Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 7530  (Luettu 26183 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: 7530
Käsittämättömän huono traktori tuo John Deere,paljon huonompi kun on annettu ymmärtää.
Onko jopa huonompi kuin Valtra ja Belarus?

Mikä siinä on että taas keskustelu luistaa pois aiheesta?

Timppa ja Ala-Pertti eivät pysy aiheessa.

Erityisesti handetonttu,aina sekoittamassa.
Missä valvojat?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530
Käsittämättömän huono traktori tuo John Deere,paljon huonompi kun on annettu ymmärtää.
Onko jopa huonompi kuin Valtra ja Belarus?

Mikä siinä on että taas keskustelu luistaa pois aiheesta?

Timppa ja Ala-Pertti eivät pysy aiheessa.

Erityisesti handetonttu,aina sekoittamassa.
Missä valvojat?

Kaffeella?
Kui mää ain olen paras?

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: 7530
Kynäote tikusta ja siitä työntelee edestakas kun tulee päiste..

***Hydrauliikka joystikkia ohjaillaan oikialla kädellä yleensä sillon sekä nostolaitetta.
>>Ai mansikissa ei saa ajallisesti ohjelmoitua lohkojen toimintaa :P
Oli yks vetelimmistä rakvaattoreista millä olen ajanut, kun oli kokeilla joku 185 heppanen mansikki viime syksynä..(olikohan joku 7485)Kauranhoitaja sillä tietysti jotenkuten pärjäilee, kun ne on kuitenkin sellasia kahuja sulla :P ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530
***Hydrauliikka joystikkia ohjaillaan oikialla kädellä yleensä sillon sekä nostolaitetta.
>>Ai mansikissa ei saa ajallisesti ohjelmoitua lohkojen toimintaa :P

Saa 35 toimintoa ohjelmoitua, ihan riittävästi. Myös vaihteiston toiminnot kuuluu listaan.

Kyl sää sit huomaisit kun kokeilisit tehdä töitä poljinajolla taikka samaa hommaa tikkuajolla.
Kui mää ain olen paras?

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Noista teho hommista , niin 7495 massikka vetää paljon huonommin kuin 7530 Deere ja on juoppo kone verrattuna John Deereen , Murskeen siirto ajossa testattiin . Ja kaiken lisäksi , Vihreällä koneella osaa ajaa kuka tahansa , masseri on liian moni mutkainen  traktori kuskille joka ajelee vain silloin tällöin . :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530
Murskeen siirto ajossa testattiin .

***Murskeet tulee yleensä rekalla paikanpäälle. Halvemmalla kuin edes jontikan minimaalisella kulutuksella.

Ja kaiken lisäksi , Vihreällä koneella osaa ajaa kuka tahansa , masseri on liian moni mutkainen  traktori kuskille joka ajelee vain silloin tällöin .

***Massikalla ei tarvii muuta kuin osata oikaista ja koukistaa oikiata nilkkaa. Sekin on jonnekuskille liikaa.
      Jonnekuskille on siis automaattivaihteisella henkilöautollakin ajo liian vaikiaa.


 ;D ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Toinen tykkää äitistä toinen tyttärestä . Ja luulen et toi timpe on homppeli poika ! ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530
Toinen tykkää äitistä toinen tyttärestä . Ja luulen et toi timpe on homppeli poika ! ;D

Tulenko mää tummelipurkki mukana?
Kui mää ain olen paras?

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Kiitos kiitos , mut älä tule ,olet massikka mies sulla on pakko olla joku tauti .

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530
Olen MIES!!  MASSIKKAMIES!!!



Emmää sit tule!
Kui mää ain olen paras?

7530

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: 7530
Oma paino 7650kg dlg testissä

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: 7530
Noista teho hommista , niin 7495 massikka vetää paljon huonommin kuin 7530 Deere ja on juoppo kone verrattuna John Deereen , Murskeen siirto ajossa testattiin . Ja kaiken lisäksi , Vihreällä koneella osaa ajaa kuka tahansa , masseri on liian moni mutkainen  traktori kuskille joka ajelee vain silloin tällöin . :)
portaatoman jonnun saa liikkeelle vaikka vanha pappa, mansikki ja frentti vaativat käyttäjä kurssituksen.. vipua, nappulaa yms. ohjaamo täynnä ja moottorit tehottomia
ja pohjoiset päälle..

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 7530
http://www.agrimarket.fi/main.cfm?iA=255774  hyvin on tunteja tullunna ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: 7530
Noista teho hommista , niin 7495 massikka vetää paljon huonommin kuin 7530 Deere ja on juoppo kone verrattuna John Deereen , Murskeen siirto ajossa testattiin . Ja kaiken lisäksi , Vihreällä koneella osaa ajaa kuka tahansa ->(Sopii siis kelle tahansa idiootille?), masseri on liian moni mutkainen  traktori kuskille joka ajelee vain silloin tällöin . :)
portaatoman jonnun saa liikkeelle vaikka vanha pappa, mansikki ja frentti vaativat käyttäjä kurssituksen -> (vaativat siis älykkään kuskin).. vipua, nappulaa yms. ohjaamo täynnä ja moottorit tehottomia

Juu se ossuuskaupan rattorimyyjä laittaa paapan huomaamatta siittä kommandsentteristä "full auto"-moodin päälle ja papparainen on tyytyväänen ku ajaminen on nii "heleppoa". Sitte se paappa ostaa sen jontun ja kiroo, ku ei työt sujukkaa niinku pitääs, ku se ei oikeen tiä mihinkä muotohon sitä kommandsentteriä pitääs käskyttää, jotta homma toimiis. Ainiin? Kuinka moni avtopowr-kuski ees itte osaa hyödyntää niitä eri mahdollisuuksia optimaalisesti? Siis "helppoa" toi jontreerellä ajo. Mennään valikkoon ja sieltä alavalikkoon...

Kyllä ne kaikki merkit saa liikkeelle ilman käyttäjäkoulutusta, mutta hienoudet vaati vähintään (yleensä myös riittävä) käyttöohjekirjan apua.

Viimeksi muokattu: 19.11.09 - klo:12:54 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: 7530
Tuosta zetkapojan laittamasta jutusta tuli mieleen että jos ajaa keskimäärin 9 h päivässä (montako tuntia siitä kone käy tyhjäkäyntiä st1-baarin edessä ? ) niin eikö tulisi jo mieleen hankkia sellainen täysjousitettu traktori josta saa tarvittaessa jousitukset pois päältä kun pitää tarkkaa työtä tehdä ?

Liekö jo vaihtunut tuo kone uudempaan ? Yli 6000 tuntia ajettu Söndere tuntuu olevan aktiivikäytössä melkoinen harvinaisuus.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's