Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomaliitto  (Luettu 6709 kertaa)

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Lomaliitto
Oliko tämä joku kepuluusereiden bulvaani, tämä lomittajaliitto.

Yhteiskunnan elätettävä.


***** Jos kepusta sanotaan että se on uskonto, niin kyllä eräillä tuo kepuvastaisuuskin saa aika fanaattisia  piirteitä...... Mene Eemeli itseesi ja pysy siellä!
In vino veritas

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66008
Vs: Lomaliitto
eikös islammi ki ole joku uskonto ja siinä on noita vähempi vakavia ja enempi vakavia joille ei mikään riitä kun possauttamaan pääsee!?????   ihmo juttu kun luulis että tuunarit oikein jonottais työnanatajan maksamaan hoitoon joten mihnä rahat kun ei kannata?

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Lomaliitto on SAK:ta lähellä oleva liitto.

Otsikossa kaikki.
paperimiäste lakos meni lomaliitonki tollot.Ahoneha ellää viä,mitä viel keksii.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lomaliitto
eikös islammi ki ole joku uskonto ja siinä on noita vähempi vakavia ja enempi vakavia joille ei mikään riitä kun possauttamaan pääsee!?????   ihmo juttu kun luulis että tuunarit oikein jonottais työnanatajan maksamaan hoitoon joten mihnä rahat kun ei kannata?

Joo, uskontoja on niin monenlaisia ja uskovia vielä useampaa sorttia ....

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Hys,hys,hys ei tästä rahan pesusta saa puhua
Lomaliitto on SAK:ta lähellä oleva liitto.

Otsikossa kaikki.
Onko kuitenkaan?
http://www.fontana.fi/tmp_fontana_site_0.asp?s=21&lang=1&sua=2&q=bfc4b77iif

Lomaliitto aloitti toimintansa vuonna 1941. Sen taustalla ovat suuret ammattijärjestöt kuten SAK, Akava ja STTK.



Otsikossa kaikki.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Lomaliitto
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lomaliitto
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D

Se on hämmästyksestä sanattomana ...

Aulis Anttila

  • Vieras
Sanaton...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8421
Vs: Lomaliitto
Tuntuu olevan yleistä, että ihmisillä on eniten mielipiteitä heikosti tuntemistaan asioista. Meillä muilla Lomaliitosta ja Auliksella maataloudesta.  ;)
Mystinen kesälaatumies

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sanaton...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.

Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tottahan toi...
Tuntuu olevan yleistä, että ihmisillä on eniten mielipiteitä heikosti tuntemistaan asioista. Meillä muilla Lomaliitosta ja Auliksella maataloudesta.  ;)

Juu... mut mä sentää oon kokeillu sitä maanviljelystä  :P :P :P :P

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Sanaton...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.

Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.

Meinaatko että seuraavaksi tekee AY-liitot konkursin? ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

  • Vieras
Ay-konkurssit...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.
Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.
Meinaatko että seuraavaksi tekee AY-liitot konkursin? ;D

TVK meni konkkaan muutama vuosi sitten... ja iso osa liittofuusioista on "piilokonkursseja".

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Sanaton...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.

Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.

RAY- rahaa on sinne lapioitu vuosittain, joten ei ole kyse varsinaisesta
yritystoiminnasta >:( >:(

vaalirahan tarvitsijat ilmeisesti kuivasivat tämänkin kaivon :P

aaliksella lienee kokemusta ilmaisista palveluista tämän puljun avulla ;D