Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe XP:n päivitys  (Luettu 7048 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
XP:n päivitys
Automaattiset päivitykset on päällänsä niinkuin aina.

No, viimesin päivitys sitten pyytää alkuperäistä word 2002 cd:ä.

MS:n sivuilla on ohje, että tämmösis tapauksis voi sieltä ladata "täydellisen asennuspaketin" minkä latasinkin.

Ei auta.... edelleen pyytää alkup ceedeetä.

Elikkäs onko ongelma ratkaistu sillä, että poistan wordin koneeltani? Lakkaako sit pyytämästä lisää levyä?

Ja sitten tietyst asentaisn jonkun uudemman version, mitä nyt sattuu löytymään.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: XP:n päivitys
Tuolta löytyy apu Wordin ikuisiin ongelmiin.

http://fi.openoffice.org/

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: XP:n päivitys
Tuolta löytyy apu Wordin ikuisiin ongelmiin.

http://fi.openoffice.org/



Ehdotusta kannatettu.
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: XP:n päivitys
Automaattiset päivitykset on päällänsä niinkuin aina.

No, viimesin päivitys sitten pyytää alkuperäistä word 2002 cd:ä.

MS:n sivuilla on ohje, että tämmösis tapauksis voi sieltä ladata "täydellisen asennuspaketin" minkä latasinkin.

Ei auta.... edelleen pyytää alkup ceedeetä.

Elikkäs onko ongelma ratkaistu sillä, että poistan wordin koneeltani? Lakkaako sit pyytämästä lisää levyä?

Ja sitten tietyst asentaisn jonkun uudemman version, mitä nyt sattuu löytymään.

Ootko kokeillu mitä se sitten tekis ku laittaisit sen alkuperäisen CD:n koneeseen?

Ja oikeasti, tuo Openoffice on kyllä pätevä kapistus, hintalaatusuhde on ainakin kohdillaan.  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: XP:n päivitys


Ootko kokeillu mitä se sitten tekis ku laittaisit sen alkuperäisen CD:n koneeseen?

***Mulla EI ole sitä enää. Se on hukan keskusvarastolla.

Kui mää ain olen paras?

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: XP:n päivitys


Ootko kokeillu mitä se sitten tekis ku laittaisit sen alkuperäisen CD:n koneeseen?

***Mulla EI ole sitä enää. Se on hukan keskusvarastolla.



Muistaakseni windows updatessa voi merkitä haluamansa päivitykset "unohdetuiksi" jonka jälkeen se ei niistä enää muistuta

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: XP:n päivitys


Ootko kokeillu mitä se sitten tekis ku laittaisit sen alkuperäisen CD:n koneeseen?

***Mulla EI ole sitä enää. Se on hukan keskusvarastolla.



Muistaakseni windows updatessa voi merkitä haluamansa päivitykset "unohdetuiksi" jonka jälkeen se ei niistä enää muistuta

Nii,in onkohan ne Wordin päivitykset kovin tarpeellisia, kun mulla on aikoinaan Leningradista tuotu Win Office-2000 ohjelmistopiraattipaketti, aina ollut ilman päivitystä,
ja toimii kuin kello.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: XP:n päivitys


Ootko kokeillu mitä se sitten tekis ku laittaisit sen alkuperäisen CD:n koneeseen?

***Mulla EI ole sitä enää. Se on hukan keskusvarastolla.



Muistaakseni windows updatessa voi merkitä haluamansa päivitykset "unohdetuiksi" jonka jälkeen se ei niistä enää muistuta


Tuo word päivity tulee xpn päivityksen kanssa samassa ja päivitys ei siksi ikinä mene läpi.
Kui mää ain olen paras?

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: XP:n päivitys
Poista se word ja lataa openoffice paketti. Mä tein niin ku tuli uus läppäri, ja pöytäkoneeseen tuli vaihdettua muutaman viikon jälkeen. Ainakaan 2v kokemuksella mikään office tiedosto ei oo jääny avaamatta, eikä mitään msofficen toimintoa oo jääty kaipaamaan. :)

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: XP:n päivitys
Poista se word ja lataa openoffice paketti. Mä tein niin ku tuli uus läppäri, ja pöytäkoneeseen tuli vaihdettua muutaman viikon jälkeen. Ainakaan 2v kokemuksella mikään office tiedosto ei oo jääny avaamatta, eikä mitään msofficen toimintoa oo jääty kaipaamaan. :)

