Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvää...  (Luettu 4279 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kännit...
... isänpäivää kaikille isille! :-)
Unohdit et ei saa ryypätä  :o :o :o >:( >:( >:( >:(
Meinasikko ottaa isänpäiväkännit ????

No en helevetti vie aio en  ;D ;D ;D ...mut mua ottaa pattiin toi tommonen ittensä ylentäminen ja oman naamansa peseskely, parempana oleilu ja kaiken kieltäminen muilta jos itelle ei maistu... ihan ku toi hiippari ois ite niitä taivaspaikkoja muille ihmisille jakelemassa, perkele, juu.
Jaaa, kielsinkös minä aloituksessani joltakin jotain? Halusin vain onnitella isiä  :o  Ihme tekstiä!

Auliksella on niin herkässä, vastaa ennenkuin on kysyttykkään ta kielletykkään ????

johtuneeko lasten isyydestä ??? ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kännit...
... isänpäivää kaikille isille! :-)
Unohdit et ei saa ryypätä  :o :o :o >:( >:( >:( >:(
Meinasikko ottaa isänpäiväkännit ????

No en helevetti vie aio en  ;D ;D ;D ...mut mua ottaa pattiin toi tommonen ittensä ylentäminen ja oman naamansa peseskely, parempana oleilu ja kaiken kieltäminen muilta jos itelle ei maistu... ihan ku toi hiippari ois ite niitä taivaspaikkoja muille ihmisille jakelemassa, perkele, juu.
Jaaa, kielsinkös minä aloituksessani joltakin jotain? Halusin vain onnitella isiä  :o  Ihme tekstiä!

Auliksella on niin herkässä, vastaa ennenkuin on kysyttykkään ta kielletykkään ????

johtuneeko lasten isyydestä ??? ???

Oletettu isä ????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65935
Vs: Hyvää...
aattelin tuossa kun kuuntelin ratiosta juttua isänpäivästä;   Mitähän ne lapset viettää tänään jotka on saanut alkunsa koeputkesta?    onko niillä onnittelukortti lapran koeputkelle?  mahtaa herja lentää koulunpihalla!! :o

Aulis Anttila

  • Vieras
Herkässä...
... isänpäivää kaikille isille! :-)
Unohdit et ei saa ryypätä  :o :o :o >:( >:( >:( >:(
Meinasikko ottaa isänpäiväkännit ????
No en helevetti vie aio en  ;D ;D ;D ...mut mua ottaa pattiin toi tommonen ittensä ylentäminen ja oman naamansa peseskely, parempana oleilu ja kaiken kieltäminen muilta jos itelle ei maistu... ihan ku toi hiippari ois ite niitä taivaspaikkoja muille ihmisille jakelemassa, perkele, juu.
Jaaa, kielsinkös minä aloituksessani joltakin jotain? Halusin vain onnitella isiä  :o  Ihme tekstiä!
Auliksella on niin herkässä, vastaa ennenkuin on kysyttykkään ta kielletykkään ????

Joo  :P

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Hyvää...
... isänpäivää kaikille isille! :-)

-kiitos paljon!

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hyvää...
Sain määkin kaffetta, ja piparia päällisruoaksi...

 ;D

Ai, kuivaa piparkakkua? Mää sain mehukasta torttua. :D :D :D


Kuis se olikaan.Lapsilta kortin ja emännältä nelin kontin ;D ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Itsekritiikkiä...
   mua ottaa pattiin toi tommonen ittensä ylentäminen ja oman naamansa peseskely, parempana oleilu
Ankaraa, tosin aiheellista, itsekritiikkiä tesantilta...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."