaasta oo väittänykkää notta kaikki pitääs vähillä tunniilla jo koriata, mutta kaikilla perskiisseliillä ei pitkältä pötkötellä vaikka jokku toiset oliski lujia ja kestäviä. Raurasta ja alumiinista neki vaa on tehty.

Pitääski pian tempaasta yks 6.345 auki, tykkää nii pirusti öliystä.
Tällä on tuntia takana jo jonki verran.
Kyllä son käyttäjästä kiinni. Melekeen mikä tahansa kestää oikeella käytöllä ja huollolla...
tethering holes to their concave windings