Tarkottaakos tuo nyt sitä, että myös sähköpostin vastaanottaja pystyy avaamaan lähettämäsi OpenOfficella kirjoitetun asiakirjan?.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: XP:n päivitys
Poista se word ja lataa openoffice paketti. Mä tein niin ku tuli uus läppäri, ja pöytäkoneeseen tuli vaihdettua muutaman viikon jälkeen. Ainakaan 2v kokemuksella mikään office tiedosto ei oo jääny avaamatta, eikä mitään msofficen toimintoa oo jääty kaipaamaan. :)

Tarkottaakos tuo nyt sitä, että myös sähköpostin vastaanottaja pystyy avaamaan lähettämäsi OpenOfficella kirjoitetun asiakirjan?.



Openoffice tallennusmuotohan on virallisesti hyväksytty standardi, mutta sen lisäksi Openofficessa pystyy tallentamaan melkoisen monen eri ohjelman tallennusmuodoissa, myös wordin. Suositeltavin tapa liitteissä on tallennus suoraan pdf-muotoon jonka Openoffice handlaa suoraan - ellei nimenomaan ole tarkoitus että vastaanottaja saa muokata vastaanottamaansa tiedostoa.

Itse käyttänyt openofficea ihan alkuversioista asti, nykyisen version kanssa ei ole kyllä jäänyt kaipaamaan mitään MSofficesta

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: XP:n päivitys
Poista se word ja lataa openoffice paketti. Mä tein niin ku tuli uus läppäri, ja pöytäkoneeseen tuli vaihdettua muutaman viikon jälkeen. Ainakaan 2v kokemuksella mikään office tiedosto ei oo jääny avaamatta, eikä mitään msofficen toimintoa oo jääty kaipaamaan. :)

Tarkottaakos tuo nyt sitä, että myös sähköpostin vastaanottaja pystyy avaamaan lähettämäsi OpenOfficella kirjoitetun asiakirjan?.



Tot tokkiinsa. Ku viä kattoo et mihin muotoon  tallentaa. Open office käyttää oletuksena kehittyneempiä tallennnusformaatteja, mutta osajaa iha hyvin kivikautiset .doc ja .txt tallennusmuodot. 
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: XP:n päivitys
Poista se word ja lataa openoffice paketti. Mä tein niin ku tuli uus läppäri, ja pöytäkoneeseen tuli vaihdettua muutaman viikon jälkeen. Ainakaan 2v kokemuksella mikään office tiedosto ei oo jääny avaamatta, eikä mitään msofficen toimintoa oo jääty kaipaamaan. :)

Tarkottaakos tuo nyt sitä, että myös sähköpostin vastaanottaja pystyy avaamaan lähettämäsi OpenOfficella kirjoitetun asiakirjan?.



Tot tokkiinsa. Ku viä kattoo et mihin muotoon  tallentaa. Open office käyttää oletuksena kehittyneempiä tallennnusformaatteja, mutta osajaa iha hyvin kivikautiset .doc ja .txt tallennusmuodot. 

On pakko vielä tarkentaa.
Kyllähän OO on aina osannut itsensä kanssa keskustella, mutta muut ei ymmärrä sen xls- tiedostomuotoa,
Ainakaan vanhemmissa versioissa ei voinut tallentaa doc-muotoon.

Sähköpostin vastaanottajat ilmoittivat kuorossa, " ei minun koneeni saa mitään selvää tommosesta siansaksasta".

Niinpä heitin menemään ja huokasin helpotuksesta.

 




Movado

  • Vieras
Vs: XP:n päivitys
Turhaa sähläystä - sen voi korjata helposti

Ensin näpäimet Win + R.
Sitten kirjoita cmd .
kirjoita format c: .
kun kysyy jotain vastaa näppäin k :P

 ;)

Viimeksi muokattu: 08.12.09 - klo:08:24 kirjoittanut Movado

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: XP:n päivitys
Turhaa sähläystä - sen voi korjata helposti

Ensin näpäimet Win + R.
Sitten kirjoita cmd .
kirjoita format c: .
kun kysyy jotain vastaa näppäin k :P

 ;)

Olisko syytä pysyä asiassa, ettei kukaan vaan ota vakavasti ja tee ohjeen mukaan.