Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe konekauppaa...  (Luettu 9426 kertaa)

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
konekauppaa...
Olin tänään taas ostoksia tekemässä...

Ihan normaaliin tapaan tinkasin tavaralle oikeaa hintaa... sivusilmällä seurasin nuorehkoa naisasiakasta, joka katseli isohkon nenänsä takaa minua säälinsekaisin ilmein...

naiset ovat maatalouskaupassa ns. helppoja asiakkaita, koska he pitävät tinkaamista kerjäämisenä...

muutenkin nainen on ihanneasiakas, koska naiselle tavaran kallius on arvo itsessään...

sain napattua kuvan ko. asiakkaasta...


Sirre65

  • Vieras
Vs: konekauppaa...
Ehkä tämä miesten ns. kerjääminen (tinkaaminen) on heillä veressä...

Naiset, kun astuu konekauppaan, niin ei tarvi tinkata, hinnat laskee samassa suhteessa, kun joku muu alkaa seisoo myyjällä ja se joku muu on tässä tapauksessa järki.

Minusta enempää ei voi tinkata, kun hain wurtiltä pultteja ja myyjä antoi niitä 10 kpl ilmaiseksi. Tinkaa nyt siinä sitten...

Viimeksi muokattu: 09.01.08 - klo:23:58 kirjoittanut Sirre65

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Ainahan Sirre saa....
Ehkä tämä miesten ns. kerjääminen (tinkaaminen) on heillä veressä...

Naiset, kun astuu konekauppaan, niin ei tarvi tinkata, hinnat laskee samassa suhteessa, kun joku muu alkaa seisoo myyjällä ja se joku muu on tässä tapauksessa järki.

Minusta enempää ei voi tinkata, kun hain wurtiltä pultteja ja myyjä antoi niitä 10 kpl ilmaiseksi. Tinkaa nyt siinä sitten...

Antoivat varmaan, " SImoRuupeniREinikainen, rinsessa kuuskytviis" kun oli asiakkaana....

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: konekauppaa...
Ehkä tämä miesten ns. kerjääminen (tinkaaminen) on heillä veressä...

Naiset, kun astuu konekauppaan, niin ei tarvi tinkata, hinnat laskee samassa suhteessa, kun joku muu alkaa seisoo myyjällä ja se joku muu on tässä tapauksessa järki.

Minusta enempää ei voi tinkata, kun hain wurtiltä pultteja ja myyjä antoi niitä 10 kpl ilmaiseksi. Tinkaa nyt siinä sitten...

miksei sitten maatalouskaupoissa myyjinä ole enempää naisia...?

ainut kauppa, jossa tiedän olevan naismyyjän on porin k-maatalous... mm. timppa kuuluu vakioasiakkaisiin...

Sirre65

  • Vieras
Vs: Ainahan Sirre saa....
Ehkä tämä miesten ns. kerjääminen (tinkaaminen) on heillä veressä...

Naiset, kun astuu konekauppaan, niin ei tarvi tinkata, hinnat laskee samassa suhteessa, kun joku muu alkaa seisoo myyjällä ja se joku muu on tässä tapauksessa järki.

Minusta enempää ei voi tinkata, kun hain wurtiltä pultteja ja myyjä antoi niitä 10 kpl ilmaiseksi. Tinkaa nyt siinä sitten...

Antoivat varmaan, " SImoRuupeniREinikainen, rinsessa kuuskytviis" kun oli asiakkaana....

Lorttikin pääsi vauhtiin. Katsos Sirressä on piilevää kauneutta, sitä vaan ei ole kukaan vielä huomannut, mutta ehkä jonakin päivänä. Viimeistään muistotilaisuudessa: Kyl se kuoli kauniisti.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Sirrelle
Kyllä tuolla toisessa viestiketjussa sun kauneutes on huomattu, kun kyselit välinehuoltajana rahtipuijaa...Varmaan on monella pojalla valtahihna Sampon kympeis vieläkin tiukalla...Ja Keskomieskin läähätti  sun perässäsi toissapäivänä kun kyselit nastoista......

