Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljamiehet kusee kintuilleen  (Luettu 4435 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22240
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Kun kepuluusereita on joukossa, onhan se yhteisten asioiden hoito aina samanlaista.

Ohjenuorana vain ja ainoastaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle ............................................ jne

***** Ja eemelin mantra kuuluu: mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä .....


Pohjalaiset sentään yritää toimia niin että itsellä menisi paremmin kuin naapurilla. Veetieemelit koittaa että naapurilla menis huonommin kuin itsellä... :D

Eli muiden rahat varastamalla.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Kun kepuluusereita on joukossa, onhan se yhteisten asioiden hoito aina samanlaista.

Ohjenuorana vain ja ainoastaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle ............................................ jne

***** Ja eemelin mantra kuuluu: mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä mulla menee huonosti, siis muillakin pitää mennä .....


P Veetieemelit koittaa että naapurilla menis huonommin kuin itsellä... :D

Eli muiden rahat varastamalla.
juuri niin
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22240
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Niin kuin viime vuosina olemme saaneet huomata tarkoittaa kepuluusereiden yhteisten asioiden hoito, etuisuuksien ajoa härskeille, varkaille, varastelijoille, ahneille, laista ja yhteisistä asioista piittaamattomille, ei pelkästään maataloudessa.

Aika vaikea kepun on seuraavissa vaaleissa kehuskella kyvystään hoitaa yhteisiä asioita, tosin ei se edes pysty hoitamaan omiaankaan.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Niin kuin viime vuosina olemme saaneet huomata tarkoittaa kepuluusereiden yhteisten asioiden hoito, etuisuuksien ajoa härskeille, varkaille, varastelijoille, ahneille, laista ja yhteisistä asioista piittaamattomille, ei pelkästään maataloudessa.

Aika vaikea kepun on seuraavissa vaaleissa kehuskella kyvystään hoitaa yhteisiä asioita, tosin ei se edes pysty hoitamaan omiaankaan.

tarkotitko tätä hommaa ???

"Kun EU:ssa puuhattiin rahanpesudirektiiviä, Kokoomuksen euroedustaja Piia-Noora Kauppi taisteli hartiavoimin muutoksia vastaan, Hän toimi muutoksia ajavan foorumin puheenjohtajana, Hän teki kaikkensa, että rahanpesua estävät direktiivit vesitettiin juuri pankkialan etujärjestön (EBIC) toivomalla tavalla.

Tästä pääoman avunannosta hänet palkittiin kesken euroedustajuuskauden toimitusjohtajan vakanssilla Finanssialan keskusliitossa. Pyöröoven pyörähdys oli niin räikeä, että kansalaisjärjestöjen äänestyksessä hän sai “Vuoden pahin eturistiriita-palkinnon“.

Kansainvälisen valuuttarahaston (IMF) mukaan rikollista rahaa pestään vuosittain 1,5 biljoonan dollarin edestä. Kokoomus ei aja ainoastaan rikkaiden vaan myös rikollisten asiaa. Vapauden ideologian varjolla rahanpesukin on osa yrittäjyyttä ja innovaatioprosessia."
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Surullista lukea viljamiehien näkemyksiä mtk:n toiminnasta. Toimintasuunnitelma numero yksi. Kaikkien pitäisi erota kerhosta. Jotkut varmaan tajuaa kuinka realistinen vaihtoehto tämä on. Olen täysin päinvastaista mieltä. Viljanviljelijöiden tulisi ehdottomasti liittyä mtk:hon ja vieläpä osallistua noihin kokouksiin joissa asioista päätetään. Jos et ole mukana, niin olet ulkona ja kukaan ei ole pitämässä puoliasi. Ainoa tapa millä mtk:ssa voidaan viljamiesten asioihin vaikuttaa on se, että viljamiehet on mukana pyrkimässä kaikenlaisiin luottamushommiin. Näin on näreet.

