Suomella ei ole yhtään ehdokasta, pääministeri ei olekkaan asettanut ketään ehdokasta Suomesta. Mutta kyllä Viron "veljeä" suositellaan. Eilen kymmpi uutisissa tuollaista, suoraan rysselin kertomaa. Siis mitä ittua tollanen peli on ?
Suomella ei ole yhtään ehdokasta, pääministeri ei olekkaan asettanut ketään ehdokasta Suomesta. Mutta kyllä Viron "veljeä" suositellaan. Eilen kymmpi uutisissa tuollaista, suoraan rysselin kertomaa.Siis mitä ittua tollanen peli on ?
Lainaus käyttäjältä: jeep - 16.11.09 - klo:14:36Suomella ei ole yhtään ehdokasta, pääministeri ei olekkaan asettanut ketään ehdokasta Suomesta. Mutta kyllä Viron "veljeä" suositellaan. Eilen kymmpi uutisissa tuollaista, suoraan rysselin kertomaa. Siis mitä ittua tollanen peli on ?Meillä on Sössö "pää"ministerinä - ja hallituksen ehdokas on Olli - oliko uutinen... tai hällä ja väliä
Olipa pääministerinä kuka tahansa, niin suomi on niin pieni vaikuttaja eu:n piireissä, että tuskin olisi mitään virkaa saaneet.
Lainaus käyttäjältä: Tapani - 16.11.09 - klo:16:01Olipa pääministerinä kuka tahansa, niin suomi on niin pieni vaikuttaja eu:n piireissä, että tuskin olisi mitään virkaa saaneet.Niinpä... mutta oli onni, että pääministerinä ei nyt ollut kokoomuslainen vaan kaiken tyrivä Sössö
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 16.11.09 - klo:15:26Lainaus käyttäjältä: jeep - 16.11.09 - klo:14:36Suomella ei ole yhtään ehdokasta, pääministeri ei olekkaan asettanut ketään ehdokasta Suomesta. Mutta kyllä Viron "veljeä" suositellaan. Eilen kymmpi uutisissa tuollaista, suoraan rysselin kertomaa. Siis mitä ittua tollanen peli on ?Meillä on Sössö "pää"ministerinä - ja hallituksen ehdokas on Olli - oliko uutinen... tai hällä ja väliä Joo, mutta Brysselistä on annettu ymmärtää, ettei suomella ole yhtään virallista ehdokasta eu:n korkeisiin virkoihin. Taitaa jäädä suomi ilman komissaariakin. Moka töpeksii niin perusteellisesti. Aika vaisu oli moka eilisessä haastattelussa
Ketä vakavasti otettavia ehdokkaita meillä on muita kuin Olli Rehn, kun tää ykskin eläkeukko tarvii sitä lisähappee. Katsokaapa vain kuinka Olli saa jonkun hyvin merkittävän komissaaripaikan.
Lainaus käyttäjältä: Pigman - 16.11.09 - klo:16:46Ketä vakavasti otettavia ehdokkaita meillä on muita kuin Olli Rehn, kun tää ykskin eläkeukko tarvii sitä lisähappee. Katsokaapa vain kuinka Olli saa jonkun hyvin merkittävän komissaaripaikan. mä kyl luulen jotta moka tyrii senkin mahdollisuuden. Onko mitään muuta tullut suomelle, kuin torjuntavoittoja mokan pääministerikautena. Kaikki vaalit kepu on hävinnyt juuri siitä syystä. Kyllä kansa tietää
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 16.11.09 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: Pigman - 16.11.09 - klo:16:46Ketä vakavasti otettavia ehdokkaita meillä on muita kuin Olli Rehn, kun tää ykskin eläkeukko tarvii sitä lisähappee. Katsokaapa vain kuinka Olli saa jonkun hyvin merkittävän komissaaripaikan. mä kyl luulen jotta moka tyrii senkin mahdollisuuden. Onko mitään muuta tullut suomelle, kuin torjuntavoittoja mokan pääministerikautena. Kaikki vaalit kepu on hävinnyt juuri siitä syystä. Kyllä kansa tietää Siis onko meillä tähän asiaan oikeasti jotain sananvaltaa??