Kantripoi

  • Vieras
Vs: konekauppaa...
Tinkaamisesta puheen ollen, minä tyyppisistä ja -hintaisista tavaroista te yleensä alatte maatalouskaupassa ja esim. kodinkoneliikkeissä tinkaamaan?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: konekauppaa...
ainut kauppa, jossa tiedän olevan naismyyjän on porin k-maatalous... mm. timppa kuuluu vakioasiakkaisiin...
[/quote]

Syystäkin.
Kui mää ain olen paras?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: konekauppaa...
Olin tänään taas ostoksia tekemässä...

Ihan normaaliin tapaan tinkasin tavaralle oikeaa hintaa... sivusilmällä seurasin nuorehkoa naisasiakasta, joka katseli isohkon nenänsä takaa minua säälinsekaisin ilmein...

naiset ovat maatalouskaupassa ns. helppoja asiakkaita, koska he pitävät tinkaamista kerjäämisenä...

muutenkin nainen on ihanneasiakas, koska naiselle tavaran kallius on arvo itsessään...

sain napattua kuvan ko. asiakkaasta...



     Sheivattu tarkasti rintakarvat.Älä tutustu liian tarkasti,taisit kuitenkin. ???
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: konekauppaa...
Tinkaamisesta puheen ollen, minä tyyppisistä ja -hintaisista tavaroista te yleensä alatte maatalouskaupassa ja esim. kodinkoneliikkeissä tinkaamaan?

            Kaikesta.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

HK75

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
  • Ei pysty - liian hapokasta
Vs: konekauppaa...
Tinkaamisesta puheen ollen, minä tyyppisistä ja -hintaisista tavaroista te yleensä alatte maatalouskaupassa ja esim. kodinkoneliikkeissä tinkaamaan?

            Kaikesta.
Paitsi palvelusta ja kylkiäisistä :)
Sääli on sairautta

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: konekauppaa...
Ehkä tämä miesten ns. kerjääminen (tinkaaminen) on heillä veressä...

Naiset, kun astuu konekauppaan, niin ei tarvi tinkata, hinnat laskee samassa suhteessa, kun joku muu alkaa seisoo myyjällä ja se joku muu on tässä tapauksessa järki.

Minusta enempää ei voi tinkata, kun hain wurtiltä pultteja ja myyjä antoi niitä 10 kpl ilmaiseksi. Tinkaa nyt siinä sitten...

miksei sitten maatalouskaupoissa myyjinä ole enempää naisia...?

ainut kauppa, jossa tiedän olevan naismyyjän on porin k-maatalous... mm. timppa kuuluu vakioasiakkaisiin...

Naismyyjiltä ei saa juuri koskaan mitään tingittyä, tai en ainakaan minä. Aina joutuu täyden hinnan maksamaan.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: konekauppaa...
Maalaistollot pyrkii tinkimään kaikesta. Eläinten olosuhteet ja ympäristöstä huolehtiminen tinkauslistan kärjessä. Isomahaisilla isännillä tuntuu olevan rajattomasti aikaa istua maatalouskaupoissa muutaman euron ostosten kanssa.

Jaa, että perjantaepullo on korkattu, vae pössytteletkö piippuo? Onko lehemä pesiny pönttöön ja joko poekaset on kuoriutunu?
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: konekauppaa...
Niinvaen jos siellä on jo se lehemän pesä, niin mahtuuko sinne keppanaa... eikö se vanaha slokani sitäpaetti ollu että maalaestolloa ei voe viijjä vaemitenseolikaa...
Elämä on parasta kometiijjaa

Isäntärenki

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
Vs: konekauppaa...
Minä olen aina luullut että nimim. TIMPPA  on mies mutta nyt vasta tajusin että se olikin  hyvännäköinen nainen, eikö tuo kummiski oo omakuva ?