Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"  (Luettu 4139 kertaa)

jeep

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
Aro jänikset ;D :D

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
Olemme matkalla kohti Antikristuksen johtamaa pedon merkki -maailmaa, siinä toteutuvat Ilmestyskirjan ennustukset:

Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa. 16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. 17  Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*.

18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.


Viimeksi muokattu: 26.11.09 - klo:20:37 kirjoittanut Vilja-Antti

jeep

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
Onko siinä sika rokotteessa elohopeaa ja jos on, niin mitä varten ?

Viimeksi muokattu: 26.11.09 - klo:20:54 kirjoittanut jeep

Aulis Anttila

  • Vieras
Elohopea...
Onko siinä sika rokotteessa elohopeaa ja jos on, niin mitä varten ?

On siinä... tosin se on johdannaisena... ja sitä on käytetty vuosikymmeniä... ns. sidosaineena - eikä elohopeakuolemia ole yhtään enempää kuin amalgamikuolemiakaan  :D :D :D :D

jeep

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
En ole varma mutta oliko siinä myös oliiviöljyä ? Salaatissa tuo oliiviöljy ainakin toimii  :D  

jeep

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
Ja, onko se oliiviöljy terveellistä ihon alle laitettuna ?

Aulis Anttila

  • Vieras
...terveellistä...
Ja, onko se oliiviöljy terveellistä ihon alle laitettuna ?

Kyl mä oon klotannu sitä vuosien saatossa litratolkulla helttaani eri sapuskoiden liukasteena... vaikutukset mä sit jätänki jo valistuneen raadin arvioitavaks  ::) ::)   :P :P   ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
...ihon alle...
Ja, onko se oliiviöljy terveellistä ihon alle laitettuna ?
Kyl mä oon klotannu sitä vuosien saatossa litratolkulla helttaani eri sapuskoiden liukasteena... vaikutukset mä sit jätänki jo valistuneen raadin arvioitavaks  ::) ::)   :P :P   ;D ;D
Oletko törkänny ihon alle ?  :D

Noh... on sitä saattanu kielen alle jokunen tippa lipsahtaa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D

jeep

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
Ja, onko se oliiviöljy terveellistä ihon alle laitettuna ?
Kyl mä oon klotannu sitä vuosien saatossa litratolkulla helttaani eri sapuskoiden liukasteena... vaikutukset mä sit jätänki jo valistuneen raadin arvioitavaks  ::) ::)   :P :P   ;D ;D
Oletko törkänny ihon alle ?  :D

Noh... on sitä saattanu kielen alle jokunen tippa lipsahtaa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D
Olisko myös vähän lihakseen, Nano nano  :D :D

Viimeksi muokattu: 27.11.09 - klo:14:41 kirjoittanut jeep

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
Onko siinä sika rokotteessa elohopeaa ja jos on, niin mitä varten ?

  Oikeesti siinä rokotteessa on kepuvirus. Siksi Hyssälän johtama STM pyrkii rokottamaan kaikki suomalaaset. ;D

jeep

  • Vieras

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=140214&start=0&tstart=0

Mielenkiintoinen kirjoitus lääkäriltä.

  Uskotko nyt, että on mahdollista tehdä nanohiukkanen ja kaikki suomalaaset on kepulaasia ;D

jeep

  • Vieras
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
http://www.youtube.com/watch?v=M9n98SXNGl8&feature=related

Kirjoittihan Jules Verne kirjan, maailmanympäri 80 päivässä. Siinä Verne kuvaa sukellusvenettä, juuri sellaisia ovat nykyaikaiset ydinsukellus veneet. Uskomatonta mutta totta. 

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65964
Vs: "Mikrosiru rokote ja sikainfluenssa"
ja eikös ne jossain kuvassa ampuna tykillä raketin kuun silmäänki että tällästä onkin maalimalla!  kuten jotuni aikoinaan; on paljon mitä tiede ei voi selittää! ;D