Kyllähän se on selvä asia, että kuivauskorvauksen menettämisen tapaiset kämmit on täysin viljamiesten omaa syytä. Pitkän aikaa ollaan lietsottu järjestövastaisuutta ja paettu kaikenlaisista luottamushommista. Tässä on sitten lopputulos. Taitaa olla tuo tämän hetkinen viljavaliokunta loppujen lopuksi kattava otos viljamiesten kentästä. Mitään ei tapahdu, mitään ei tehdä, ei jakseta edes porata.
veetin edunajajajärjestö on OAJ ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Eemeli se vaan jaksaa jauhaa paskaa siitä lomituksesta seulaa vaihtamatta.
Ei milloinkaan ole tullu ajatelleeksi, jotta se eläin, olipa tuo nyt karva tai höyhenpeitteinen, se on inhimillinen elävä olento.
Se vaatii huolenpitoa pyhänä kuin arkena, aamuin illoin niin jouluna kuin juhannuksenakin.
Se karjamies/nainen ei vaan pääse kotoaan mihinkään lukuunottamatta muutamaa tuntia per päivä, jos tätä lomitusjärjestelmää ei olisi.
Aivan riittävästi on ollut näitä esimerkkejä siitä kun ei jaksa.

"Eihän viljamiehilläkään". Ei niin, mutta kerro mihin ihmeeseen se viljamies tarvitsee sitä lomittajaa.
Olen käynyt viljamiesten kanssa niin pohjoisessa, kuin etelässäkin lomamatkoilla, eikä sitä viljapeltoa eikä niitä jyväsiiloja kukaan ole loman aikana ollut vahtaamassa, eikä isännät ole reissussa ressiä repineet. Viina on maistunut ja hauskaa on ollut ja mikä parasta kotiin palatessa pelto on ollut paikoillaan, kuten myös ne siilot.

Karjapuolella tuollainen ei vain onnistu ilman sitä lomittajaa, tai voihan se onnistuakin, mutta sillä pääsee lööppeihin.
Käsittääkseni karjanomistajat joutuu maksamaan itse sijaisavusta, (oliko se nyt sitä varsinaisen vuosiloman ulkopuolella olevaa lomatarvetta), korjatkaa jos olen taas väärässä, mutta moniko oikeassa työssä oleva joutuu lomalle jäädessään etsimään itselleen tuuraajan ja vielä maksamaan hänelle palkan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

velikulta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Itse olen valmis liitymään MTK jäseneksi heti, jos huomaan että järjestö oikeasti haluaa muuttaa tukipolitiikkaa tasaarvoiseksi kotieläintilan ja kasvinviljelytilan välillä.
En voi hyväksyä, että kotieläintila tuottaa mallasohraa ja leipävehnää 100€ paremmalla tuella vuokramaillaan kuin kasvinviljelytila.
Sama ero vaikuttaa lisämaa kaupoissa.
Tämä ero on ollut kohta 10vuotta, mutta mitään ei ole sen pienentämiseksi tehty.
Heti kun tähän seikkaan puututaan oikeasti alkaa MTK jäsenyys taas kiinnostamaan.
MTK on perseestä.

Veeti

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
>>>ei tehdä mitään"-kortti. Takerrutaan siihen.

Ei vaan pitää valita latu joilla ei ole pahemmin muita kulkijoita.Status quo-miehet poikee maailman tappiin paikallaan ja haaveilee menneitä tulevaksi.MTK STA ei ole uudistumaan liian ison kepurosentin takia.

Ennenkaikkea on huolehdittava, että enää koskaan ei tule anttilan ja korkeaojan kaltaisia maatalousministereitä.

