Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljamiehet kusee kintuilleen  (Luettu 4434 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Viljamiehet kusee kintuilleen
Surullista lukea viljamiehien näkemyksiä mtk:n toiminnasta. Toimintasuunnitelma numero yksi. Kaikkien pitäisi erota kerhosta. Jotkut varmaan tajuaa kuinka realistinen vaihtoehto tämä on. Olen täysin päinvastaista mieltä. Viljanviljelijöiden tulisi ehdottomasti liittyä mtk:hon ja vieläpä osallistua noihin kokouksiin joissa asioista päätetään. Jos et ole mukana, niin olet ulkona ja kukaan ei ole pitämässä puoliasi. Ainoa tapa millä mtk:ssa voidaan viljamiesten asioihin vaikuttaa on se, että viljamiehet on mukana pyrkimässä kaikenlaisiin luottamushommiin. Näin on näreet.

Kyllähän se on selvä asia, että kuivauskorvauksen menettämisen tapaiset kämmit on täysin viljamiesten omaa syytä. Pitkän aikaa ollaan lietsottu järjestövastaisuutta ja paettu kaikenlaisista luottamushommista. Tässä on sitten lopputulos. Taitaa olla tuo tämän hetkinen viljavaliokunta loppujen lopuksi kattava otos viljamiesten kentästä. Mitään ei tapahdu, mitään ei tehdä, ei jakseta edes porata.

Aulis Anttila

  • Vieras
Noinhan se menee...
Surullista lukea viljamiehien näkemyksiä mtk:n toiminnasta. Toimintasuunnitelma numero yksi. Kaikkien pitäisi erota kerhosta. Jotkut varmaan tajuaa kuinka realistinen vaihtoehto tämä on. Olen täysin päinvastaista mieltä. Viljanviljelijöiden tulisi ehdottomasti liittyä mtk:hon ja vieläpä osallistua noihin kokouksiin joissa asioista päätetään. Jos et ole mukana, niin olet ulkona ja kukaan ei ole pitämässä puoliasi. Ainoa tapa millä mtk:ssa voidaan viljamiesten asioihin vaikuttaa on se, että viljamiehet on mukana pyrkimässä kaikenlaisiin luottamushommiin. Näin on näreet.

Juur noin... esim. SAK:n jäsenistä n. 1/3 on muita ku demareita ja komukoita... ja yhtään ainoota merkittävää paikkaa ei muilla ku mainituilla oo - syy on osallistumattomuus... joku pulju ois helppo vallata ku menis vaa vuosikokoukseen... tiän että on.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Itse ihmettelen tätä kanssa, mielestäni viljamiehillä jos keillä, olisi aikaa nimenomaan tälläiseen järjestötyöskentelyyn, eikä asioita koskaan hoideta organisaatioiden ulkopuolelta, jos oikeasti halutaan vaikutaa asioihin ????

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22240
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Jostain kumman syystä vaikka töitä väitetään olevan kellon ympäri, niin näitä tissinkoittajia kerkiää joka paikkaan ihmisten riesaksi.

Suurin syyllinen, jotta suurin osa viljamiehistä tekee muitakin töitä, eikä ehdi kokouksissa juoksemaan.

Lomitusjärjestelmällä paikkuun paikka.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Jostain kumman syystä vaikka töitä väitetään olevan kellon ympäri, niin näitä tissinkoittajia kerkiää joka paikkaan ihmisten riesaksi.

Suurin syyllinen, jotta suurin osa viljamiehistä tekee muitakin töitä, eikä ehdi kokouksissa juoksemaan.

Lomitusjärjestelmällä paikkuun paikka.

Meinaakko, että viljamiehille myös lomituksia, että ne ehtii tehdä enempi muualla töitä ????

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Kokousaikoja voisi muuttaa jos haluttaisiin.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Surullista lukea viljamiehien näkemyksiä mtk:n toiminnasta. Toimintasuunnitelma numero yksi. Kaikkien pitäisi erota kerhosta. Jotkut varmaan tajuaa kuinka realistinen vaihtoehto tämä on. Olen täysin päinvastaista mieltä. Viljanviljelijöiden tulisi ehdottomasti liittyä mtk:hon ja vieläpä osallistua noihin kokouksiin joissa asioista päätetään. Jos et ole mukana, niin olet ulkona ja kukaan ei ole pitämässä puoliasi. Ainoa tapa millä mtk:ssa voidaan viljamiesten asioihin vaikuttaa on se, että viljamiehet on mukana pyrkimässä kaikenlaisiin luottamushommiin. Näin on näreet.

