Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Älymölökännyt  (Luettu 7898 kertaa)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Älymölökännyt
Mulle ilmesty tommoinen Nokia E75 tossa pari viikkoa sitten.Toistaiseksi oon tykänny,ominaisuuksista vielä osa hakusessa.Monipuolinen laite.

Mulla pari kk vanha e75 ja akku kestää päivän, ei sitäkään jos puhuu enemmän. Aika heikkoa...

--tämä on kyllä totta,virtasyöppö tuo on.Toinen pikkumurhe on BT handsfree,kun kytkee HFn muutaman kerran pääle/pois pitää tiltata puhelinkin tai ei ota kontaktia.Tää oli hiukan E70nkin ominaisuus...

Sandy

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Älymölökännyt
Riittääks sulle pelkkä näytön sohvatoimivuus ? Jos ei ,niin kannattaa katsella sitä jättinäyttöä kirkkaassa auringonvalossakin( kun se joskus näyttäytyy) Mua on ruvenny närästämään nää värinäyttöihmeet kirkkaalla kesäkelillä, ne kun tuntuu surkeammilta kuin vanhat mustavalkoiset. Huonoja kokemuksia etupäässä "hyvänäyttöisestä" pölysamsungista ja sporttinokiasta

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Älymölökännyt
Aikuinen mies ei tarvitse kuin peruspuhelimen joka kestää hikeä ja pölyä sellainen on 3720 muistaakseni se on tarjouksessa hinta 129 euroa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Älymölökännyt
Sandy
Ei mulle riitä todellakaan pelkkä sohvatoimivuus,mutta eipä nyt ole E75:stä kokemusta kesäkeleiltä.Tuossahan tekstit on kyllä melko mustavalkoiset.
Olen pärjännyt aika pölyisissä ja likaisissakin ympäristöissä kun pidän puhelimen vyökotelossa HF korvalla,jolloin vastaan yleensä vain HFää näpelöimällä.Soittaminen edelyttää sitten yleensä pientä taukoa tr.hytissä tai muualla jotta voi hiukan putsata käsiään ym.

ex-possufarmari

  • Vieras
Vs: Älymölökännyt
Sampan Omnia HD on hankittu. Uusinta ohjelmistoversiota asentaessa vähän oli jännitystä sujuuko ongelmitta, hyvin meni läpi.
Tavallista namikkanäppäimistöä tuossa ei ole ollenkaa vaan tietsikan näppäimistön kaltainen kosketunäytöllä oleva sormin tökittävä härpäke, kirjoittaminen sujuu ihmeen näppärästi.

Uutta härpäkettä on niin perhanasti edellisiin kännyihin verratessa vie oman aikansa enneku pääsee kunnolla sinuiksi laitteen kanssa.

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: Älymölökännyt
Kosketus näyttö, on se joskus julmetun tympeä käyttää. On vähän hyviäkin puolia.

Löytyykös kokemuksia Nokian 3720 mallista? Millainen näppäintuntuma.
Kameralle eniten käyttöä "lisätoiminnoista", eli  voisi olla oma pikanäppäin ja 1 megapikselikin lisää.
Niin hitaita kun puhelimissa ovatkin, kamerat.



http://www.cyberphoto.fi/info_fi.php?article=N3720Y

Matias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Älymölökännyt
Tämmönen "härpäke" on nyt paripäivää ollu käytössä:

http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?site=mobiili

Paljon näkyy olevan turhia ominaisuuksia, joita en tarvitse.
Mutta, kamerassa on paljon niitä megapikseleitä. Ei silti korvaa
oikeaa kameraa.
"Internet on loistava keino päästä nettiin."
-Bob Dole

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Älymölökännyt

iPhonen ostaisin nyt, kun siihenkin saa opastavan navigoinnin ja kamera on parantunut. Siinä tosin epäilyttää näytön kestävyys.

Osta pois vaan, näytön kestävyyden tai minkään muunkaan kanssa ei ole ollut ongelmia, olen käyttänyt sellaista jo yli vuoden. Ainoa mikä pännii, on tekstiviestilogiikka, vastaanotettua vietiä ei voi välittää, se pitää kirjoittaa uudestaan. Tämä esim. tiedon välittämisessä jollekkin toiselle.
Toisena kännynä on Nokian 3720 Classic, joka kestää pölyä, rosikevettä ( ip 45) ja iskuja. Täydellinen työkännykkä. pikanäppäin kameralle on, eli keskellä olevan navigointinäppäimen yläreunaa painamalla kamera aktivoituu.Ja halutessasi voit myös muuttaa pikanäppäimen paikan.

Viimeksi muokattu: 18.11.09 - klo:07:59 kirjoittanut Strimari

Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

roadman

  • Vieras
Vs: Älymölökännyt
Mulla E51 ollut vuoden päivät, kaks kertaa vaihdettu kaiutin ja mikrofoni.
muuten toimiva peli kunhan pitää vaan puvun taskussa tai pöydällä.

Työ puhelimena koneessa ollut tuo 3720 classic
näppärän oloinen puhelin, näytössä isommat kirjaimet kuin E51
 java 2 ja sähköposti toimii eli työmiehen toimisto.

edullinen, akkukin tuntuu kestävän pitkään.

suosittelen työpuhelimeksi.