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Tärkeintä on aina huolehtia että A ja B alue ei saa yhtään mitään.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Itse olen valmis liitymään MTK jäseneksi heti, jos huomaan että järjestö oikeasti haluaa muuttaa tukipolitiikkaa tasaarvoiseksi kotieläintilan ja kasvinviljelytilan välillä.
En voi hyväksyä, että kotieläintila tuottaa mallasohraa ja leipävehnää 100€ paremmalla tuella vuokramaillaan kuin kasvinviljelytila.
Sama ero vaikuttaa lisämaa kaupoissa.
Tämä ero on ollut kohta 10vuotta, mutta mitään ei ole sen pienentämiseksi tehty.
Heti kun tähän seikkaan puututaan oikeasti alkaa MTK jäsenyys taas kiinnostamaan.
MTK on perseestä.

sehän on itestäsi kiinni

jos kyvyt riittää nii laitat elukoita tarpeeksi nii tuki tullee
enhän minäkää saa naapurin tekemästä työstä palakkaa :o

ja ps,
se tuki eioo vilijelystä
se on elukan pivosta,joka maksettaan pellonkautta :-*
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Veeti

  • Vieras
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Surullista lukea viljamiehien näkemyksiä mtk:n toiminnasta. Toimintasuunnitelma numero yksi. Kaikkien pitäisi erota kerhosta. Jotkut varmaan tajuaa kuinka realistinen vaihtoehto tämä on. Olen täysin päinvastaista mieltä. Viljanviljelijöiden tulisi ehdottomasti liittyä mtk:hon ja vieläpä osallistua noihin kokouksiin joissa asioista päätetään. Jos et ole mukana, niin olet ulkona ja kukaan ei ole pitämässä puoliasi. Ainoa tapa millä mtk:ssa voidaan viljamiesten asioihin vaikuttaa on se, että viljamiehet on mukana pyrkimässä kaikenlaisiin luottamushommiin. Näin on näreet.

Kyllähän se on selvä asia, että kuivauskorvauksen menettämisen tapaiset kämmit on täysin viljamiesten omaa syytä. Pitkän aikaa ollaan lietsottu järjestövastaisuutta ja paettu kaikenlaisista luottamushommista. Tässä on sitten lopputulos. Taitaa olla tuo tämän hetkinen viljavaliokunta loppujen lopuksi kattava otos viljamiesten kentästä. Mitään ei tapahdu, mitään ei tehdä, ei jakseta edes porata.

Parhaiten homma hoituu, kun saisimme sellaisen maatalousministerin, jota ämteekoo ei pyöritä.

Lain mukaan ämteekoota pitää kuulla, ei sen enempää.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Jostain kumman syystä vaikka töitä väitetään olevan kellon ympäri, niin näitä tissinkoittajia kerkiää joka paikkaan ihmisten riesaksi.

Suurin syyllinen, jotta suurin osa viljamiehistä tekee muitakin töitä, eikä ehdi kokouksissa juoksemaan.

Lomitusjärjestelmällä paikkuun paikka.

eemelikin vois joskus tehdä muutakin kuin ruikuttaa pankolta 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Kun kepuluusereita on joukossa, onhan se yhteisten asioiden hoito aina samanlaista.

Ohjenuorana vain ja ainoastaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle ............................................ jne

http://www.youtube.com/watch?v=MHdHTyrOgPI

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMPÄ >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Viljamiehet kusee kintuilleen
Niin kuin viime vuosina olemme saaneet huomata tarkoittaa kepuluusereiden yhteisten asioiden hoito, etuisuuksien ajoa härskeille, varkaille, varastelijoille, ahneille, laista ja yhteisistä asioista piittaamattomille, ei pelkästään maataloudessa.

Aika vaikea kepun on seuraavissa vaaleissa kehuskella kyvystään hoitaa yhteisiä asioita, tosin ei se edes pysty hoitamaan omiaankaan.

****** Mihinkäs teiltä kroonisesti unohtuu, että hallituksessa on myös kokoomus-niminen puolue?
Kaikki teidän mielestänne päin persettä tehdyt päätökset ovat kokoomuksen yhteisessä hallituksessa siunaamia. Samanlaisia sa*tanan sutkeja kaikki puolueet!
In vino veritas