Kyllähän se on selvä asia, että kuivauskorvauksen menettämisen tapaiset kämmit on täysin viljamiesten omaa syytä. Pitkän aikaa ollaan lietsottu järjestövastaisuutta ja paettu kaikenlaisista luottamushommista. Tässä on sitten lopputulos. Taitaa olla tuo tämän hetkinen viljavaliokunta loppujen lopuksi kattava otos viljamiesten kentästä. Mitään ei tapahdu, mitään ei tehdä, ei jakseta edes porata.

  On aivan perustuslain vastaista, että pitää mennä johonkin kokoukseen pitämään puoliaan jotain toisen ryhmän ahneutta vastaan. Ymmärtäisin hyvin jos olisi kysymys tuotteen hinnoista ,mutta kun on kysymys rehellisen suomalaisen veronmaksajan maksamista tukiaisista. Silloin asiaa hoitaa hallitus ja eduskunta. MTK:n sananvalta ja lobbaaminen (lue korruptio) pitäisi lailla kieltää tässä asiassa.
  
 ;D
  

Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:09:48 kirjoittanut Sepedeus

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22240
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Kun kepuluusereita on joukossa, onhan se yhteisten asioiden hoito aina samanlaista.

Ohjenuorana vain ja ainoastaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle ............................................ jne

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Valtio tukee yritystoimintaa mikä on hyväksi ..........

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Noinhan se menee...
[quote author=Aulis Anttila link=topic=13868.msg201359#msg201359
Juur noin... esim. SAK:n jäsenistä n. 1/3 on muita ku demareita ja komukoita... ja yhtään ainoota merkittävää paikkaa ei muilla ku mainituilla oo - syy on osallistumattomuus... joku pulju ois helppo vallata ku menis vaa vuosikokoukseen... tiän että on.
[/quote]
Silloin kun minä olin vielä oikeissa töissä niin silloin oli jo.
.  http://www.ytk.fi/ . Ettei tarvitse punikkia tukea vaaleissa
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

gonemies

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
>>>olet ulkona

Sitä ollaan nyt noviisina niin innokas kaikkeen,mutta odota kun kunhan parta alkaa kasvamaan niin alkaa aikaa myöten silmät avautumaan ja omiakin ajatuksiakin ilmaantumaan.Toivon mukaan.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Joo, pakko tunnustaa, että idealistista maailmanparannushenkeä on puserossa aika paljon. Mutta onhan meillä tosiaan vielä jäljellä tää "ei tehdä mitään"-kortti. Takerrutaan siihen.

gonemies

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
>>>perustuslain vastaista

Peruslaeista ei kannata enää ääntä pitää.Lissabonin sopimus mitätöi nuo olemattomiin.

Voidaanhan täällä aikansa leikkiä itsenäistä valtioo(kansa uskoo mitä vain)mutta realiteetit tulevat kökkäremaisina annoksina suoraan tuulettimeen.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Kun kepuluusereita on joukossa, onhan se yhteisten asioiden hoito aina samanlaista.

Ohjenuorana vain ja ainoastaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle ............................................ jne

***** Ja eemelin mantra kuuluu: mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä .....


Pohjalaiset sentään yritää toimia niin että itsellä menisi paremmin kuin naapurilla. Veetieemelit koittaa että naapurilla menis huonommin kuin itsellä... :D

Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:10:09 kirjoittanut rööri-roope

In vino veritas

gonemies

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
>>>ei tehdä mitään"-kortti. Takerrutaan siihen.

Ei vaan pitää valita latu joilla ei ole pahemmin muita kulkijoita.Status quo-miehet poikee maailman tappiin paikallaan ja haaveilee menneitä tulevaksi.MTK STA ei ole uudistumaan liian ison kepurosentin takia.