Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!  (Luettu 5945 kertaa)

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215

Viimeksi muokattu: 30.11.09 - klo:10:05 kirjoittanut velikulta

mixa80

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Niinpä.. Kajaanissa armeijassa ollessa tuli raiteita mittailtua jalkapelissä.. Kannatti katsella mihin astui silloin  ;D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Kun ajattelee sitä paskasumua kun juna ajaa täysillä ja joku käy vessassa. Mihin se menee, ei junanvaunutkaan varmasti ole kaasutiiviitä. Hyi hitto.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!

Pitäisköhän varsin hakea maaperäanalyysi radalta. Saattas tarvita fosforin tasausta..  :P
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

1960

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Kun ajattelee sitä paskasumua kun juna ajaa täysillä ja joku käy vessassa. Mihin se menee, ei junanvaunutkaan varmasti ole kaasutiiviitä. Hyi hitto.

Ennen kun se meni suoraan radalle oli junien WC:n ovissa ohje: " WC:n käyttö kielletty junan seisoessa tai ollessa asemalla". Enää ei kai ole. Tyhjennetäänkä nyt Wc:n tankit sopivilla rataosuuksilla?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Eikös siinä lukenu: Vessaa *** k*yttää vain junan ***ki*ssa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
 Härmäs oli verenottopaikka. Kauhavalla taas kaupattiin puukkoja ja puntareita
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
euroopan unionin komissioon vaan tutkinta pyyntyvä 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Niinpä.. Kajaanissa armeijassa ollessa tuli raiteita mittailtua jalkapelissä.. Kannatti katsella mihin astui silloin  ;D

ittekki oon astellu kajaanis mustan kämpälle" raiteita oikoen ja paskoja väistellen ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Huomioon ottaen, että tuo rovaniemen juna oli lehtitietojen mukaan täynnä varusmiehiä, totean, että kyseessä saattoi olla rovajärven juna. Tarkoitan nyt sitä, että ei se mikään ihme ole jos siitä nyt paskaa valuu raiteille. Ei kuitenkaan myöskään tarkoita sitä, että VR yleisesti käyttäisi näitä paskat mäkeen vaunuja. Eikö nuo varusmieskuljetukset ole aina tehty vanhemmalla kalustolla, nyt kun niitä karjavaunuja ei enää ole, käytetään vanhoja henkilövaunuja jostakin 70 luvulta.
Silti olisi hyvä selvittää paljonko raiteilta valuu ympäristöön ravinteita, joka on laskettu maatalouden päästöiksi kuitenkin!!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Kai se pitäisi määrätä joku multain pakollisksi noihin juniin  ;D Tai sitten levityslautaset perään.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Kai se pitäisi määrätä joku multain pakollisksi noihin juniin  ;D Tai sitten levityslautaset perään.
Eiköhän se junan vauhdissa levity ihan hyvästi. :) Varsinkin, jos on löysä paska.

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Minä olen paskonut Helsingin asemalla junan vessas ennenkuin lähti liikkeelle,siihen putos paska ratapihalle. Ajattelin vaan,että siinä on teille ***tanan kaupunkilaisille.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Minä olen paskonut Helsingin asemalla junan vessas ennenkuin lähti liikkeelle,siihen putos paska ratapihalle. Ajattelin vaan,että siinä on teille ***tanan kaupunkilaisille.

ASIAA

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: VR levittää sitä ihteä ympäri suomea!
Eiköhän noiden sinisten vaunujen vessat edelleen levittele tavaransa raiteelle. Koneagrian matkalla  ainakin ratapölkyt vilkkuivat kun pedaalista painoi. En usko siellä välissä olevan siepparia.
Laivajunassakin on yleensä IC:n perässä yksi sininen vaunu sikaosastona. Siinä saattaa olla vessa keskimääräistä kovemmassa käytössä.  ;D
Mystinen kesälaatumies